Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiitollinen siitä että minulla ei ole tennsissukkia, jossa jalansuussa mustia raitoja.

Vierailija
22.05.2016 |

Miksen voi näin sanoa? Tuskin loukkaan ketään joka tämänkaltaiset sukat omistaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalansuu? Miten ois ihan vaan VARSI.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalansuu? Miten ois ihan vaan VARSI.

:D

Varsin turha kommentti.

Ap

Vierailija
4/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, ettei minulla ole avara-aukkoisia paitoja ja superlyhyitä hameita.

Vierailija
5/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen , ettei minulla ole nukkaantunutta ja kainaloista huopiintunutta villaslipoveriä.

Vierailija
6/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen siitä, että minulla ei ole yhtään tatuointia. Korostaakseni tuota onnea katson tatuointiohjelmia ja aina kun joku saa ruman tatuointinsa, niin huokaisen syvään onnesta kun se ei ollut minun ihoni mikä meni pilalle.

Vierailija
7/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tennissukkia, jossa ...

Viittaat yksikkömuodossa olevalla relatiivipronominilla monikolliseen sanaan = kongruenssivirhe 

Vierailija
8/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että minulla on monenlaisia sukkia erilaisiin tarpeisiin. Myös parit perinteiset raitavartiset tennissukat. Sitten minulla on villasukkia, avokassukkia, nilkka- ja polvisukkia eri paksuuksilla. On myös ns.varrettomia sukkia, lentosukkia jne. Kaikista näistä olen tavattoman kiitollinen.

Vierailija
9/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä että minulla ei ole "tennistossuja", jotka ovat jallale huonot, mutta siihen nähden kalliit, koska merkki.

Vierailija
10/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen siitä että minulla ei ole "tennistossuja", jotka ovat jallale huonot, mutta siihen nähden kalliit, koska merkki.

*jalalle

Vierailija
11/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen, ettei minulla ole hevosta. Hoitoon menee paljon aikaa ja rahaa. Siinä on myös aina kiinni. Nyt voin matkustella ja siemailla viiniä mieheni kanssa. Elämme täyttä elämää, koska minulla ei ole hevosta.

Puhun tästä joka päivä. Ihmettelen miksi muut ovat niin katkeria minun onnestani.

Vierailija
12/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä ja siunausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi