Miksi teinitytöt pukeutuvat helteillä kaikista paljastavimmin?
Väitän että kuumalla säällä lyhkäsiä hameita/shortseja ja pieniä paitoja näkee eniten noin 15-17 vuotialla tytöillä. Johtuuko tämä siitä, että he hakevat miesten katseita ja sitä kautta itsevarmuutta kehoaan kohtaan? Jos näin on, niin kertakaikkisen typerää.
Ja nyt ei puhuta siitä että tarvitseeko tuijottaa, vaan siitä että miksi niin pukeudutaan, juuri tuossa iässä.
T. Mies
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska silloin rasvaprosentti on ehkä joku 5 ja selluliittiprosentti 0,001.
Jumankekka jos sais päiväksikin vielä sen kropan, mikä oli 17 vuotiaana. Kiinteät tissit, sopivasti muotoutunut lantio, ei vatsamakkaroita ja pieni pylly. Kiinteä kokonaisuus siis. Ihan mikä tahansa vaate näytti silloin hyvältä päällä. Enkä nyt muista, että varsinaisesti olisin mitään ehdoin tahdoin _esitellyt_.
Kateelliset vaan huutelee, kun eivät 70+ kiloisina voi laittaa edes shortseja päälle (enkä nyt puhu mistään minimicrosortseista, vaan ihan normaaleista lahkeellisista sortseista).
Joo no mul on rasvaprosentti about 55 ja kaks vatsamakkaraa ja hyllyvät tissit, mut littee perse mun kroppaan nähden ja rakastan mun vartaloo. Ja todellaki käytän tiukkoi toppei, t-paitoi ja shortsei 😊 voin linkkaas kuvii vaiks
N17 135 kgNo linkkaappa niin katsotaan kenen kuvilla provoilet.
Iha omil kuvil, syytäks mua provoks siks ku et usko et lihava tyty voi olla tyytyväine vartaloonsa ja esitellä sitä, ja myös julkasta siit kuvii iha niinku laihatki? Oot kyl aik säälittävä ja ahdasmielinen, ku oletat nii. Eikä näis näy ees mun naamaa
http://aijaa.com/nfeBbN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumankekka jos sais päiväksikin vielä sen kropan, mikä oli 17 vuotiaana. Kiinteät tissit, sopivasti muotoutunut lantio, ei vatsamakkaroita ja pieni pylly. Kiinteä kokonaisuus siis. Ihan mikä tahansa vaate näytti silloin hyvältä päällä. Enkä nyt muista, että varsinaisesti olisin mitään ehdoin tahdoin _esitellyt_.
Kateelliset vaan huutelee, kun eivät 70+ kiloisina voi laittaa edes shortseja päälle (enkä nyt puhu mistään minimicrosortseista, vaan ihan normaaleista lahkeellisista sortseista).
Joo no mul on rasvaprosentti about 55 ja kaks vatsamakkaraa ja hyllyvät tissit, mut littee perse mun kroppaan nähden ja rakastan mun vartaloo. Ja todellaki käytän tiukkoi toppei, t-paitoi ja shortsei 😊 voin linkkaas kuvii vaiks
Täs viel
http://aijaa.com/6cfxR6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täs viel
http://aijaa.com/6cfxR6
Siinä saa vanhempasi etsiä isoa arkkua kun sun sydän pettää viimeistään kymmenen vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Huomiotahan ne hakee. Kai se sitten pelastaa päivän/elämän jos yksikin jätkä sattuu kuolaten katsomaan kohti. Ne persettä paljastavat farkkushortsit on melkein yhtä nolot kuin keski-ikäiset miehet ilman paitaa kaupassa. Tai ihan minkä ikäiset miehet tahansa ilman paitaa kaupassa.
Terveisin Naispelko22
Se ero noissa kuitenkin on, että miehet tuskin kuvittelee tarjoavansa silmäniloa naisille, vaan siinä on ihan oikeasti kyse vaan omasta mukavuudesta helteellä, kun taas tyttöjen kohdalla haetaan nimenomaan miesten katseilla sitä itsetunnon kohotusta, mikä on typerää.
Painu nyt helvettiin.
Jokainen pukeutuu kuten haluaa. Minäkin pukeudun helteellä juoksutrikoisiin ja hihattomaan paitaan ja uskallan kyllä näyttäytyä niissä kaupungilla.
T. Mies
Siinä iässä ei vielä tiedä olevansa miesten omaisuutta, jolla on velvollisuuksia miehiä kohtaan jos "antaa ymmärtää" vaan ajattelee saavansa tehdä ja pukeutua oman mielensä ja mukavuutensa mukaan. Myöhemmin oppii miesten suhtautumisen asiaan kyllä. Tuossa iässä se huomiokin toivotaan pääasiassa oman ikäisiltä.
Heillä on sellainen ajatusharha, että mitä enemmän paljastaa ihoa, sitä kauniimpi olisi. Onhan nekin netissä ja telkkarissa kauniita, jotka on alasti. Niin sitten olisi itsekin, kun vaan näkyy reidet, vatsa, tissivako..
Poikkeuksia tosin on tietysti.
Eihän meidän yhteiskunnassa koskaan nosteta esille sitä, että joku olisi kaunis vaatteet päällä. Kardashianit on alasti, mallit on ilman rintsikoita catwalkeilla läpinäkyvissä paidoissa, misseillä on pakko olla uimapukukierros, eri ammatit nostetaan esille vain silloin, kun on tehty alastonkalenteri. Naisurheilijoista ei puhuta mitään, ennenkuin näyttävät pintaa somessa.
Burleskista tehdään juttu ja siinä on mahdollisimman paljon paljasta pintaa. Steam punkista ei tehdä juttua, koska päällä on viktoriaanisia asuja, joilla ei paljon tissejä ole tiskissä ja helmatkin saattaa olla pidempiä.
Kyllähän iltapuluissakin aina joku on rohkeissa kuvissa eikä kyseessä ole ihmishengen pelastus, vaan alastomuus. Miesten rohkeus on hiukan erilaista, kuin mitä naisille tuutataan. Jos uskaltaa näyttää tissit, on "rohkeampi" kuin muut.
Ehkä se hiukka vääristää sitä ajatusta, miten pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täs viel
http://aijaa.com/6cfxR6Siinä saa vanhempasi etsiä isoa arkkua kun sun sydän pettää viimeistään kymmenen vuoden päästä.
Facepalm...
Koska teinikaupat kuten Gina Tricot, Cubus, h&m, yms myy juurikin pieniä toppeja j farkkuminishortseja.
Ja tuskin ne kenenkään aikuisen päälle sopisi. Onhan teineillä vielä kroppa tallella.
Se oli laittanut sen hamosen ja ajeli siellä just sua varten. Tahtoo että otat sen.