Vierailija

Tapailemani miehen kanssa seksi on ihan taivaallisen hyvää, on kokemusta paljon miehistä mutta tämän kanssa se on niin erilaista kuin ennen. Mistä tiedän että mieskin nauttii? Tai toki nauttii mutta voiko olla että hänelle onkin pelkkää perusseksiä?

Mieheltä kysyminen ei nyt auta, jos onkin eri mieltä niin eihän hän sitä sano

• ylös 10
  • alas 3

Kommentit (7)

Vierailija

Siitä voi ehkä jotain päätellä, että mies haluaa harrastaa seksiä kanssasi. Tai enhän mä muista tiedä, mutta en itse viitsisi vaivautua, jos seksi olisi paskaa.

• ylös 21
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siitä voi ehkä jotain päätellä, että mies haluaa harrastaa seksiä kanssasi. Tai enhän mä muista tiedä, mutta en itse viitsisi vaivautua, jos seksi olisi paskaa.

Samaa mieltä olen. Luulisin että mies pitää seksistä kanssasi kun kerran haluaa. Itse miehenä en ehkä aina ymmärrä ilmaista itseäni tarpeeksi asioissa, joita pidän itsestäänselvyyksinä.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Seksiasiat ovat miehille niitä parisuhteen osa-alueita, joiden ongelmista vaietaan. Naiset tapaavat yleensä vaieta erityishuomion puutteesta ja "ärsyttävistä tavoista" kuten sukkien lojumaan jättämisestä. Näitä juttuja moni nainen pitää hiljaa sisällään ja sietää, siinä missä moni mies epätyydyttävää/tylsää seksiä. 

Onko mies sellainen, että hänellä on varaa valita? Koska jos on, ja hän on vierelläsi ja näyttää nauttivan seksistä kanssasi, luulisin että mies häipyisi hyvin äkkiä jos ei seksi miellyttäisi. Onko mies intohimoinen ja alotteellinen? Kehuuko hän sinua? Koetko AP itse, että olet kokeilunhaluinen, avoin ja intohimoinen? Koska yleensä tällaisille ihmisille ollaan luonnostaan avoimia, uskalletaan kertoa toiveita ja mielipiteitä. 

Vierailija

Ei sitä mistään tiedä, ei ainakaan kyselemisellä tai sillä, että yrittäisi olla paras. Itse omakohtaisesti olen aina tiennyt siitä kun mies on lopettanut tapailun: yksipuolisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.