Kokemuksia Islannista ja islantilaisista? Uskallanko lähteä nettimiehen luokse?
Ollaan tunnettu kirjoiteltu, skypetetty ja juteltu vuoden ajan. Nyt mies haluaa minut sinne kylään. Tekisi hirveästi mieli mennä, mutta vähän pelottaa.
Onko kellään kokemuksia islantilaisista? Mitä pitäisi tietää?
Mies asuu maalla jossain Reykjavikistä pohjoiseen. Nyt kesäkuun lopulla pitäisi mennä.
Uskallanko?
Kommentit (20)
Joo, mutta VARO niitä kuumia lähteitä. Niissä on ihmisiä keittynyt elävältä kun maa siitä ympäriltä lohkeaa ja sinne putoaa tosi helposti. Miehet siellä on kyllä ihan mukavia ja maisemat hienoja.
Lähempää kokemusta islantilaisista miehistä? Tämä minun tuttu vaikuttaa kyllä todella mukavalta. Silti jotenkin vähän pelottaa. Mut sekin ihan hyvällä tavalla :)
Itse tunnet miehen parhaiten ja osaat sanoa, kuinka luotettavalta/epäilyttävältä hän vaikuttaa. Mutta jos päätät lähteä, niin missään nimessä ei ole hyvä ajatus mennä heti hänen luokseen kahden maalle. Tapaa hänet kaupungissa ja majoitu siellä hotellissa ainakin pari ekaa yötä.
Islantilaisuuden kanssa vastauksellani ei ole tekemistä.
Sinä kai sen miehen paremmin tunnet jos olette vuoden skypetellyt, samanlaisia ihmisiä ne on kuin muutkin. Kulttuuriltaan varmaan suomalaisen kanssa menee ihan nätisti yksiin.
Miten tiedät, että henkilö, jonka kanssa olet skypetellyt on se joka sanoo olevansa? Onko sulla mitään keinoa tarkistaa tyypin henkilöllisyys?
Ja jos nyt päätät sinne mennä, niin matkusta Reykjavikiin, varaa hotelli ja sovi tapaaminen miehen kanssa jonnekin kahvilaan, siis julkiselle paikalle. Jos sulla olis vielä joku kaveri mukana se olis hyvä. Et missään nimessä lähde jonnekin maaseudulle tuntemattoman ihmisen luo ensi tapaamisella.
Minkä ikäinen olet itse? Minkä ikäinen on mies?
Voin kyllä ehdottaa, että nähdään aluksi Reykjavikissä. Voisin mennä sinne viikoksi.
Tiedän miehestä aika paljon. Siis ihan varmaa, että myös on se joka väittää olevansa.
Enemmän minua tässä jännittää se, että olen aika ihastunut mieheen. Mutta entä jos se maa ja ihmiset on jotenkin ihan kummallisia? Onhan se aika extriimi paikka. Pidän miehestä mutta jos inhoan sitä saarta?
Ihan käytännön kokemuksia ja tositarinoita Islantilaisista ja Islannista kaipaisin.
Tottakai uskallat mennä. Varsinkin, jos mies haluaa varmistaa onnistuneen ja ikimuistoisen lomakokemuksen sinulle. Lisäuskottavuutta tilanteeseen tulee sillä, että mies ei kuitenkaan nykyisen rahatilanteensa puitteissa pysty sinulle kokemuksellisia tapahtumia tarjoamaan. Tukeutuu siten sinuun lainatakseen vähintään kymmenentuhatta euroa, jonka kyllä tulee maksamaan sinulle parin viikon sisällä korkoineen.
Lue Islantilainen voittaa aina -kirja! Kirjan kirjoittajalla on blogikin, asuu Islannissa islantilaisen miehen kanssa ja itse on siis suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kai sen miehen paremmin tunnet jos olette vuoden skypetellyt, samanlaisia ihmisiä ne on kuin muutkin. Kulttuuriltaan varmaan suomalaisen kanssa menee ihan nätisti yksiin.
Useampikin islantilaisseurassa hankittu kankkunen takana. Oikein kotoisalta tuntuvaa sakkia. Eikä tarvitse edes yrittää kouluruotsilla keskustelua (minkä teen kyllä mielelläni muutenkin).
Kaappaa sut johonkin mökkiin ja raiskaa sut.
Minä lähdin tapaamaan nettituttua amerikkaan asti parin kuukauden skypetyksen jälkeen. Yolo ja silleen.. tuumasin silloin, mutta kannatti lähteä. Siitä syntyi vuosisadan rakkaustarina, joka jatkuu edelleen.
Terkkuja tutuille ;)
Vierailija kirjoitti:
Lue Islantilainen voittaa aina -kirja! Kirjan kirjoittajalla on blogikin, asuu Islannissa islantilaisen miehen kanssa ja itse on siis suomalainen.
Kiitos! Tsekkaan tämän heti!
Tajuatko, että miehen kansalaisuus ei kerro onko hän väkivaltainen hullu vai ei? Miehet ovat yksilöitä, jopa ulkomaalaiset miehet, vaikka sitä voi olla hyvin vaikea uskoakin.
Oon asunut Islannissa, siellä on ainakin tosi vähän rikollisuutta jos yhtään lohduttaa. 8) Ihmiset ovat aika samanlaisia kuin täälläkin ja hommat pelaa pohjoismaalaisen asiallisesti, paitsi että vielä paljon paremmin. Oman kokemukseni mukaan naiset vaikuttivat pitävän jöötä melkein kaiken suhteen - miehet olivat todella tossun alla. :D
Ap miten meni?
Lähditkö Islantiin?
kannattaa varoa miehen exiä sillä islantilaiset naiset hakkaa toisiaan jatkuvasti.
Niin , bisnestä osaavat tehdä ja onkia.
Harrastetaanko siellä enää ihmissyöntiä?
Ainakin islantilaisilla miehillä on isot penikset. Keskikoko 16,5 cm, isoin koko Euroopassa.
Katopa Yle Areenalta se islantilainen poliisisarja. Oli todella mielenkiintoinen! Kuvasi ihan nykyaikaa, mutta hirveän vanhanaikaisia juttuja yhä käyttävät siellä.... :D Ihana matka menneisyyteen tuo sarjan katselu.