Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä baarihoro, joka pummit miehiltä drinkkejä, arvostatko itseäsi ja sukupuoltasi?

Vierailija
21.05.2016 |

En voi arvostaa tuollaisia naisia, joiden ensimmäinen lause baarissa on "Voitko tarjota mulle drinkin", mutta sitten kuitenkin lähtevät itku silmässä pois, kun nauran paskaisesti ja kerron mielipiteeni hänestä. Älä lokkeile, jos et kestä totuutta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horojahan tässä ovat miehet, jotka jakavat pyynnöstä juomia naisille.

Vierailija
2/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytät sanaa "horo", mutta en usko, että tiedät mitä se tarkoittaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on feministejä.

Vierailija
4/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät sanaa "horo", mutta en usko, että tiedät mitä se tarkoittaa :D

On aina ihmetyttänyt mieslutkien itkeminen naisiin liittyen. Aina te joudutte ostamaan juomilla aikaa, että saisitte viettää edes hetken naisten seurassa.

Vierailija
5/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan ihan samaa. Way to go, bro!

Vierailija
6/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan aina pummaaville naisille, että ei sinun tarvitse myrkyttää kehoasi jotta panisin sinua. voimme lähteä heti kämpilleni

Vierailija
7/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pyydä, mutta usein miehet tarjoavat, jankuttavat tai vain tilaavat minulle ominpäin drinkin. Mikäs siinä, kiitos. Annan niiden tilailla ja samalla he ovat varmoja että haluan sitten myös harrastaa seksiä heidän kanssaan, niin kuin tuntisin siihen velvollisuutta drinkkien vuoksi. Ilme on aina näkemisen arvoinen kun kiitän drinkeistä/drinkistä ja kerron poistuvani nyt.

Vierailija
8/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikana pidin huolen, että mulla oli aina kaveripiirissä miehiä, jotka olivat ihastuneita muhun ja maksoivat automaattisesti drinkit, lounaat, illalliset, taksit, sisäänpääsyt, narikat jne. Sit jos löytyi joku kiinnostava mies niin maksajan saattoi hylätä, koska mehän oltiin vain kavereita. Aina välillä joku suuttui mut yks tekstari tai ystävällinen lause korvasivat tilanteen ennalleen.

Vierailija
9/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta itseäni tai sukupuoltani, vaan arvostan ilmaista viinaa. Minulle on loppujen lopuksi ihan sama mitä joku minusta ajattelee, jos saan lasillisen jonkun piikkiin. Kaikki on pelkkää teatteria.

Vierailija
10/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kaveri joka tekee tätä ja häpeän aina silmät päästäni. Itse en kehtaa suostua ees miehen ehdottamaan drinkkiin vaan sanon että maksan mieluummin itse. Loukkaannutko mies siitä? Jos kiva mies niin toki juon sen juoman hänen seurassaan.

Vierailija
11/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pyydä, mutta usein miehet tarjoavat, jankuttavat tai vain tilaavat minulle ominpäin drinkin. Mikäs siinä, kiitos. Annan niiden tilailla ja samalla he ovat varmoja että haluan sitten myös harrastaa seksiä heidän kanssaan, niin kuin tuntisin siihen velvollisuutta drinkkien vuoksi. Ilme on aina näkemisen arvoinen kun kiitän drinkeistä/drinkistä ja kerron poistuvani nyt.

Sama. Äijät tarjoavat drinkkejä ja sit voi sanoa näkemiin kun alkaa kyllästyttää. Äijät on sit niin hassuja :) Parhaita miehiä ovat semmoiset, jotka on juonessa mukana, eivätkä sen kummemmin ihmettele, kun lähden. Säälittävyyksien ja ripustautuvien en anna edes tarjota drinkkiä, ainoastaan tosimiesten, joille on selvää pelin henki.

Vierailija
12/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on aniharvoin naiset tulleet vaatimaan drinkkien tarjoamista. Useammin minulle on nainen tarjonnut oma-aloitteisesti :D

M22

Vierailija
13/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan itseäni ja kukaan ei ole vielä kertaakaan kieltäytynyt drinksun ostamisesta. En arvosta muita sukupuoleni edustajia, tuntuvat hölmöiltä raasuilta suurinosa. Hassu se horo kun itki. Mä varmaan nauraisin kun joku sanois noin ja siirtyisin seuraavan miehen luo.

Vierailija
14/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En arvosta itseäni tai sukupuoltani, vaan arvostan ilmaista viinaa. Minulle on loppujen lopuksi ihan sama mitä joku minusta ajattelee, jos saan lasillisen jonkun piikkiin. Kaikki on pelkkää teatteria.

Juu! Minäkin arvostan ilmaista viinaa!

Vierailija
15/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos otat poskeen tässä" oli vastaukseni noille. Jäi drinkki tarjoamatta lähes aina, mutta kerran typykkä sanoi että voi harkita myöhemmin illalla jossain toisaalla pyyntöäni. En silti tarjonnut heti, mutta tarjosin myöhemmin samana iltana, kuten myöskin hän lupaamansa vastapalveluksensa ja vähän muutakin...

Vierailija
16/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole koskaan kohdannut naista joka pummaa. Kai näytän niin pummilta. Mutta jos pyytäisin naista yllättäen ostamaan minulle jotain niin ostaisitko minulle tuopin?

Vierailija
17/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap elää vahvasti fantasiamaailmassa. Todennäköisesti istuu yksin kotona kännissä kirjoittelemassa nettiin.

Vierailija
18/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat rahat kirjoitti:

Ne on feministejä.

Selittäisitkö mikä liittymäkohta tässä on feminismiin, kiitos. Itse feministinä näen tuollaisen käytöksen kyllä täysin feminismin yleisten periaatteiden vastaisena. Mutta olet varmaan perehtynyt asiaan ja osaat kertoa kuinka tuo liittyy feminismiin, joten jään odottelemaan.

Vierailija
19/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jos otat poskeen tässä" oli vastaukseni noille. Jäi drinkki tarjoamatta lähes aina, mutta kerran typykkä sanoi että voi harkita myöhemmin illalla jossain toisaalla pyyntöäni. En silti tarjonnut heti, mutta tarjosin myöhemmin samana iltana, kuten myöskin hän lupaamansa vastapalveluksensa ja vähän muutakin...

Eli harkitsi myöhemmin.

Vierailija
20/21 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset naiset ovat taikapilluja - katoavat kuin tuhka tuulen drinkin juotuaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme