Kysykää lellityltä teiniprinsessalta!
Kommentit (35)
Tervetuloa tänne vitun mummojen sekaan
Kannattaa mennä lapset Demiin ulisemaan. Nämä keski-ikäiset prinssit ja prinsessat kun kuitenkin kustantaa teidän teinikuninkaallisten ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä isäsi on ammatiltaan? Entä äitisi?
Isä on liikemies, äiti opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeletko siis jo lääkiksessä?
En vielä. Käyn lukion ekaa ja KA on 7,8 (oli kyllä korkeimmillaan 8,5)
Vierailija kirjoitti:
Onko posliini pilsa?
Oli
Miksi et halua tulla toimeen omilla avuillasi, vaan tyydyt tyhjäpäiseen prinsessa meininkiin? Eikö älysi riitä vai eikö sinulla ole kunnianhimoa?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisko se anaali?
M32
Ei. Sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua tulla toimeen omilla avuillasi, vaan tyydyt tyhjäpäiseen prinsessa meininkiin? Eikö älysi riitä vai eikö sinulla ole kunnianhimoa?
No kyllähän sitä kunnianhimoa riittää, kun on lääkis tavoitteena :D ja onhan se kiva, kun kaikki maksetaan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minkäslaiset tissit sinulla on?
B-kuppi ja aika tavalliset muutenkin. Isona hankin silarit, koska haluan C- tai D-kupin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla keskiarvolla pääsee lääkikseen? Olin köyhän perheen lapsi enkä ajatellutkaan yliopisto-opintoja tuollaisella keskiarvolla. Hyvä että rahalla saa itseluottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla keskiarvolla pääsee lääkikseen? Olin köyhän perheen lapsi enkä ajatellutkaan yliopisto-opintoja tuollaisella keskiarvolla. Hyvä että rahalla saa itseluottamusta.
Ei lääkikseen mennä millään keskiarvolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääsekään. Olen ollut puolet vuodesta sairaalassa, joten on ihme, että sain tuonkaan verran suoritettua. Kysymys ei ole motivaation puutteesta, tai laiskuudesta, vaan olosuhteiden epäsuotuisuudesta. Ensi vuonna sitten paremmin...
Olen muuten tradenomi =D