Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mies roikkuu päivät ja illat Whatsapp- kaveriryhmässä?

Vierailija
21.05.2016 |

Mulla on tosi paha mieli eikä mies halua ymmärtää. Henkilökohtaista huomiota en vain saa enää. Mietin tunnenko väärästä syystä näin. Ja jos mies ei siis tässä ryhmässä ole, niin pelaa nettipeliä heidän kanssaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
2/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Vissii tärkeempi asia kun minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep.

Vierailija
4/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aivan sama meno. Kyll on kypsää!

Vierailija
5/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaavaa mutta vaimo roikkuu vauvafoorumilla, facebookissa ja instassa

Vierailija
6/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaan aikaan sä olet av:llä.

Vierailija
7/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaihtaa kotivideoita aka. aktiivisuusranneke-logeja siellä.

Vierailija
8/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä vittu! Kai mä nyt roikun siellä ku et anna mulle huomioo???

Vierailija
9/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

annatko sitä kakkosta tänään? olis kiva :)

Vierailija
10/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tosin epäilen että juttelee naispuoleiselle ystävälleen. Nyt kun olen seurannut tämän naisen poikaa niin epäilen että mieheni on hänen isänsä.

Vierailija
11/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin annatko?

Vierailija
12/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei onneksi, tosin suhdekin on vielä aika tuore ni oishan se vähän outoa. :D Käy kyllä toisinaan sitä lukemassa ja aina tokaisee että "mitäs ne pojat nyt höpisee siellä"... Awwwws.

Vierailija
13/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelen panokaverini kanssa. :D Vaimo ei tajua missä mennään. m34

Vierailija
14/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tosin epäilen että juttelee naispuoleiselle ystävälleen. Nyt kun olen seurannut tämän naisen poikaa niin epäilen että mieheni on hänen isänsä.

Kiva :D Ihan peruspäivä siis. "Käytiin lenkillä ja Prismassa. Päivälliseksi oli kinkkukiusausta. Niin ja katoin että mies taitaa olla kaverinsa pojan isä. Mitäs sinne?"

Vierailija
15/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tulin ny valittamaan ku koko perkeleen päivän taas tuota roikkumista kattonu. Viettelytkään ei auta. Ap

Vierailija
16/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne tulin ny valittamaan ku koko perkeleen päivän taas tuota roikkumista kattonu. Viettelytkään ei auta. Ap

Mun exällä oli sama juttu ryhmänsä kanssa. Mitä hittoa siellä pitää kokoajan jauhaa! Naama kiinni kännyssä jatkuvasti, jopa sängyssä seksin jälkeen. Minkä ikäisestä sulla kyse? Me oltiin jo 25...

Vierailija
17/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva :D Ihan peruspäivä siis. "Käytiin lenkillä ja Prismassa. Päivälliseksi oli kinkkukiusausta. Niin ja katoin että mies taitaa olla kaverinsa pojan isä. Mitäs sinne?"

Siis käy jatkuvasti hänen kanssaan kahvilla ja viestittelee. Poika oli hiljattain onnettomuudessa ja siitäkin piti välittömästi tilittää. Poika on samannäköinen ja rumiinrakennekin on samanlainen. Meillä ei oo omia lapsia ja he ovat tunteneet jo vuosia ennen meidän yhdessäoloa.

Vierailija
18/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis käy jatkuvasti hänen kanssaan kahvilla ja viestittelee. Poika oli hiljattain onnettomuudessa ja siitäkin piti välittömästi tilittää. Poika on samannäköinen ja rumiinrakennekin on samanlainen. Meillä ei oo omia lapsia ja he ovat tunteneet jo vuosia ennen meidän yhdessäoloa.

Aijaa... Mitä luulet, aavisteleeko miehesi koskaan olevansa isä? 

Vierailija
19/19 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa... Mitä luulet, aavisteleeko miehesi koskaan olevansa isä? [/quote]

Asiasta ei ole puhuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi