Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutossujen oikea koko

Vierailija
21.05.2016 |

Miten valitsette oikean koon juoksukenkiin? Miten paljon isot on jo liian isot? Onko muilla kokemusta, kun itsestä tuntuu että ostin pikkuisen liian isot lenkkarit :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovarpaalle oltava tilaa noin 10-15 milliä. Kantapään pysyttävä tukevasti paikallaan.

Vierailija
2/7 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tossuja ja kun löydät juuri sopivan, ota yhtä kokoa isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä myyjältä apua :) itse kyllä suosittelen fivefingersejä. Niiden jälkeen muut juoksutossut tuntuu ankeille.

Vierailija
4/7 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että kun tossu on ns. ihan täynnä eli varpaille ei jää tilaa (olkoon vaikka koko 39,5), niin sitten oikea koko juoksemiseen olisi 40,5?

Vierailija
5/7 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että kun tossu on ns. ihan täynnä eli varpaille ei jää tilaa (olkoon vaikka koko 39,5), niin sitten oikea koko juoksemiseen olisi 40,5?

Juurikin näin.

Vierailija
6/7 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos oon ostanu tolleen yhden koon isomman kuin oma koko, on kenkä ollut lenkilläkin liian iso. Parhaiten oon onnistunut et oon ostanut ihan sen oman koon tai max puol kokoa isomman jos on kapea malli kengässä.. oon harrastanut juoksua noin 15 vuotta. Lähes poikkeuksetta urheilukenkien myyjät suosittelee sitä yhtä kokoa isompaa, mutta ei se ole mikään varma silloinkaan..

Vierailija
7/7 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toiset käytössä olevat tossut on Asicsin ja ne on kokoa 42. Nyt ostin Adidakset myös kokoa 42, ja ne on sen 5mm selvästi liian "pitkät". Harmittaa, mutta ei voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä