Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

FB Alex Alex

• ylös 15
  • alas 19

Sivut

Kommentit (311)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niiiin tutun näköisiä! Ärsyttää kun ei tule mieleen, keitä ovat. 

Pakko olla jotain suht tärkeitä henkilöitä (tai heidän vaimojaan) kun ei ole missään iltapäivälehdissä vielä juttua...

• ylös 65
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mikä juttu tää on?

etsi fb:stä alex alex, sieltä löytyy. törkeää käytöstä ja rasismia, mutta jostain syystä kukaan ei tunnu tuntevan näitä naisia.

• ylös 67
  • alas 16
Vierailija

Ei ollut tuttuja, mutta vittumaisen näköisiä tyyppejä. Tuollaiset vanhemmat ihmiset on just pahimpia.
Muistan kun kerran baarissa istuttiin jostain syystä samassa pöydässä erään +50v ihan näyttävän näköisen naisen kanssa. Seurueessa oli ystäväni ja kaksi vierasta miestä jotka tuli vaan siihen pöytään istumaan. Juteltiin mukavia.
Tämä vanhempi nainen aloitti hirveen piilo ja ei niin piilovittuilun kun vähän aikaa oltiin sii istuttu. Näytin kuulemma ikäistäni vanhemmalta, ei olisi ikinä uskonut että olen 30v. Ei myöskään uskonut että olen naimisissa ja minulla on lapsia. Hirveä provosointi ja itsensä korostamimen oli käynnissä.
Ehkä jos olisi ollut vähemmän humalassa tai vähemmän vittumainen ihminen olisi huomannut että me yritettiin ihan ystävällistä keskustelua saada aikaan. Ei oltu pokaamassa niitä miehiä siinä pöydässä eikä yhtään ajateltu että hän olisi ruma ja vanha.
Onneksi itselläni on lehmänhermot ja hyvä itsetunto. Muuten olisi se ämmä löytänyt itsensä pöydän alta :D

• ylös 172
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä juttu tää on?

etsi fb:stä alex alex, sieltä löytyy. törkeää käytöstä ja rasismia, mutta jostain syystä kukaan ei tunnu tuntevan näitä naisia.

Ei löydy.

• ylös 53
  • alas 9
Vierailija

Kirjoita hakuun AlexAlex (yhteen) ja se on se ylin, paikka New York New York.

Jaettu 918 kertaa :)

Täällä siitä ei saa keskustella, kohta poistuu tääkin

• ylös 47
  • alas 9
Vierailija

Tänään varmasti selviää, ketä ovat nämä "ettekö tiedä keitä me olemme?!" Jännää!

• ylös 42
  • alas 2
Vierailija

Mulle juolahti mieleen että tuo vanhempi nainen olisi joku tapakouluttaja, mutten saa nimeä mieleen enkä naamaakaan tarkasti.

• ylös 4
  • alas 26
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle juolahti mieleen että tuo vanhempi nainen olisi joku tapakouluttaja, mutten saa nimeä mieleen enkä naamaakaan tarkasti.

Rouva Sininen? K.S.

• ylös 5
  • alas 34

Sivut