Paljastunut että miehellä jonkin sortin persefetissi
Tuore suhde ja nyt miehestä on alkanut paljastumaan siis jonkin sortin persefetissi. Koko ajan haluaisi vain anaaliseksiä ja nyt haluaisi että nuolisin hänen persettään ja tunkisin sinne sormea... Harrastetaanko teidän sänkypuuhissa moisia juttuja?!?!???
Kommentit (21)
No oishan toi aika rasittavaa ku seksi pyörii vaan perseen ympärillä
Anaaliseksin vielä ymmärrän silloin tällöin. Mutta tuo pyllyn nuoleminen..
Ap
Ei, mutta tuo on miehillä yleistä. Sano sille suoraan jos sinua ei kiinnosta. Seksin pitää olla hyvää molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se.. Tuntuu ettei mikään muu häntä kiinnosta kuin perseleikit. Ja ne ei henkilökohtaisesti minua niin kauheasti kiinnosta.
En ole ikinä kokeillut anaalia. Eikä tee edes mieli. Naiseni ei edes halua ja en minäkään
Olen työntänyt sormen exän pebaan. Halusi itse. Minua kiihotti se 'likaisuus', hyrryrrr *kehrää muistellessaan*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se.. Tuntuu ettei mikään muu häntä kiinnosta kuin perseleikit. Ja ne ei henkilökohtaisesti minua niin kauheasti kiinnosta.
Eli ette sovi yhteen. Uutta kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei oo pakko, jos ei taho.
Eksä tuotakin mulle teki ja tuntuihan se hyvältä.
Alkuun, kun se oli uutta hänelle.
No paljasta sinäkin sitten se perseesi, niin homma hoituu paremmin.
Meillä ei harrasteta pepun nuolemista eikä peppuun työnnetä mitään. Ei sillä, jos joku niin haluaa tehdä niin tehkööt. Jos et tykkää, niin älä suostu.
Aika yleinen mieltymys miehillä. Sano miehelle, jos et tykkää. Voitte sitten kumpikin etsiä paremmin itsellenne sopivat kumppanit.
älä mun persettä nuole, ei sielt tuu ku paskaa t. Nygård
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihmiset on erilaisia. Mä miehenä rakastan nuolla naisten perseitä ja rakastan sitä pyllyn makua ja tuoksua. Saisinpa naisia riviin niin voisin nuolla ja porata niitä ihania namureikiä kielelläni vaikka koko päivän. <3
Mun mieskin on 15 vuotta jankuttanut, että nuolisin hänen persettään. En todellakaan nuole.
I like big butts and i can not lie