Mitä järkeä mennä naimisiin ennen seksiä?
Kommentit (14)
Tuskin kukaan säästää oikeasti seksiä avioliittoon. Jotkut uskovaiset saattavat sellaista väittää pönkittääkseen omaa egoaan hihhulipiireissä, mutta ei heidän puheensa muutenkaan mitään uskottavia ole.
Minä säästän seksin avioliittoon. En yksinkertaisesti näe mitään järkeä pilata itseäni harrastamalla seksiä jonkun sellaisen kanssa jota en kelpuuttaisi avioliittoon, tuohon pyhään sitoumukseen miehen ja naisen välillä. Jos on tarkoitettu että en koskaan löydä ketään niin sitten olen yksin. tv: 40-vuotias mies
Uskonnolliset syyt. Muut ymmärtävät seksuaalisen yhteensopivuuden olevan niin tärkeän asian, että se tietenkin pitää olla tiedossa ennen naimisiinmenoa.
Miten seksi ennen avioliittoa pilaa ihmisen?
Vierailija kirjoitti:
Minä säästän seksin avioliittoon. En yksinkertaisesti näe mitään järkeä pilata itseäni harrastamalla seksiä jonkun sellaisen kanssa jota en kelpuuttaisi avioliittoon, tuohon pyhään sitoumukseen miehen ja naisen välillä. Jos on tarkoitettu että en koskaan löydä ketään niin sitten olen yksin. tv: 40-vuotias mies
xD johan on houkuttelevan kuuloinen mies
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että avioerot ovat niin yleisiä.
Meinaatko, että puolet aviopareista on alkanut harrastaa seksiä vasta papin aamenen jälkeen?
Koska se on Jumalan tahto 😉
Avoerojako ei ole yhtään?
Jumalalla on hyvä ja rakastava tahto ihmistä kohtaan. Käskyillä Jumala haluaa meille hyvää :) Seksuuaalisuus on herkkä alue. Siinä myös haavoittuu helposti.
On valitettavaa, että avioliitot särkyy. Mitkä lie sitten motiivit olleet avioitumiselle.
Öh, olisiko ideana jäänne ennen ehkäisyn yleistymistä? Silloin kytketty uskontoon jotta olisi tehokkampi ohje. Ja uskonnolliset ihmiset ovat siihen vielä takertuneet. Ei ole järkeä, seksuaalinen yhteensopivuus on tietenkin tärkeää.
Kysehän on tietysti Jumalan tahdon toteuttamisesta. Ei ole tarkoitus varmistaa omaa parastaan, vaan tarkoitus on antaa oma parhaansa Jumalalle ja uskoa että Hän tietää parhaiten.
t. oikeasti avioliittoon asti odottanut
Kyllähän noita juttuja on lueskeltu.osa nukkuu alasti toistensa vieressä eikä kajoa intiimisti toisiinsa
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että avioerot ovat niin yleisiä.
Enemmän taitavat erota ne, jotka eivät odottaneet hääyöhön.
Vittu miten retardi aihe taas. Jos joku haluaa säästää seksin avioliittoon, hänellä on siihen täysi oikeus tietääkseni.
Vähän kuin ostaisi auton ilman koeajoa.
Öö mitä