Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisiko sinun miehesi pitämään vaaleanpunaista paitaa?

Vierailija
23.02.2006 |

Minä olen sitä mieltä, että miehelleni sopisi hyvin jokin rohkea väri-hänellä on komeat piirteet ja puhtaan siniset silmät. Ei vaan ukko suostu vaaleanpunaista paitaa edes kokeilemaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parrakas, elämää nähneen näköinen, eikä pätkääkään tyttömäinen 60 v isäni osti itse itselleen vaaleanpunaisen paidan, joka oli tosi kaunis sillä. Äiti, jonka lempiväri on vaaleanpunainen, oli vähän nihkeenä, että oli liian naisellinen paita. Plääh

Vierailija
2/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kauhean hyvä idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ihan itse sellaisen ostanut. Muutenkin tykkää pukeutua hyvin ja rohkeastikin.

Vierailija
4/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
5/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt aikuisen itse päättää, mitä pistää päälleen.

Vierailija
6/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut työn ja tuskan takana saada hänet pitämään muun värisiä kuin mustia paitoja, ja nyt olen saanut läpi tummansinisen, tummanvihreän ja tummanharmaan. Vaaleanpunaista ei ikinä pitäisi (ei sen puoleen, että minäkään hänelle sen väristä paitaa suosittelisin ;)

Vierailija
7/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA hyvältä miehen päällä? Eräs eksäni käytti joskus vaaleanpunaista kauluspaitaa tummansinisten levisten kanssa, ja näytti aivan tajuttoman hyvältä.. ihan tavalliset ruskeat hiukset ja siniset silmät oli.

Ja jostain syystä ton väriset paidat vetoaa naisiin erittäin hyvin, tiedä sitten mistä johtuu. Ihailen miehiä, jotka uskaltavat pukeutua rohkeasti, upeaa!

Vierailija
8/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mulkkupää

Vierailija
9/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauluspaita, jossa ruutuja. On kuulemma tämän kevään muotia, sanoi myyjä. Ja mieheni näyttää sen kanssa oikein hyvältä... Nam! Kannattaa kokeilla, ja jos ei sovi,niin jättää sitten kauppaan...

Vierailija
10/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

faijankin vaaleanpunainen paita on jo puhki kulunut. Toisaalta muodin sykli on nykyään niin kovin nopea... Mutta ei se vaaleanpunainen mikään rohkea väri ole, väri kuin väri, eikä sovi kaikille

Vierailija
11/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä pitää neuleen alla vaaleanpunaista kauluspaitaa ja sopii vielä hyvin. Tyylikäs mies vaikka itse sanonkin!!!

Vierailija
12/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin joskus samaa mieheltäni ja hän kavereidemme aikana sanoi ettei suostuisi laittamaan. Tyypillistä kaverihuumoria, seuraava syntymäpäivälahja heiltä oli vaaleanpunainen kauluspaita. ja on hyvännäköinen ja on siis ollut käytössä.

Vierailija
13/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on pakko lisätä, vaikkei asiaan liitykään (tavallaan): tapasin mieheni heinäkuussa 2001 ja heti seuraavaa joulua vietimme yhdessä. Ja mitkäs hän vetikään jouluaattona jalkaansa ellei karmeat marjapuuron punaiset suorat housut. Ne olivat kuulemma hänen " jouluhousunsa" . Tykkään kyllä vaalean- ja marjapuuron punaisesta mutta ne housut olivat karmeat ja lensivätkin vaivihkaa roskiin heti joulun jälkeen.

Vierailija
14/14 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin asiakasvierailuille vanhakantaisiin " äijäpaikkoihin" ei laita sitä päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi