mikä ruoka on parempaa valmiina kuin itsetehtynä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
veriletut, maksalaatikko
Et vain ole saanut hyvää.
Veriletut tuoreesta verestä oikein rapeaksi voissa paistettuina ovat sata kertaa parempia kuin nämä einesmössöt.
Verta ei kyllä nykyään taida saada kuin todella hyvin varustetuista kaupoista ja kauppahalleista?
Melkein kaikki on parempaa valmiina kuin minun tekemänä.
Sipsit?
Ystäväni tekee itse uunissa ja syötäviä ovat, mutta eivät yhtä hyviä kuin teolliset.
Vierailija kirjoitti:
Sipsit?
Ystäväni tekee itse uunissa ja syötäviä ovat, mutta eivät yhtä hyviä kuin teolliset.
Teollisissa on eri aineet kuin itse tehdyissä. Tarkoituksella, että koukuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsit?
Teollisissa on eri aineet kuin itse tehdyissä. Tarkoituksella, että koukuttavat.
Kuten?
Perunaa ja suolaa lukee tuoteselosteessa Taffelilla.
Saarioisten maksalaatikko hakkaa kaikki muut valmiit ja itsetehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsit?
Kuten?
Perunaa ja suolaa lukee tuoteselosteessa Taffelilla.
Tuskin lukee
Jos käytössä on tavallinen sähköuuni, niin täytyy myöntää että pakastepizza vie omiini nähden pidemmän korren. Jos on leivinuuni tai etenkin pizzauuni, niin sitten asia on eri.
+
Perunasalaatti, salaattikastikkeet ja kurkkusalaatti; en vaan osaa. Joku muu voi kyllä osata. Tosin onko nämä ruokia? Kaalikääryleet on myös parempia ne, mitä saa kaupan tiskiltä kuin minun tekemäni. Jouluruuista laatikot, ei tule mulla hyviä. Ehkä en ole löytänyt hyvää reseptiä.
Kanakeitto.kanakiusaus.kanaperunalaatikko.mussakka.pakastepizzat.veikkaisin että makkarat ja nakit kuuluu myös kun harva tekee itse.
Vierailija kirjoitti:
Perunasalaatti, salaattikastikkeet ja kurkkusalaatti; en vaan osaa. Joku muu voi kyllä osata. Tosin onko nämä ruokia? Kaalikääryleet on myös parempia ne, mitä saa kaupan tiskiltä kuin minun tekemäni. Jouluruuista laatikot, ei tule mulla hyviä. Ehkä en ole löytänyt hyvää reseptiä.
Ohiksena: Mä en tykkää noista valmiista perunasalaateista ja salaatinkastikkeita kun ne on niin etikkaisia. Omiin en laita ollenkaan etikkaa. Teen sekä majoneesi- että öljypohjaista perunasalaattia eri lisukkeilla. Mutta on toki makuasioita nämä
Maksalaatikko, pinaattikeitto.