Vierailija

Välillä katselen kuvia mitä voi katsella ilman kirjautumatta.

Heti pisti silmään että hirveesti kehutaan ulkonäköä:)

Kommentit (17)

Vierailija

Joo... olit millainen tavisnaama tahansa, niin aikuiset ihmiset laittavat sydämiä ja "oi, että olet kaunis jne. "- ällötyksiä seinälle. 

Ketä tällainen valehtelu oikein palkitsee? Kohde itse varmasti tietää, ettei ole yhtä hyvin kuin sanojakin. Teiniellä on vielä överimpää. Kuka tahansa satakiloinen finninaama saa mitä tahansa hehkutuksia vain julkaisemalla kuvansa. 

Kertokaa mistä tämä kulttuuri juontaa juurensa? Onko tarpeeksi jankutettu suomalaisten negatiivista suhtautumista ja nyt on kääntynyt täysin päinvastaiseksi ja on jo täysin koomisen puolella. 

Vierailija

Mukava kuulla, että en ole ainoa, joka ei ole Naamakirjassa. - ärsyttää erityisesti esim. yleisradion tapa laittaa osa sisällöstään FB:n alle. - Toki Naamakirja olisi monella tapaa käteväkin väline, mutta joitain rajoituksia, sille missä haluan olla mukana viestimässä / osallisena ja missä en - olen kuitenkin halunnut tehdä.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla, että en ole ainoa, joka ei ole Naamakirjassa. - ärsyttää erityisesti esim. yleisradion tapa laittaa osa sisällöstään FB:n alle. - Toki Naamakirja olisi monella tapaa käteväkin väline, mutta joitain rajoituksia, sille missä haluan olla mukana viestimässä / osallisena ja missä en - olen kuitenkin halunnut tehdä.   

Laita täysin anomyymi "feikkiprofiili" esim. Tuula Virtainen. Näin minä olen tehnyt, pääsee katsomaan kaiken halutessaan. 

Muuten en halua osallistua fb-hommiin. 

Vierailija

"Laita täysin anomyymi "feikkiprofiili" esim. Tuula Virtainen. Näin minä olen tehnyt, pääsee katsomaan kaiken halutessaan. Muuten en halua osallistua fb-hommiin. "

- Tuokin on toki käynyt mielessä. Mutta, mutta ensinnäkin on minusta yksinkertaisesti helpompaa pysyä kokonaan poissa. Ja toisekseen suojelen tavallaan itseäni sillä, että en halua tietää tai nähdä mitä kaikkea fiksuina pitämäni ihmiset kirjoittavat ja/ laittavat FB:n sivuille muiden ihmeteltäväksi. - En ollut esimerkiksi uskoa kun aiemmin erinomaisen fiksuna pitämäni kolleega oli saanut -minulle vieraasta syystä- päähänsä laittaa Naanakirjan sivuille kuvia, joissa itse esiinnyin sauna-asussa. Tai toinen joka laittoi kuvia lapsistaan kuin he olisvat, joitain näyttelyesineitä. Arvatkaaa vaan oliko meistä keneltäkään kysytty mitään etukäteen.    

Vierailija

Täälläkin ilmoittautuu yksi, joka ei ole facessa. Varmaan olen jäänyt paljosta paitsi ??, mutta eipä haittaa. Hoidan suhteeni ihan livenä, en somessa. Joku sanoikin, että facebook tietää jopa sen, kun pieraiset..

Vierailija

En minäkään ja suurimmat syyt etten jaksa/halua avautua mitään olemattomasta elämästä sinne ja en kestäisi aikuisten hiekkalaatikkoleikkejä kuka tykkää kenenkin kuvista ym. paskaa. Whatsappin kautta voin olla yhteydessä niihin hlöihin joiden kanssa olen muutoinkin tekemisissä.

Vierailija

Mika kirjoitti:
Minäkään en ole naamakirjassa.eipä Mulla olis kavereitakaan siellä

Luuletko että muilla on sen enempää? Eiköhän "kaverit" ole työkavereita, hyvänpäivän tuttuja ym?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat