Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatella tästä?

Vierailija
21.05.2016 |

Mitähän tällaisesta pitäisi ajatella? Olen pikkuisen ihastunut erääseen mieheen vaikka olenkin naimisissa. Luulen, että hän on ainakin jollain tasolla huomannut asian. Nyt olimme koko perheen voimin liikenteessä ja kävi niin, että päädyimme asioimaan tämän miehen kanssa. Vetäydyin itse vähän sivummalle ja mieheni hoiti asiat hänen kanssaan. Kyseessä oli isompi homma josta tämä ihastukseni oli sanonut miehelleni, että vietätte sitten parisuhdeaikaa yhdessä ja teette sen, tai sitten hommaat jonkun kaverin auttamaan ja lämmitätte saunan. Mietin tuota, miksi hän alkaa meidän parisuhteesta puhumaan. En tiedä mitä ajatella. Mitä itse sjattelette?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa mitään?

Ap

Vierailija
2/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista small talkia. 

Mitä tuossa nyt olisi sen kummempaa ajattelemista? Ihastus sumentaa järjen tuollaiseksi ylitulkitsimiseksi, että jää jauhamaan jotain täysin merkityksetöntä läppää päiväkausiksi. 

Vierailija
4/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, se numenomaan sumentaa järjen.

Ap

Vierailija
5/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, jäitä hattuun.... ei kai ehdottelisi teille parisuhdeaikaa jos olisi kiinnostunut? Huomannut kiinnostuksesi ja haluaa viestiä ettei itse ole?

Vierailija
6/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän muiden mielestä ole omituista, että hän puhuu meidän parisuhteesta jos siis oletetaan, että hän on huomannut minun olevan kiinnostunut hänestä?

Ap

Vierailija
7/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teidän muiden mielestä ole omituista, että hän puhuu meidän parisuhteesta jos siis oletetaan, että hän on huomannut minun olevan kiinnostunut hänestä?

Ap

Kuten tuossa ylhäällä jo joku mainitsikin, on huomannut että olet häneen ihastunut mutta ei itse ole sinuun.

Vierailija
8/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt vähän maistamassa, ei näistä tarvii kertoa! Kukaan ei omista ketään, sulla on siihen oikeus!

Vierailija
9/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaa TEILLE parisuhdeaikaa,sinulle ja miehellesi. haloo

Vierailija
10/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päädytäänkö nyt siihen, että hän ei ole kiinnostunut minusta vai juttu oli pelkkää joutavaa jutustelua?

Ap

Vierailija
11/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisia pitää miettiä?

Vierailija
12/12 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että se on minulle tärkeä asia.