G: Mikä on junttimaisin mahdollinen vaatekappale?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Pitkä hame ja toppatakki yhdistelmä, tuulitakki ja hame yhtä hyvä!
(Kyseessä voi olla esikoislestadiolainen ;D Hame naisen tekee, oli keli mikä tahansa.)
Kyllä raitaverkkarit, lippalakki ja liian isot feikkicroksit valkoisilla tennisukilla ovat melkoinen yhdistelmä.
Mistä niitä tennissukkia enää edes löytää? !
Farkkuhaalari, muutkin haalarimalliset vaatteet.
Sellainen uusi naisten muotipaita, jossa on naruja tissien kohdalla
Vaimari- ja kaikki tekstilliset t-paidat (tyyliin "äiti on vähän väsynyt"). Ai niin ja liekkipaidat on myös megayök. Samoin urheilusandaalit mekon/hameen kanssa.
Farkut, jotka kuluneet ja reikiytyneet ja vieläpä oman käytön seuraksena ja hieman itse -vaihtelevalla menestyksellä avustaen. - Ihan niin pöhkö en vielä ole, että olisin ostanut valmiiksi kulutettuja ja reikäisiä farkkuja, joita näkee myynnissä. - Kenelle ne on suunnattu?
Tällä viikolla näin tukevahkolla ja paksusäärisellä lyhyet shortsit yhdistettynä mustiin sukkahousuihin ja ajankohtaan liian paksu takki, toppatakki.
Kaikki lätkään liittyvät suomivaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Farkut, jotka kuluneet ja reikiytyneet ja vieläpä oman käytön seuraksena ja hieman itse -vaihtelevalla menestyksellä avustaen. - Ihan niin pöhkö en vielä ole, että olisin ostanut valmiiksi kulutettuja ja reikäisiä farkkuja, joita näkee myynnissä. - Kenelle ne on suunnattu?
Naisille
Vyölaukku! Eikä tarvii ees perustella:)
Legginsit, ehdottomasti.Ei sovi minkään yläosan kanssa.
Simon vaatehuoneen tekokuitu kauluspaita yhdistettynä kainaloihin asti vedettyihin iskäfarkkuihin. Voi ällötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vastaukseni:
Stringit!Junttimaisuus on suhteellista. Minusta stringit ei sinällään ole junttivaate mutta totta on kyllä se että joka ainoalla siideriä kittaavalla elämänkoululaisnaisella on 100% varmuudella stringit ja 110% varmuudella hän kuvittelee niiden tekevän hänen pömppövartalostaan seksikkään. Että ymmärrän kyllä ap:n pointin.
Mä en tiennytkään olevani juntti. :D Stringit ovat juntteja, jos ne vilkkuvat matalavyötäröisten fiorella-farkkujen vyötäröstä, mutta en nyt kaikkia stringien käyttäjiä junteiksi haukkuisi. Itse olen klassisesti pukeutuva nainen ja käytän melkeinpä ainoastaan stringejä, koska ne on mukavammat kuin tavalliset pikkuhousut. Tosin ehkä se tekee minusta silti juntin. :)
Kysymykseen vastaan, että kaikki possunpunaiset veluuriverkkarit tulisi kaikki polttaa, jossain kokossa, ettei kenellekään tulisi himoa laittaa niitä päälleen.
Pikkureppu. Sellainen pubiruusuilla oleva siis.
Valkoiset piikkikorkkarit. Usein näkee yhdistettynä tummiin housuihin.
"Vyölaukku! Eikä tarvii ees perustella:)" - Itse saatoin ajatella kanssa vyölaukkua "hieman" junttina kunnes huomasi, että se on aika näppärä laukku laskettelurinteessä...
Nirunaru toppi ja rintsikat-combo. Luonnollisesti pari numeroa liian pieni se toppi ja kulahtaneet liivit jotka on hilattu niskaan. Yleensä kantajana ylipainoinen ja tatuoitu täti, jolla räväkkä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Oma vastaukseni:
Stringit!
Haha! Ajattelin samaa ennen kuin avasin ketjun :D Lisäksi jokin Kiitos 1945 -paita. Nuo kiitospaitailijat voisivat tehdä jotain oikeaa tämän nyky-yhteiskunnan hyväksi. Maailma muuttuu.
Vyölaukku on superkäytännöllinen, ei mene junttiuden piikkiin täälläkään.
En ole kovin usein nähnyt mutta kollarien ja korkokenkien yhdistäminen.