Kai se on hankittava koira, kun omakotitalon sain myytyäkin jo eikä miestä ja lasta näy yrityksistä huolimatta
Itsenäisellä naisella eli minulla oli kaikki puitteet valmiina, mutta etsinnöistä huolimatta en kumppania ole löytänyt. Myin talon ja kaupaksi meni lapsiperheelle, jonka puolesta olen onnellinen. MUTTA kun minä haluaisin samaa eli miehen, naimisiin ja lapsen, mutta kaikkeni olen jo vuosien ajan tehnyt tuloksetta, niin myin talon ja muutan muualle. Nirso en ole enkä mikään palveltava prinsessa, mutta en niin tyhmä ole, että alan elättämään ketä tahansa tai lyöttäydy yhteen narskun kanssa. EI. Ikääkin on vielä, että lapsen ehtisin tekemään, mutta yksin en halua, joten kokeillaan nyt elämää sinkkuna kaksin koiran kanssa. Veetuiluja en tarvitse.
Kommentit (13)
Voi nyt. Eikö löydykään ketään kenellä on rahaa tarpeeksi?
Mistä olet sitä miestä etsinyt? Mistä luulet johtuvan ettei ole löytynyt ketään?
Mä tapasin miehen sit kun olin lyönyt hanskat tiskiin ja elin tyytyväisenä ihan itsekseni.
Ei miestä kannata ottaa. Mies on vaiva josta on vaikea päästä eroon sitten kun mies alkaa kakaraksi suhteen ensi askelien jälkeen.
Jos et koiraakaan oikeasti halua niin älä ota. Siinä on hitosti työtä ja vastuuta vuosikausiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei miestä kannata ottaa. Mies on vaiva josta on vaikea päästä eroon sitten kun mies alkaa kakaraksi suhteen ensi askelien jälkeen.
Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.
Ei miehet halua itsenäistä naista kuin fwb-suhteeseen. Miksi mies haluaisi parisuhteen naisen kanssa, joka todennäköisesti lähtee kävelemään pienestäkin vastoinkäymisestä?
Koiraa kannattaa hankkia vasta iän tuoman todennäköisen hedelmättömyyden myötä, eli 35-vuotiaana.
Siis olet yrittänyt hankkia miestä ja lasta? Onko mies kadonnut lapsen hankkimisen yrityksen jälkeen?
Miksi nainen ei halua elättää miestä? Sehän on naisen elämäntehtävä.
Miksi olet nirso kun ei kiltti ja kunnon mies kelpaa? Kilttejä miehiä vapaana kymmeniä tuhansia.