Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on idiootti eikä tajua mistään mitään (asiaa seksistä)

Vierailija
20.05.2016 |

Saimme vauvan, ja imetyshormonien takia ei haluta. Mies tulkitsee asian niin, että rakkaus puoleltani on loppunut kun ei ole haluja. Olen yrittänyt selittää, että no ei, en halua ketään muutakaan.
Miten voi olla noin typerä eikä tajua perusbiologiaa? Ei kai sitä voi juuri vauvan saaneena haluttaa yhtä paljon kuin lapsettomana. Lisääntymisen takia seksihalut ovat ihmisellä ja elukoilla olemassa. Toki seksiä voi harrastaa muuten vaan, mutta biologiaa ei voi karata. Kroppa ajattelee juuri vauvan saaneena, että keskitytääs hoitamaan tämä vauva vähän isommaksi eikä aleta heti värkkäämään uusia. Sen takia haluja ei ole. Näin se vaan on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta mies huomaa oman perusbiologiansa ja pettää kun omaa naarasta ei kiinnosta.

Vierailija
2/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan vauvan hoidon lomassa tarjota helpotusta miehellesi ja näin tekisit hänet tyytyväiseksi. Käsittääkseni simpanssitkin tekevät näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika asebboituneelta kuulostat. Rakastatko oikeasti miestäsi? Kuulostaa siltä että ihan periatteen vuoksi olet nyt harrastamatta seksiä, kun ei" tarvitse".

Vierailija
4/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläimillähän juuri on niin, että vauvan saatuaan nainen ei halua jolloin mennään tekemään pentuja muun naaraan kanssa. Miksi miehen tarvetta ei myös huomioitaisi :)

Vierailija
5/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen vauva teillä on? kyllä meillä oli seksiä heti jälkitarkastuksen jälkeen taas säännöllisesti.

Vierailija
6/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin n. Viikko synnytyksen jälkeen seksiä. Tai siis sektion. En tiedä oliko siinä puoleltani niin paljon seksihaluja, ehkä enemmän ikävää ja läheisyydenkaipuuta, kun olin ollut kauan sairaalassa. Olen miettinyt aikaisemminkin sellaista juttua, että miksei joku voi harrastaa seksiä ihan sillä mielellä, että saisi rakastamalleen ihmiselle hyvän olon ja rennon olon? Tietenkään en tarkoita, että pitäisi "panna", jos on fyysisisiä kipuja, mitkä pahenisi sen takia. Joskus vain mieheni saa, joskus vain minä, yleensä kummatkin. :) Ei saa olla itsekäs. Ja liukuvoiteita on, jos ei muuten onnistu.

Vierailija
7/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyshormonien?????

mitä v*ttua sä nainen selität?   toivottavasti miehesi löytää pian naisen joka on hänelle se oikea. pidä sinä ne imetyshormonisi....

Vierailija
8/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää ja surettaa tollanen ajatusmaailma kun monilla kommentoijilla tuntuu olevan. "Anna vaan sitä pimppiä nyt miehellesi vaikkei yhtään tekisikään mieli, muuten miehesi pettää (ja se on ihan oikein se)."

Muuttakaa vaikka hyvät ihmiset johonkin ääri-islamistivaltioon jossa naisen tarkoitus on tyydyttää miehen tarpeet omistaan välittämättä. Vuosi on 2016 ja asumme hyvinvointivaltiossa, ei täällä tarvitse naisen antaa pimppiä miehelle ellei hän itse sitä halua. Synnytyksen jälkeen monilla naisilla (ja usein miehilläkin) on halut jonkin aikaa kadoksissa, ja se on ap:n sanoin ihan puhdasta biologiaa. Vauva ensin, seksi sitten.

En tietenkään tarkoita että pitkäaikainen seksittömyys parisuhteessa on hyväksi kummallekaan. Suhteissa tulee kuitenkin aikoja, jolloin seksi ei syystä tai toisesta jommallekummalle, tai molemmille, maistu. Jos siinä tilanteessa toinen pettää, minusta saa pettääkin. Ja toinen saa silloin vaihdattaa lukot ja jatkaa elämäänsä tyytyväisenä. Naiset eivät ole mitään miesten välineitä ja panopuita. Kummallista että jotkut vielä ajattelee niin.

Vierailija
9/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin n. Viikko synnytyksen jälkeen seksiä. Tai siis sektion. En tiedä oliko siinä puoleltani niin paljon seksihaluja, ehkä enemmän ikävää ja läheisyydenkaipuuta, kun olin ollut kauan sairaalassa. Olen miettinyt aikaisemminkin sellaista juttua, että miksei joku voi harrastaa seksiä ihan sillä mielellä, että saisi rakastamalleen ihmiselle hyvän olon ja rennon olon? Tietenkään en tarkoita, että pitäisi "panna", jos on fyysisisiä kipuja, mitkä pahenisi sen takia. Joskus vain mieheni saa, joskus vain minä, yleensä kummatkin. :) Ei saa olla itsekäs. Ja liukuvoiteita on, jos ei muuten onnistu.

niin, ei saa olla itsekäs. sanopa se miehelle, kun häntä ei huvita. se on aina vain nainen joka ei saa olla itsekäs.

