Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako lähestyä kolkkopeppuista naista salilla, joka kyykkää väärin?

Vierailija
21.05.2016 |

Salilla monesti samaan aikaan kanssani on kolkkopeppuinen nainen, joka viettää paljon aikaa kyykkytelineessä. Olen huomannut, että hänen peppunsa ei ole kasvanut/saanut muotoa, vaikka varmasti sitä juuri haluaisi. Syy tähän on hyvinkin simppeli, hän tekee liian paljon toistoja liian pienillä painoilla. Yleinen aloittelijan virhe. Kehtaanko lähestyä naista ja vähän opastaa, millä painoilla kannattaisi kyykätä, että peppu saa sitä haluttua muotoa ja kauneutta? Toivottavasti ei luule että olen joku pervo.

M24, 5 vuotta saliharrastusta takana

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on söpöä, että ap haluaa auttaa kanssatreenaajaa :)

kyllä aplla on ihan muu mielessä kuin platoninen treeniapu.

Sitähän sinä et voi varmaksi tietää. 

Sattuneesta syystä tiedän mitä/miten miehet ajattelee ja kukaan mies ei kurki jonkun naisen pepputreeneja salilla neutraalisti ja lyllerrä jonnekin AV:lle kyselemään käytösohjeita vain treeniopastus mielessä. Niin hinttiä ei ole olemassakaan.

On, on. Minä, esimerkiksi.

Vierailija
42/51 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene suoraan neuvomaan vaan kysy millanen sen treeni on , tavoite ym. Ja sit neuvo jos tuntuu tarvetta olevan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä "oikein" tarkoittaa ap:n mielestä samaa kuin "lisää kokoa berberiin"?!

Tietenkin siksi,että isompi berberi miellyttäisi enemmän ap:n silmää salilla.Siis sehän on naisten pääasiallinen tavoite elämässä,näyttää hyvältä jonkun palstajannun silmissä? :D

Hassu ilmaus kyllä tuo "kolkkopeppuinen".Itse käyttäisin sanaa kolkko jostain ei-viihtyisästä paikasta,ei oikein kuvaa ihmistä tai jotain ruumiinosaa mitenkään järkevästi.

Tyyliin autiotalo on kolkko.Perse on iso,pieni,hyllyvä,kiinteä...

Vierailija
44/51 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle saa ja mieluiten pitääkin tulla sanomaan jos teen väärin, olisin otettu että joku suomalainen oikeasti haluaa auttaa. Eli rohkeasti vaan mutta ole kohtelias äläkä ylimielinen "kyllä minä tiedän sinä et"

Mun mielestä silloin on ihan ok mainita, jos toisen tekniikka näyttää siltä, että siinä on oikeesti iso riski saada vammoja. Kenenkään painot tai sarjojen pituus taas ei kyllä kuulu muille, varsinkaan, kun ei voi tietää toisen tavoitteista.

Mä uskon,että ap osaa lukea naisten ajatuksia,niin kuin Mel Gibson siinä yhdessä elokuvassa.Täten ap tietää varmasti,että nainen haluaa nimenomaan muuttaa kolkon perseensä suuremmaksi,jotta olisi enemmän miesten mieleen.

Vierailija
45/51 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on pahempi asia, kyykätä vai kirjoittaa väärin?

Vierailija
46/51 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kuuntelisin kokeneemmilta neuvoja, enkä pistäisi pahakseni vinkeistä. (Eri asia sitten toteutanko niitä)

N28

Vierailija
47/51 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on pahempi asia, kyykätä vai kirjoittaa väärin?

Ehdottomasti väärin kirjoittaminen on suurempi synti,se saa palstamammat vimmastumaan.Jos nainen kyykkää väärin,ainoa jota asia "häiritsee" on joku poika,jota asia ei oikeastaan häiritse,kunhan haluaa tekosyyn "auttaa naista kasvattamaan persettään",johon voi sitten yrittää päästä käsiksi myöhemmin.

Vierailija
48/51 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan maratonille ja haen salilta lähinnä tukea linjauksien parantamiseen, jotta saan aikaani parannettua. Perseeni ulkonäkö kiinnostaa potenssiin zero.

Vierailija
49/51 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on söpöä, että ap haluaa auttaa kanssatreenaajaa :)

kyllä aplla on ihan muu mielessä kuin platoninen treeniapu.

Sitähän sinä et voi varmaksi tietää. 

Sattuneesta syystä tiedän mitä/miten miehet ajattelee ja kukaan mies ei kurki jonkun naisen pepputreeneja salilla neutraalisti ja lyllerrä jonnekin AV:lle kyselemään käytösohjeita vain treeniopastus mielessä. Niin hinttiä ei ole olemassakaan.

On, on. Minä, esimerkiksi.

Jos joku on niin hintti,tuskimpa edes mammojen nerokkaat neuvot auttavat saamaan naista :D

Vierailija
50/51 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minua saa salilla neuvoa. En pistä pahakseni, hyvä vaan että neuvotaan. Kyykyssä on vaikea hahmottaa syvyyttä itse.

Vierailija
51/51 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että syö rahkaa niin lihakset kasvaa.