Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on jättämässä, saako 38 -vuotias enää parisuhdetta tai elämää.

Vierailija
22.05.2016 |

Olen niin surullinen ja mietin, että onko minulle mitään hyvää enää elämässä luvassa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko katsoa sinne peiliin ihan ensimmäiseksi? Mies on sinulle vain hyödyke joka saadaan?

Vierailija
2/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole, ainakaan miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on sinkkuja tuossa ikäluokassa. Puolet liitoista kariutuu.

Vierailija
4/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iästä kiinni. Jos olet ihmisenä viehättävä sisäisesti ja ulkoisesti, niin tottakai saat. Hanki nyt itsetunto ainakin.

Vierailija
5/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä palstamammaa on sitä mieltä, että naisen ei ole koskaan syytä katsoa peiliin? Jepjep.

Vierailija
6/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä palstamammaa on sitä mieltä, että naisen ei ole koskaan syytä katsoa peiliin? Jepjep.

Kun esittää päättömiä lisäväittämiä tulee alapeukkya. Katso peiliin 😨

Vierailija
7/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kävi samoin. Nyt 4kk yh:ma kahden lapsen kanssa, ja vaikeaa on. Kuitenkin jo alkaa toivo hiljalleen pilkottaa, kunhan tästä elo tasaantuu niin alan taas nauttimaan elämästä. Ei se mies ollutkaan se oikea, häntä en ole vielä tavannutkaan. Vielä!

Vierailija
8/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on, valitettava totuus.

Vierailija
9/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisille ja elämänmyönteisille ihmisille löytyy aina seuraa. Hyvännäköinen ei tarkoita välttämättä mitään missiä vaan riittää että pitää itsestään huolta ja pukeutuu fiksusti.

Mulle on ainakin löytynyt eron jälkeen seuraa mutta vaatimustaso on noussut huonon suhteen jälkeen niin ettei kuka vaan enää kelpaa. Seksiä on helppo saada, puutteessa olevat keski-ikäiset miehet ei kesken lopu ;-)

Vierailija
10/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa kunhan ei ole lapsia

Vierailija
11/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta ja minkä ikäisiä ap:lla on?

Jos lapsia ei ole niin mahdollisuuksia on.

Vältä erityisesti lapsirakkaita miehiä, niitä kiinnostavat helposti lapsesi enenmän kuin sinä.

Vierailija
12/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisille ja elämänmyönteisille ihmisille löytyy aina seuraa. Hyvännäköinen ei tarkoita välttämättä mitään missiä vaan riittää että pitää itsestään huolta ja pukeutuu fiksusti.

Mulle on ainakin löytynyt eron jälkeen seuraa mutta vaatimustaso on noussut huonon suhteen jälkeen niin ettei kuka vaan enää kelpaa. Seksiä on helppo saada, puutteessa olevat keski-ikäiset miehet ei kesken lopu ;-)

Miksi miehen olla keski-ikäinen? Nuorempia saa jopa helpommin. Puumailu on nukyään hyväksyttyjä ja helppos.

Vierailija
13/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria miehiä metsästävä puuma on kehonsa ja tunteensa rohkeastu haltuun ottanut emansipoitunut seikkailija.

Nuoria naisia metsästävä setämies on nolo sika.

Vierailija
14/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin uusi elämä ja itsetunto kuntoon. Sitten uutta putkeen miesrintamalla jos siltä tuntuu.

M

Vierailija
15/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö se elämä sulle on, että sulla on mies? Kannattaisi varmaan alkaa etsiä sitä onnea ja hyvää oloa ihan itsensä kanssa, ja sitten jos sattumalta joku siihen tulee, niin se on vain plussaa. Surkeaa että nelikymppinen kokee onnellisuutensa olevan miehestä kiinni.

Vierailija
16/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen olla keski-ikäinen? Nuorempia saa jopa helpommin. Puumailu on nukyään hyväksyttyjä ja helppos.

Pikkupojat ei kiihota, tykkään miehistä. Keskenkasvuisten jututkaan ei oikein sytytä, olen kyllä kokeillut.

N40

Vierailija
17/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini erosi isästä saman ikäisenä. Nyt 15v myöhemmin äiti on ollut 10v yhdessä miesystävänsä kanssa ja vaikuutavat vaan aina rakastuneemmilta. Mökkiä rakennetaan yms. Samoin isä löysi elämäsä naisen vuosikymmen sitten , onnellisia ovat kaikki !

Vierailija
18/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö se elämä sulle on, että sulla on mies? Kannattaisi varmaan alkaa etsiä sitä onnea ja hyvää oloa ihan itsensä kanssa, ja sitten jos sattumalta joku siihen tulee, niin se on vain plussaa. Surkeaa että nelikymppinen kokee onnellisuutensa olevan miehestä kiinni.

Olen samaa mieltä ettei onnellisuus ole miehestä kiinni. Jätetyksi joutuessa itsetunto on kuitenkin usein kokenut kolauksen ja huomio vastakkaiselta sukupuolelta voi auttaa pääsemään elämässä eteenpäin.

Vierailija
19/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytettävissä toimintapainotteiseen laastarisuhteeseen. Vaihdat sitten myöhemmin "siihen oikeaan" kun se tulee vastaan.

M

Vierailija
20/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinä vielä parisuhteen voit löytää, älä lannistu!

Ja en usko, että elämäsi mihinkään katoaa vaikka mies jättäisikin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän