M30

Meillä aloitti viime syksynä töissä noin 28-vuotias nainen. Hän on hieman kylmän oloinen ja napakka oman kokemukseni perusteella. Työvaattena käyttää aina tiukkaa hametta ja korkokenkiä, vaikka meillä on melko rento työyhteisö. Hän vastaa laskee palkkoja ja on tietääkseni käynyt AMK:n. Joka tapauksessa siis näyttävä ja upea ilmestys meidän työyhteisössä, jossa on paljon miehiä ja myös treenanneita tapauksia.

Hän puhuu välillä miehestään, joka vaikuttaa ihan ihme nössöltä. Jos heidän lapsi on sairaana niin mies jää aina kotiin. Mies myös laittaa ruuan ja tekee naiselle eväät. Näin heidät kaupungilla ja mies on kyllä pitkä, mutta ei treenannut ja huonoryhtinen.

Kävin viime viikolla naisen huoneessa ja jäin odottelemaan kun ei ollut paikalla. Hänen puhelimeen tuli viesti ja näyttö meni päälle, joten näin, että siinä luki "Ootan että panet illalla mun perseen kipeäksi". Nyt mietin koko ajan, että tuo kuuma nainen alistaa sitä miestä koko ajan ja on oikein kunnon domina.

Miten saan naisen kiinnostumaan itsestäni? Olen paljon paremmassa kunnossa kuin sen nykyinen ja en voi olla ajattelematta sitä alistamassa mua. Uskon, että on siis musta kiinnostunut kun katsoo mua tosi intensiivisesti, vaikka on muille tosi kylmä.

• ylös 4
  • alas 2

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.