Vierailija
10/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehta palstamamma. Mies on nalkissa ja naisen omat itsekkäät halut tyydytetty = mies on ilmaa.

Vierailija
11/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on töissä tosi rankka vaihe ja stressihormonien takia hänen seksihalunsa ovat vähissä. Seksiä oli viimeksi jouluna. Hän valvoo usein öitäkin työn äärellä enkä halua painostaa, kun ymmärrän, että hän on stressaantunut.

Pitääkö hänenkin nyt vaan "antaa sitä munaa vaimolleen tai vaimo pettää"? Yhteisten asioiden takiahan noita ylitöitäkin tehdään ja palkkaa saadaan.

Vierailija
12/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa:

Miks se on itsekkyyttä jos nainen ei halua juuri nyt harrastaa seksiä, mutta se ei ole itsekästä että mies sitä vaatii naisen mielipiteestä huolimatta?

Miks just naisen on aina taivuttava, oltava epäitsekäs ja tehtävä toinen tyytyväiseksi, miksi mies ei voisi tehdä samoin (lakata vonkaamasta ja mennä vaikka saunomaan)?

Valoja tauluun, siskot.

Vierailija
13/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi? Tuliko tikkejä?

Mulle tuli ekan jälkeen, ei seksi napannut aikoihin. Enemmän miestä saattoi risoa kuitenkin se että aivan estottomasti rakastuin vauvaan ja mies siinä menetti hohtoaan.

Tokan kanssa, ja eri miehen kanssa myös seksiä oli viikko synnytyksestä: ei repeämiä ja haluja riitti molemmilla.

Ei se ole pelkät imetyshormonit, olet myös unohtamassa itsesi hyvää vauhtia. En suosittele: yritä muistaa mikä sinulle on tärkeää otsenäsi, ei pelkästään äitinä, ja saattaa seksikin kiinnostaa tosella tavalla.

Vierailija
14/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehelles kelpais sun kakkonen?!

Vierailija
15/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää ja surettaa tollanen ajatusmaailma kun monilla kommentoijilla tuntuu olevan. "Anna vaan sitä pimppiä nyt miehellesi vaikkei yhtään tekisikään mieli, muuten miehesi pettää (ja se on ihan oikein se)."

Muuttakaa vaikka hyvät ihmiset johonkin ääri-islamistivaltioon jossa naisen tarkoitus on tyydyttää miehen tarpeet omistaan välittämättä. Vuosi on 2016 ja asumme hyvinvointivaltiossa, ei täällä tarvitse naisen antaa pimppiä miehelle ellei hän itse sitä halua. Synnytyksen jälkeen monilla naisilla (ja usein miehilläkin) on halut jonkin aikaa kadoksissa, ja se on ap:n sanoin ihan puhdasta biologiaa. Vauva ensin, seksi sitten.

En tietenkään tarkoita että pitkäaikainen seksittömyys parisuhteessa on hyväksi kummallekaan. Suhteissa tulee kuitenkin aikoja, jolloin seksi ei syystä tai toisesta jommallekummalle, tai molemmille, maistu. Jos siinä tilanteessa toinen pettää, minusta saa pettääkin. Ja toinen saa silloin vaihdattaa lukot ja jatkaa elämäänsä tyytyväisenä. Naiset eivät ole mitään miesten välineitä ja panopuita. Kummallista että jotkut vielä ajattelee niin.

En tietenkään tarkoittanut, että naiset tai sen puoleen miehetkään olisivat panopuita. Olen miettinyt sitä, miksi ei voisi tyydyttää puolisoa, tapoja on monia. ;) Sama juttu, jos mieheni on jo lauennut, kyllä hän minut tyydyttää. Joskus tyydyttää, vaikka ei itse saisi sitä "pimppiä". Ei kai sitä noin vakavasti tarvitse ottaa? =)

Minusta rakastavassa parisuhteessa otetaan toinenkin huomioon, ja jos toista rakastaa, silloin ei tunnu vaikealta tehdä toiselle hyvää oloa. Ei tarvitse alkaa panemaan, jossei tee mieli, mutta on niitä muitakin tapoja. : j

Vierailija
16/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se seksittömyys tuntuu varmasti miehestä pahemmalle kuin sääliseksi kerta viikkoon naiselle. En oikein ymmärrä tuota pihtaamista.

- 2 lasta ja ekasta 3 viikkoa, toisesta 2. Hyvin meni muna sisälle 😜

Vierailija
17/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä lukkoja ei edelleenkään niin vain vaihdeta.

Vierailija
18/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan miehelleni seksiä 2-3 kertaa viikossa, vaikka itse haluaisin ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa. Mies tietää tämän, mutta vonkaa silti joka päivä. Kumpi meistä on itsekäs?

Vierailija
19/19 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain typerä ja kitisevä akka! :D