Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala lapsuus, nyt valmis kuolemaan.

raivopää
22.05.2016 |

Lapsuus alkoholistiäidin ja väkivaltaisen isän kanssa. Väkivalta yleensä kohdistui Räkäkännissä olevaan äitiin. Jos puolustimme niin silloin myös meihin lapsiin. Meidän npiti vahtia, että äiti ei juo. Ainahan se joi. Välillä käännettiin koko asunto ylösalaisin kun etsittiin piilopulloja, unilääkkeitä ja rauhoittavia. Se oli perheen yhteinen harrastus, jotain sentään. Sisko muutti pois 16 vuotiaana. Minä olin tuolloin 10. Sen jälkeen ei ollut edes sitä turvaa jonka saimme sisaruksina. Sisko ja minut öähetettiin kesälomiksi mummolaan, jossa olimme aina kaksi kk. Mummon vanhapoika juoppo veli käytti seksuaalisesti hyväkseen. Minua 12 vuotiaaksi asti. Se loppui koska pappani kuoli tuolloin ja maatalosta loppui maanviljely. Lehmät hävitettiin ja mummo muutti kaupunkiin ja vanhapoika veli läheiseen kylään rivitaloasuntoon vuokralle. hänhän oli tilalla "töissä" ja asui pihapiirissä asunto- ja ruokapalkalla. Jälkeenpäin tiesin että äitiäni ja hänen siskoaan hyväksikäyteyttiin myös lapsuudessa. Sama mies sama paikka . Sairasta. Hyväksikäyttö ei ollut satunnaista vaan säännöllistä. Yhdyntään asti loppuvuosina. Nyt mun mittani on täysi. Maljani ylittynyt. Vihaan ihmisiä, mun kanssa on vaikea elää, raivoan huudan, plen väkivaltainen miestäni kohtaan joskus. Koko ajan viha ja raivo, ahdistus ja painava tunne rinnassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä muistaa, että nykyiset läheisesi eivät ole syyllisiä lapsuuteesi. Mene terapiaan ja yritä uskoa siihen, että menneisyydestä huolimatta nykyisyyden voi rakentaa ihan tyydyttäväksi. Älä antaudu menneisyytesi vangiksi, riko sinä sukusi kirous. Kirouksen aloittajana eivät selvästikään olleet nuo sinua hyväksikäyttäneet henkilöt, vaan he ovat eläneet samanlaisen lapsuuden ja niin ollen osaksi itekin uhreja (mikä ei tietenkään poista heidän vastuutaan omista teoistaan)!

Vierailija
2/2 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käsittämätöntä, että äitisi on lähettänyt sinut kuukausiksi saman miehen armoille, joka on tehnyt hänelle pahaa :( Ehkä hänet on aikanaan rikottu niin pahasti, ettei hänenkään mielensä toimi normaalisti. Järkyttäviä asioita, ei näin pitäisi tapahtua yhdellekään lapselle. Silti sitä tapahtuu. Toivon, että jaksat hakea apua ja että saat sitä nopeasti. Toivon myös, että jaksaisit olla purkamatta oikeutettua raivoasi väärään kohteeseen (mieheesi). Ja toivon, että et anna pahan voittaa, vaan näet pienen valonpilkahduksen ja uskot edes hiukan siihen, että elämäsi vielä muuttuu paremmaksi. Ei sinun tarvitse yksin kantaa tätä kaikkea, sinulla on oikeus saada apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi