Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teinitytöt pukeutuvat helteillä kaikista paljastavimmin?

Vierailija
22.05.2016 |

Väitän että kuumalla säällä lyhkäsiä hameita/shortseja ja pieniä paitoja näkee eniten noin 15-17 vuotialla tytöillä. Johtuuko tämä siitä, että he hakevat miesten katseita ja sitä kautta itsevarmuutta kehoaan kohtaan? Jos näin on, niin kertakaikkisen typerää.

Ja nyt ei puhuta siitä että tarvitseeko tuijottaa, vaan siitä että miksi niin pukeudutaan, juuri tuossa iässä.

T. Mies

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38 lisää vielä, että tuskin haluavat huomiota random-miehiltä, pojilta ja varmaan yleensä vielä joltain tietyltä sellaiselta kylläkin. Itseäni ainakin teininä oksetti jos joku vanha mies (eli silloin kaikki yli 20 vuoden ikäiset) tuijotti tai muutoin huomioi.

Älä yleistä.

Vierailija
42/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38 lisää vielä, että tuskin haluavat huomiota random-miehiltä, pojilta ja varmaan yleensä vielä joltain tietyltä sellaiselta kylläkin. Itseäni ainakin teininä oksetti jos joku vanha mies (eli silloin kaikki yli 20 vuoden ikäiset) tuijotti tai muutoin huomioi.

Älä yleistä.

En niin. Heitin vain arvailuja sen perusteella, että olen itsekkin ollut joskus teini-ikäinen tyttö. Eikä siitä ole niin kauaakaan, ettenkö muistaisi mitä silloin itsellä ja kavereilla päässä liikkui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ihan tavalisena keski-iän ohittaneena naisena ihmettelen samaa.Ymmärrän kysyjää.En tarkoita,etteikö kesän lyhyenä aikana saisi pukeutua vapaasti ja kevyesti,tietysti saa.Itsekin kuljen heiluvissa helmoissa ja paljain säärin kaupungilla,vaikka jalkani eivät enää sinelmineen ole kauneimmasta päästä.Ymmärrän avonaiset puserot ja topit,sekä shortsit....

Mutta jotain rajaa.Mikään ei ole niin ruma,kuin shortsit,joissa joko vilkkuu pakaroitten uomat reiden ja pyllypakaran välissä,tai sitten toppi,joka paljastaa tissivaon(miksi muuten suomalaisen naisen pitää aina esitellä tissivakoaan).Oikein joskus säpsähtää,kun puolialaston tyttö melkein törmää päin tungoksessa.

Ja näitä tissivaon esittelijöitä on myös mammoissa.Ei kyllä näytä esteettiseltä,kun "seitsemän leivän uunin" verhoaa ohuet legginssit,pikkuhousut paistaa läpi.Yläpuolella toppi,jonka etumusta alaspäin senkun venyy,venyy,venyy...Missä sievät leningit.

Vierailija
44/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista edes ajatelleeni 14-17-vuotiaana, että joku tuijottaa. Jos tykkäsin itse jostain topista, laitoin sen päälle. Olin varmaankin aika sinisilmäinen. Muistan, että kotona pyydettiin laittamaan vaikka t-paita topin päälle, mutta heti kun poistuin kaupungille, t-paita meni reppuun, se oli vaan niin ruma teltta.

Vierailija
45/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pukeuduttiinhan 90-luvulla napapaitoihin ja minihameisiin...ja juuri teinit! Että hohhoijaa vaan. Kalkkis.

Vierailija
46/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne teinitytöt pukeutuvat miehiä varten. Eivät kaikki naisten ajatukset pyöri miesten ympärillä. Minä ainakin käytän shortseja ja pieniä toppeja kesäisin ihan vaan sen takia, että on ihan perhanan kuuma.

Teiniä jo haluttaa seksi.

Mua ei haluttanut. Sitä kerkeää tekemään aikuisena vaikka kuinka paljon jos haluaa.

Vierailija
47/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä katsella ja ajatella kenesta tahansa mitä tahansa.

Vierailija
48/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pojat ovat sortseissa ja jopa ilman paitaa???!!!

Vierailija
49/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa, että pukeudutaan sään mukaan. Mutta ne mikroshortsit on vaan kammottavia, niitä ei pitäis nähdä kenenkään päällä. Minishortseissa on sitä lahjetta sen verran lisää (se muutama sentti), että ei persposket vilku kaiken kansan nähtävillä. Tai voi kumartua ilman, että vako, karvat tai pikkuhousunsuoja näkyy. Mikroshortsit on tuon takia kammottavia, ja täytyy sanoa, etten ymmärrä kuka haluaa olla ihmisten ilmoilla persus paljaana. Sama vaikka olis hyvätkin pakarat, niin noloa se mun mielestä on. Olen sitte ilmeisesti kalkkis jo näin nuorena, mutta jonkinlaista säädyllistä pukeutumista kannatan. (Eikä ne mikrot sen helpommaksi oloa helteellä tee kuin minit, itse asiassa se persposki liimautuu hikisenä helpommin istuimeen kiinni :D )

T. N22

Vierailija
50/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ajattelevat niin viattomasti. Sitä paitsi tässä kulttuurissa ei ihon näkymisen pitäisi järkyttää.

