Pidätkö yhdestäkään sukulaisestasi aidosti?
Minä pidän nyt huolta demontoituneesta äidistäni, joka tosin aiemmin oli aikamoinen tyranni ja määräilijä. Muista en oikeastaan pidä tai ole pitänyt. Isäni on jo kuollut ja luonteeltaan myös vaikea. Sisaruksiin asialliset välit mutta emme ylimpiä ystäviä ole. En oel kokenut, että kukaan heistö olisi koskaan ollut aidosti kiinnostunut ajatuksistani mitenkään ja se tuntuu elämässäni monin tavoin vieläkin.
Kommentit (25)
Pidän. Siskoni on mun ylivoimaisesti paras ystäväni, siis sellainen uskottu.
Rakastan myös vanhempiani, isäni on valitettavasti kuollut. Rakastin isovanhempiani ja erityisesti isoisääni. Pidän myös tädeistäni ja serkuistani, samoin sedästäni, johon tosin on etäisemmät välit
Pidän.
Kyllä tiedän että hekin pitävät minusta. En tiedä pitävätkö he täsmälleen samalla tavalla kuin minä heistä. Mitä tarkoitat aidolla välittämisellä... tai epäaidolla?
Kolme läheisintä ovat ikävä kyllä kuolleet: isä, mummi ja täti. Olen joskus miettinyt, että sanonta mikäs pahan tappais pitää kyllä paikkansa. Hyväsydämiset ja kiltit ovat perheessäni ja suvussani kuolleet varhain. Taivaaseen terveisiä!
Pidän siskostani, jota tosin näen harvoin kun hän asuu toisella puolella pohjoista pallonpuoliskoa. Veljestäni pidin nuorempana kauan siten, en ole ollut tekemisissä yli 10v ja sitäkin ennen jo 20v oli tunne että hän piti yhteyttä vain hyötyäkseen minusta.
Pidin äidistäni ja isästäni, sukulaisiin on niin etäiset suhteet että en tiedä pidänkö vai enkö, olen nähnyt noin 30v sitten viimeksi.
Olen saanut joiltakin serkuilta kauan sitten kortteja jouluksi tms. mutta jos tapaisin kadulla niin en enää tunnistaisi ketään sukulaisistani, siskoani ja veljeäni lukuunottamatta.
Lähin omainen on viranomainen ja jos heitän veivin lomalla niin vasta kun työnantaja kaipaa niin sitten löytävät. Harrastuksissa kaverit eivät ole niin läheisiä, että kaipaisivat vaikka olisin pois pitkänkin ajan.
En. Yhtä setääni arvostin kovasti, mutta hän on jo kuollut kauan sitten. Haaveilin aina pentuna, et voi jospa vain se olisi ollut minun isäni, eikä hänen typerä, väkivaltainen ja juoppo veljensä.