Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehenne on halunnut lykätä lasten hankintaa?

Vierailija
21.05.2016 |

Mies ilmoitti tänään, että haluaa lykätä lasten hankkimista. Haaveissa on ollut ainakin kahden lapsen perhe. Tästä on puhuttu seurustelumme alusta asti. Olen kertonut, että en halua olla 35, kun ensimmäistä yritetään.

Nyt ollaan jo 30 täytetty, mutta onhan tässä 35:een vielä aikaa.

Tällä hetkellä lasten hankintaa lykätään miehen uran vuoksi. Uusia esteitäkin on nyt noussut, joita en tunnistamisen pelossa tässä halua eritellä. Sanottakoot, että hän ei voisi olla täysillä mukana ainakaan pariin vuoteen. Olen osittain samaa mieltä hänen kanssaa. Varmasti hän haluaisi luoda hyvän suhteen lapseen ja vauvan hoitaminen suurimmaksi osaksi yksin olisi raskasta.

Pelottaa, että sitä sopivaa hetkeä ei hänelle koskaan tule. Sanoin, että ei hänen minun kanssaan tarvitse olla. Voi etsiä nuoremman sitten, kun oma elämäntilanne sen sallii ja perheen perustamisesta tulee ajankohtaista.

Kauanko kannattaa odottaa?

Niin, ettehän te sitä voi tietää, kun en minäkään tiedä. Olisi kuitenkin kiva kuulla kokemuksia. Kuinka kauan kannattaa hyväksyä se tosiasia, että miehen puheet ja teot eivät (vielä) vastaa toisiaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halunnut lykätä lähinnä nuoren iän ja taloudellisen tilanteen takia. Vuosia tehty töitä perheen perustamisen eteen. Ollaankin alle kolmekymppisiä ja tänä vuonna tarkoitus aloittaa yritys. Joskus epäilin, että jos mies kääntää kelkkansa, mutta onkin itse jopa innokkaampi. 30v olisi täysin takaraja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi