Vierailija

Miksi ihmeessä pitää mennä julkisella paikalla esim. kahviloissa, lentokentillä, ravintoloissa, tapahtumissa...siihen kaikkein näkyvimmälle paikalle sitä vauvelia hoitamaan ja syöttämään asenteella " katsokaa kaikki kuinka minä äityli täällä imetän lastani, se ei katsos katso aikaa eikä paikkaa koska sillä on nälkä. Niin ja tietysti imetän vaikka sinne yläasteelle saakka, koska minullla on siihen oikeus !!! " Hitto, kyllä mä ainakin aikoinani menin sinne sivupenkille ja käännyin syrjään, ettei esim.tuntemattomien tai ruokailijoiden tarvinnut toimitusta seurata, eikä hoitotoimenpiteitä hirveesti ihailla. Ja imetys lopetettiin ennenkuin murrosikä alkoi ! Ehkä on vaan tullut liian monta paljasta tissiä vastaan ihan kummissa paikoissa, että alan jo miettimään, että miksi ihmeessä pitää asiasta tehdä NIIN julkinen ? Voisiko joku mamma selittää, kun en vaan ymmärrä?

• ylös 111
  • alas 74

Sivut

Kommentit (60)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En tajuu ku jotkut ihmiset ei hyväksy julki imetystä mut sit hyväksyy ku jotkut naiset kävelee kaupungilla sellasessa asussa mis tissit näkyy kunnolla, enemmän kuin imettäessä.

• ylös 81
  • alas 23
Vierailija

On se hienoa jos ongelmat ovat noin pieniä. Joskus vanhempana mietit asiaa ja huomaat olleesi erittäin! naiivi. Tai sitten olet idiootti koko elämäsi.

• ylös 58
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tajuu ku jotkut ihmiset ei hyväksy julki imetystä mut sit hyväksyy ku jotkut naiset kävelee kaupungilla sellasessa asussa mis tissit näkyy kunnolla, enemmän kuin imettäessä.

Ne imettävän emakon tissit ovat turvonneet suorastaan epämuodostuneiksi ja niistä valuu maitoa. Sitä sitten se lapsi imee siinä koko kansan katsoessa ympärillä ja päästelee pahanhajuisia pukluja äidin rinnuksille. Sekö ylentää sinun mieltäsi ja hivelee silmää?

• ylös 36
  • alas 80
Vierailija

Minäkin kaadan purkillisen kermaa päälleni ja menen muutamaksi tunniksi oikein kunnon kesähelteellä aurinkoon kellimään. Tulen sitten sinne kahvilaan ja ihan viereiselle penkille istumaan. Voitte sitten yhdessä arvioida, että miten miellyttävä tuollainen maidontuoksu oikein on.

• ylös 28
  • alas 53
Vierailija

Huoh, mitä helvetin väliä jollain tisseillä ja imetyksillä? Eikä kukaan äiti imetä lastaan ajatuksella, että "katsokaas mua". Mua ainakin ärsytti, jos joku rupes kyyläämään. Imetin, koska vauvalla oli nälkä.

• ylös 76
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaadan purkillisen kermaa päälleni ja menen muutamaksi tunniksi oikein kunnon kesähelteellä aurinkoon kellimään. Tulen sitten sinne kahvilaan ja ihan viereiselle penkille istumaan. Voitte sitten yhdessä arvioida, että miten miellyttävä tuollainen maidontuoksu oikein on.

Haiseeko pullopuklu sitten vähemmän? Vai haistatko maidon mikä on siellä tisseissä? En nyt ymmärrä oikein mikä haisee?

• ylös 67
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ne imettävän emakon tissit ovat turvonneet suorastaan epämuodostuneiksi ja niistä valuu maitoa. Sitä sitten se lapsi imee siinä koko kansan katsoessa ympärillä ja päästelee pahanhajuisia pukluja äidin rinnuksille. Sekö ylentää sinun mieltäsi ja hivelee silmää?

Aaaah, eli kauniita rintoja saa esitellä mutta jos niitä käyttää siihen mihin ne on tarkoitettu niin pitäisi hävetä?