Vierailija
51/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt näyttää olevan tän päivän juttu, että sitä persettä ja tissejä pitää esitellä kaikille. Kaduilla ja netissä.

Vierailija
52/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tälleen vähän vanhempana (30v.) tajuaa miten noloja perseshortsit ja herutustopit on. 

Olen kohta 30-vuotias ja pukeudun kesällä toppeihin ja shortseihin. En tosin perseshortseihin, mutta topit eivät ole mallia teltta. On se kivaa, kun on fyysisesti hyvässä kunnossa ja kehtaa pukeutua vielä ihonmyötäisiin vaatteisiin :).

Vierailija
53/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä pks:lla edes ole mitenkään kuuma. Silti tuolla kulkee puolialastomia ihmisiä, mikä on minusta outoa.  Itseasiassa helteellähän kannattaisi pukeutua vaaleaan, löysään ja peittävään asustukseen. Teineillä pukeutumisen sanelee kuitenkin ns. muoti ja kaveripiiri, tuskin ne pervoille runkkareille haluavat itseään esitellä. Ne ovat näkymättömiä teinareille. En itseään +30 naisena näe itseäni paljon vanhempia miehiä, ovat  minulle näkymättömiä. Tykkään nuorekkaista miehistä, max. 5 vuotta vanhemmista. Ihminen näkee yleensä sen oman viiteryhmänsä.

Vierailija
54/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin rasvaprosentti on ehkä joku 5 ja selluliittiprosentti 0,001.

Jumankekka jos sais päiväksikin vielä sen kropan, mikä oli 17 vuotiaana. Kiinteät tissit, sopivasti muotoutunut lantio, ei vatsamakkaroita ja pieni pylly. Kiinteä kokonaisuus siis. Ihan mikä tahansa vaate näytti silloin hyvältä päällä. Enkä nyt muista, että varsinaisesti olisin mitään ehdoin tahdoin _esitellyt_.

Kateelliset vaan huutelee, kun eivät 70+ kiloisina voi laittaa edes shortseja päälle (enkä nyt puhu mistään minimicrosortseista, vaan ihan normaaleista lahkeellisista sortseista).

Vierailija
55/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumankekka jos sais päiväksikin vielä sen kropan, mikä oli 17 vuotiaana. Kiinteät tissit, sopivasti muotoutunut lantio, ei vatsamakkaroita ja pieni pylly. Kiinteä kokonaisuus siis. Ihan mikä tahansa vaate näytti silloin hyvältä päällä.

Puoli vuotta kuria syömiseen ja liikkumiseen niin sinulla olisi se.

Vierailija
56/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumankekka jos sais päiväksikin vielä sen kropan, mikä oli 17 vuotiaana. Kiinteät tissit, sopivasti muotoutunut lantio, ei vatsamakkaroita ja pieni pylly. Kiinteä kokonaisuus siis. Ihan mikä tahansa vaate näytti silloin hyvältä päällä. Enkä nyt muista, että varsinaisesti olisin mitään ehdoin tahdoin _esitellyt_.

Kateelliset vaan huutelee, kun eivät 70+ kiloisina voi laittaa edes shortseja päälle (enkä nyt puhu mistään minimicrosortseista, vaan ihan normaaleista lahkeellisista sortseista).

Joo no mul on rasvaprosentti about 55 ja kaks vatsamakkaraa ja hyllyvät tissit, mut littee perse mun kroppaan nähden ja rakastan mun vartaloo. Ja todellaki käytän tiukkoi toppei, t-paitoi ja shortsei 😊 voin linkkaas kuvii vaiks

N17 135 kg

Vierailija
57/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no mul on rasvaprosentti about 55 ja kaks vatsamakkaraa ja hyllyvät tissit, mut littee perse mun kroppaan nähden ja rakastan mun vartaloo. Ja todellaki käytän tiukkoi toppei, t-paitoi ja shortsei 😊 voin linkkaas kuvii vaiks

N17 135 kg

No linkkaappa niin katsotaan kenen kuvilla provoilet.

58/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska mä voin"

Vierailija
59/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään joku 15-v teinipimatso ajoi ohi pienessä farkkuhameessa niin, että lihaisan ruskeaa reittä näkyi ja tiukka pyöreä peppu. Mulla kääntyi pää ympäri ja meinasin kaatua juostessa.

Vierailija
60/71 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on kuuma. Ja tyttöystävä tykkää kun pukeudun napapaitaan ja shortseihin ;-)

t. tyttö 15v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi