Hakattu missi on nyt merkitty kuin keskitysleirivangit
http://m.iltalehti.fi/viihde/2016052021597088_vi.shtml
Tosi romanttista. Mun pyörässä on just tolleen merkitty henkkarin alkuosa, että voi tunnistaa jos varastetaan. Tajuaakohan tuo nainen edes ettei oikeasti ole kovin romanttinen juttu.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla miehen syntymäaika? 571981? Ei tuollaista syntymäaikaa ole olemassa...
Voi luoja, että osaat olla tyhmä.
No voi helvetti. Kuka merkkaa syntymäaikansa tolleen?
No nämä vatipäät; mopopojat ja surinasussut.
toivottavasti jättää miehen siinä vaiheessa kun mies pahoinpitelee hänet uudestaan.
Toivottavasti äijä saa berbaa gyrseeseen.
Toivottavasti juttu ei jää tähän ja poliisi ja syyttäjä jatkavat jutun tutkimista. En voi uskoa todeksi noita Jessican päivityksiä. Ei voi olla noin. Pelkään, että on pakotettu tällaiseen toimintaan. Moottoripyöräjengien rikollisuus, rangaistuskäytännöt ovat jotain ihan käsittämätöntä kammottavuudessaan. Jospa on J pakotettu, uhattu vaikka tehdä jotain todella kamalaa hänen läheisilleen. J:n katse kuvassa on paljonpuhuva: kuin kidutettu eläin. Toivottavasti kaverinsa uskaltavat pitää yhteyttä häneen. Toivottavasti oikeudessa kuultuja todistajia suojellaan.
Vierailija kirjoitti:
Päivän naurut :-D
Päivämäärät vähän niinku toi "18-tatuointi" :-D
https://www.google.com/search?q=81T. Mensakerholainen
Niin taidat olla
18=AH=Adolf Hitler
81=HA=Hells Angels
Miksi Cannonball Mc:n jäsenellä olisi kilapilevan kerhon tatuointi?
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti jättää miehen siinä vaiheessa kun mies pahoinpitelee hänet uudestaan.
Voiko mopopojalla jättää jos mopopojalla ei halua tulla jätetyksi? Miten käy vasikalle, joka puhunut sellaista, joka johtaa mopojengin jäsenen tuomioon?
Minä uskon kanssa, että tämä nainen pelkää. Pelkää niin väkivaltaista miestään, ja vielä enemmän sen jengiläiskavereita. Ei se auta, vaikka mies olisi telkien takana, kaikki kaverit ei ole.
Tyttöparka. Silmistä kuvastuu tyhjyys, tuska ja silkka epätoivo. Sääliks käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole sanoja siihen miten tyhmää porukkaa on sekä toimittajat että palstalaiset. Jätkä on siis syntynyt 59.19.1981? Vai?
Samanlaisia mensakerholaisia kaikki tyynni.
Numerosarja on: 571981, eli vois olettaa, että 5.7. 1981 on syntymäaika.
Että kukas nyt loistaa tyhmyydellään, sinä vai...?
Jäikö äidinkielen tunnit väliin? Suomen kielessä päivämäärää ei merkitä noin. Toki wt-tatuoinnissa on oma "näkemys" siitä, miten päivämäärä kirjoitetaan.
Turha sitä on mulle kiukutella ja mua solvata, jos ensiksi itse kirjoittaa koko numerosarjan päin mäntyä. :D Minähän vain kerroin miksi se numerosarja tarkoittaa syntymäaikaa.En minä sitä kirjoitusasua ole keksinyt, joten mene mussuttaan muualle. Vai nolottaako, kun olet vähän ding dong ja muut joutui korjaamaan sun "älykkyyttäs". LOL! Pelle!
Vierailija kirjoitti:
Se Jessican hakkaajamies on ollut vastikään tutkintavankeudessa koskien jotain yli miljoonan talousrikosjuttua. Toivotaan että hän joutuu pian vankilaan siitä ja pitkäksi aikaa. Jospa miehen vankeus saisi Jessican suuntautumaan kohti vapautta.
Tuomion ajan jengin muut jäsenet kyllä huolehtivat tytöstä. Ovat lojaaleja poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla miehen syntymäaika? 571981? Ei tuollaista syntymäaikaa ole olemassa...
Voi luoja, että osaat olla tyhmä.
Koska oikeasti syntymäaikaa (päivämääriä!) ei kirjoiteta noin!
05071981
5.7.1981
5.7-81
No meni sullakin viimenen pieleen, eli 5.7.-81on oikein. (huom. toka piste...)
Sanoivat Armanin ohjelmassa, etteivät hakkaa naisia.. :( Ei se imagonrakennus aina onnistu.
Jessican pitäis löytää tämä ketju:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairaim…
Tossa kuviossa on pakko olla mukana jotain huumekuvioita tai uhkailua läheisten ihmisten satuttamisella, sen verran ammattimaiset ohjeet vaikenemisesta oli missi saanut oikeudenkäyntiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Joo kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun tästä... Surullista ettei tyttö osaa katkaista "elämä antoi paskat kortit"-kierrettä:(
Tilanteeseen on varmaan oiva apu, että kirjoitetaan hänestä juttuja av-palstalle.
Taukit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun tästä... Surullista ettei tyttö osaa katkaista "elämä antoi paskat kortit"-kierrettä:(
Tilanteeseen on varmaan oiva apu, että kirjoitetaan hänestä juttuja av-palstalle.
Taukit.
Maton allekko pitäisi lakaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taukit.
Maton allekko pitäisi lakaista?
Mitenköhän se olisi huonompi asia kuin tämä teidän nyt nähty neroilunne?
Vierailija kirjoitti:
Jessican pitäis löytää tämä ketju:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairaim…
Tuon tatuoinnin laittaminen tyttöystävälle kyllä sopii hyvin tuonne ketjuun muiden sairaiden hallintatapojen jatkoksi.
Voi Jessica:'( niin surullinen katse, silmistä näkyy syvä toivottomuus ja hätä. Itse olen tuollaisen miehen entinen uhri ja olen kirjoittanut omia kokemuksiani tuonne "mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset"-ketjuun. Joku tuossa aiemmin linkitti ko.keskustelun.
Ei se koskaan ole yksi pahoinpitely ja that's it.
Se jatkuu. Mies ostelee lahjoja ja vakuuttelee ja imartelee, lupaa ettei toistu. Kunnes taas on silmä mustana ja seinät veressä.
Miss Helsinki -titteli pitäisi hänen menettää. Miss Helsingin viesti siis on, että naisen pahoinpitely on ok, ei nostanut syytettä, vetosi siihen salaamispykälään, ettei voitu todistajia kuulla ja suojeli rikollista siten, että tuomio jäi pienemmäksi kuin jos olisi kertonut totuuden. Hän on miss HELSINKI, luo aika outoa imagoa myös Helsingin kaupungista. Että tällainen pohjoismainen tasa-arvon mallimaan pääkaupunki, jossa parisuhdeväkivalta ja rikoksen peittely on ok ja tällainen henkilö oikein kauneuskunigattareksi ja roolimalliksi kelpaa. Titteli pois. Jos eivät reagoi, niin myös miss Helsinki kisat boikottiin. Uralle täysi stop - ei mikään yhteisö tai yritys tai mikään brändi halua tällaiseen tyyppin tulla yhdistetyksi. Kovan hinnan tulee tyttö maksamaan toiminnastaan. Armo ja anteeksianto on melkoista tuubaa, kun on kyse rikoksesta, sitä ei voi sovittaa jonkun pimun anteeksiannolla vaan suorittamalla siitä kuuluva tuomio. Toki on varmasti tytöllä taustat ja tilanne sellaiset, että voi olla, ettei ole hänellä keinoja tai kykyä muulla tapaa toimia. Kasvot ovat järkyttävät, ikäänkuin halvaantuneet, katse alistunut ja aneleva, mitä jos oikeesti pyytääkin apua, mutta ei voi sitä ääneen sanoa.