• ylös 77
  • alas 8
Vierailija

Tissejä näkyy kaikkialla ja niillä myydään kaikkea mahdollista ja mahdotonta, mutta imetys on yök. Hienoa ihmiset, hienoa. Pulloja vauvoille ja tissit miehille.

• ylös 65
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan ikinä nähnyt tällaista. Kuinkahan lähelle sinä oot tunkenut, että näet että rinnat on epämuodostuneet ja puklunkin haistat. Ongelma on sinussa.

• ylös 47
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan ikinä nähnyt tällaista. Kuinkahan lähelle sinä oot tunkenut, että näet että rinnat on epämuodostuneet ja puklunkin haistat. Ongelma on sinussa.

Kyllä ongelma on nimenomaan niissä julkitissittelijöissä. Mitäs jos minäkin menisin johonkin ravintolaan heiluttelemaan mulkkuani? Olisitteko tekin ihan vaan hiljaa ja tyytyväisiä jos siinä naapuripöydässä alkaisi vatkaus?

• ylös 19
  • alas 57
Vierailija

Onko ap:n mies jäänyt joskus tuijottamaan imettävää äitiä ja nähnyt vieraan tissin?

Mäkään en ymmärrä miten lapsen ruokkiminen voi aiheuttaa niin suurta järkytystä ja paheksuntaa, mutta on ihan ok kulkea tissit vilkkuen pitkin kyliä.

Mä en ole imettänyt julkisesti, enkä ole edes imetysfanaatikko, mutta voisin ihan teidän pösilöitten takia kokeilla.

Huomaa taas kuinka kauas luonnosta ihminen on joutunut.

• ylös 29
  • alas 9
Neljän c c

Nykyajan katsokaa minua - ilmiö.
Ei osata ajoittaa lasten syömisiä vaan tehdään kaikki koko kansan edessä. Pyhä äiti.

Kumma kun ennen selvittiin ilman julkisia imetyksiä, itsekin selvisin. En ymmärrä, en.

• ylös 18
  • alas 34
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä ongelma on nimenomaan niissä julkitissittelijöissä. Mitäs jos minäkin menisin johonkin ravintolaan heiluttelemaan mulkkuani? Olisitteko tekin ihan vaan hiljaa ja tyytyväisiä jos siinä naapuripöydässä alkaisi vatkaus?

Sun mulkkusi tehtävä ei ole syöttää vauvoja.

• ylös 46
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä jonkun teinitytön nuppurinnat on vaan vähän eri asiat, kuin jotkut äitylin maitoa valuvat jättimeijerit. Koittaisitte tekin nyt vihdoin myöntää sen, että kumpaakohan sitä mieluummin katselee.

Mikä hiton pedofiili sä oot 😶 Hyi! Kyllä todellakin katson mieluumin imettävän naisen rintoja kuin teinitytön!!

• ylös 32
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sun mulkkusi tehtävä ei ole syöttää vauvoja.

Mitenkäs se tähän liittyy? Mulkun heiluttelu on ihan yhtä luonnollista kuin se, että naiset laittaa ravintolassa tissit tiskiin.

• ylös 11
  • alas 38
Vierailija

Neljän c c kirjoitti:
Nykyajan katsokaa minua - ilmiö.
Ei osata ajoittaa lasten syömisiä vaan tehdään kaikki koko kansan edessä. Pyhä äiti.

Kumma kun ennen selvittiin ilman julkisia imetyksiä, itsekin selvisin. En ymmärrä, en.

Kun mun vauvat oli alle 3kk ajoittaminen sujui oikein hyvin. Tissin jälkeen kahden tunnin unet, sitten taas tissiä. Tiheän imun kautena en vain jaksanut linnottautua kotiin, anteeksi. Sen jälkeen oli aivan sama, jos mun teki mieli käydä jossain kävin vauvan kanssa, jos vauva itki otin syliin, jos ei syli kelvannut vaan itku jatkui annoin rintaa. Helppoa.

• ylös 28
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.