Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hyvän näköisillä ja timmeillä naisilla on aina uusi hieno auto?

Vierailija
21.05.2016 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisellä ruodolla saa rikkaan miehen, jolta voi loisia hienon auton.

Vierailija
2/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmin kropan saa silloin kun ei tee mitään siivous- tai tiskaustöitä jotka aiheuttavat selkäsärkyjä. Pankinjohtajalla joka vain pyörittelee valuuttalukuja päivät töissään on paremmin energiaa käydä illat salilla. Ja lisäksi palkata hoitaja lapsilleen jos niitä edes on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämänhallinta on kokonaisuus. Yleensä ihmiset joilla menee muutenkin hyvin jaksaa huolehtia ulkonäöstään.

Vierailija
4/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut tuollaista otsikossa esitettyä asiaa.

Vierailija
5/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jakaa dussua oikealle miehelle.

Vierailija
6/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmin kropan saa silloin kun ei tee mitään siivous- tai tiskaustöitä jotka aiheuttavat selkäsärkyjä. Pankinjohtajalla joka vain pyörittelee valuuttalukuja päivät töissään on paremmin energiaa käydä illat salilla. Ja lisäksi palkata hoitaja lapsilleen jos niitä edes on.

Ja vielä varaa palkata pt. Vaikka kuntoilu on teoriassa ihan tasa-arvoisesti kaikkien yhteiskuntaluokkien harrastus niin onhan se totta että hyvätuloisella on paremmat mahdollusuudet siihen tosissaan panostaa.

Vierailija
7/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä nähnyt ihan niillä tavallisilla mammoillakin hienoja autoja joten ehkä ap on vain kiinnittänyt niihin timmeihin tyttöihin enemmän huomiota.

Vierailija
8/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä huomannut tuollaista otsikossa esitettyä asiaa.

Aloittaja huomaa näistä autollisista vain nämä naikkoset, itse olen huomannut, että yleensä ovat rumia setämiehiä, jotka ajavat ns. paremmilla autoilla. Suurin osa hyvännäköisistä ja timmeistä naisista taitaa kävellä.

Vierailija
9/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et ratin takana näytän timmiltä ja kaunis olen kasvoiltani ainakin sen mukaan miten lähes joka mies katsoo autostaan ja ihan omalla työllä on ansaittu. Ei kyllä ole ihan uusi mutta uudennäköinen. Kyllä kauneus antaa mahikset parempaan palkkaan. Itse olen kyllä menestynyt ihan itse rahat tehden.

Vierailija
10/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menestyneempi, koulutetumpi ja kovatuloisempi ihminen on, sitä enemmän kuntoilee ja elää terveellisesti. Silloin on varaa ostella autoja. Huonot elintavat kasautuvat muutenkin huono-osaisille.

Vierailija
11/11 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä menestyneempi, koulutetumpi ja kovatuloisempi ihminen on, sitä enemmän kuntoilee ja elää terveellisesti. Silloin on varaa ostella autoja. Huonot elintavat kasautuvat muutenkin huono-osaisille.

Näin on, parempien ihmisten alueilla ja golfkentillä ei näy kuin hoikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi