Törkeä temppu työkaverilta
V*tuttaa vieläkin, vaikka menin töiden jälkeen pitkälle lenkille ja sitten terassille.
Minulla on töissä eräs työ"kaveri" jota en tunne töiden ulkopuolella ollenkaan mutta samassa vuorossa jutellaan. Small talkia, kuten töissä tehdään.
Meille tuli sitten uusi mies töihin ja tämä työkaverini ei koskaan puheilla tai sanoilla osoittanut että tuntisi hänet mitenkään entuudestaan. Puhuin sitten tälle työkaverille tästä miehestä juttuja joita en TODELLAKAAN olisi sanonut jos olisin tiennyt, eikä tämä nainen tässäkään kohtaa voinut sanoa että ovat läheisiä!! Lähes valehteli siis.
Ihmettelin kun näin tämän miehen ja naisen kävelevän oudon lähekkäin töiden jälkeen kimppakyydiksi luulemaani autoon, ja sanoin sitten tästä toiselle työkaverille, joka kertoi että he ovat AVOPARI.
En tiedä mitä teen maanantaina. Todella nolattu ja huijattu olo. Auttakaa selvittämään päätä, mammat! Onko teistä ihan reilu veto?
Kommentit (23)
näppylä kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta jos rehdisti seisot sanojesi takana! Yrität korjata tilannetta ni pahennat tilannetta. Esim jos olet sanonut että törkeen näköinen maha mutta ihan sairaanhyvä perse, ni jatka valitsemallasi linjalla et tuolla tyypillä hyvä perse ihan Niinkuin tolla N.N. Muista laajentaa et koskee myös naisia, lehdessä näkyviä kuvia. Sillä sä oot perse nainen , ok saat siitä maineen et oot perse arvostelija , mitä sitte ? Tämä siis vaan esimerkki mutta pystytkö käyttää mallia sun omaan sanomiseen ?
Mä oon kanssasi samaa mieltä. Tuo jälkeenpäin selittely on niin feikkiä.
Vierailija kirjoitti:
näppylä kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta jos rehdisti seisot sanojesi takana! Yrität korjata tilannetta ni pahennat tilannetta. Esim jos olet sanonut että törkeen näköinen maha mutta ihan sairaanhyvä perse, ni jatka valitsemallasi linjalla et tuolla tyypillä hyvä perse ihan Niinkuin tolla N.N. Muista laajentaa et koskee myös naisia, lehdessä näkyviä kuvia. Sillä sä oot perse nainen , ok saat siitä maineen et oot perse arvostelija , mitä sitte ? Tämä siis vaan esimerkki mutta pystytkö käyttää mallia sun omaan sanomiseen ?
Mä oon kanssasi samaa mieltä. Tuo jälkeenpäin selittely on niin feikkiä.
Kiitos. Näinhän tää toimii ihan missä asiassa tahansa! Se mihin kiinnittää huomiota se kasvaa , mitä enemmän salailet sen enempi kiinnität huomiota. Ketään ei kiinnosta kun ei ole tulkinnavaraa.
Tämä takia yleensä suljen suuren mielipidesuuni. Odotan, että vastapuolella on ensin joku kommetti tai aiheen liittyvä purnaus. Kerran kävi niin, että töihin tuli tuuraajaksi eräs tyttönen, joka ei millään handlannut sitä hommaa. Kaikki perehdytykset ja ohjeistukset meni kuin kuurolle korville. Onneksi olen pitkäjänteinen ja omistan hyvät hermot, nimittäin tuo tyttönen oli erään työkaverin kummilapsi.