Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on jättämässä, saako 38 -vuotias enää parisuhdetta tai elämää.

Vierailija
22.05.2016 |

Olen niin surullinen ja mietin, että onko minulle mitään hyvää enää elämässä luvassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska oma parisuhteeni on alkanut paljon ennen kun olen täyttänyt 38, mutta mihin tuon ikäinen tarvitsee parisuhdetta/miestä?

Vierailija
22/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän sain, kun olin tottunut lapset aikaisemminkin kasvattamaan yksin en miestä ole kaivannut. Miksi ottaa sikaa vaivoikseen, jos silloin tällöin haluaa makkaraa?

Voin kertoa, että elämä on ihanaa, kun lapset ovat muuttaneet kotoa, ystäviä ja menoja riittää ja ei tarvitse kenenkään kanssa neuvotella idoista eikä pienistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisille ja elämänmyönteisille ihmisille löytyy aina seuraa. Hyvännäköinen ei tarkoita välttämättä mitään missiä vaan riittää että pitää itsestään huolta ja pukeutuu fiksusti.

Mulle on ainakin löytynyt eron jälkeen seuraa mutta vaatimustaso on noussut huonon suhteen jälkeen niin ettei kuka vaan enää kelpaa. Seksiä on helppo saada, puutteessa olevat keski-ikäiset miehet ei kesken lopu ;-)

Miksi miehen olla keski-ikäinen? Nuorempia saa jopa helpommin. Puumailu on nukyään hyväksyttyjä ja helppos.

Pikkupojat ei kiihota, tykkään miehistä. Keskenkasvuisten jututkaan ei oikein sytytä, olen kyllä kokeillut.

N40

Siis olit neitsyt tuohon ikään tai harrastit teininä 45 vuotiata miehiä.

Minäkin harrastin teninä yli 30 vuotiaita. Mutta kun oma ikä lähenee jo neljää kymppiä niin ikäiseni on helpompaa saada nuorempaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän