Koska viimeksi huomasit että hyvännäköinen mies ns. tsekkasi peppusi?
Nyt rehellisiä vastauksia se vain tuntuu kivalta kun huomaa vaikka salilla peilin kautta hyvännäköinen mies kääntyy katsomaan peppuasi kun kävelet ohi milloin sulle viimeksi kävi näin? Setämiesten tuijoitteluja ei tarvitse muistella.
Kommentit (36)
Joka päivä huomaan tuijotuksia ja joka päivä kuulen myös kehuvia kommentteja ja vislauksia ihan Suomessa suomalaisilta miehiltä kadulla kävellessäni päiväsaikaan. Joka päivä kun noita kuulee niin välillä todella ärsyttää, kun ei saa rauhassa kulkea. Oman miehen kehut riittävät mainiosti, en kaipaa kehuja muilta. Tosin vähän imarteleekin tuollainen joskus. En pukeudu enkä käyttäydy tyrkysti, joten olen välillä ihmeissäni mistä tuo johtuu, kun suurimmalla osalla naisista tuntuu olevan päinvastaista kokemusta ettei heille koskaan huudella, katsotaan kyllä.
On tapana joka sunnuntai laittaa peili lattialle ja tuijottaa omaa persettä silmistä silmään, n 10-15 minuuttia. Tuntuu että yhteys itseeni vahvistuu näin, ja että hallitsen kehoni sekä mieleni paremmin.
Tätä voisi harrastaa ryhmäliikuntanakin, eli kuntosalit, nyt korvan taakse!
Vierailija kirjoitti:
On tapana joka sunnuntai laittaa peili lattialle ja tuijottaa omaa persettä silmistä silmään, n 10-15 minuuttia. Tuntuu että yhteys itseeni vahvistuu näin, ja että hallitsen kehoni sekä mieleni paremmin.
Tätä voisi harrastaa ryhmäliikuntanakin, eli kuntosalit, nyt korvan taakse!
Nykymaailmassa sanonnan "joillakin maailma pyörii vain oman navan ympärillä" voisi sanoa osuvammin "joillakin maailma pyörii vain oman perseen ympärillä".
Vierailija kirjoitti:
Mun mies joka päivä 😃
Setamiesten tuijottelua ei laskettu.
Viimeksi eilen Hietsun uimarannalla.
M38
Vilkaisen aina pepun kaikilta naisilta. Se ei ole mikään meriitti kenellekkään.
Olen isopyllyinen mies ja ukkomiehet katsoo silloin tällöin himoissaan
Viimeksi eilen kun poikakaveri puristeli persettäni ja kehui sitä hyväksi :D
Vuonna -51. No ei vi koskaan. Täh?.
Voi hyvänen aika taas näitä aloituksia. Tämä on taas sitä sarjaa että "hyvännäköinen mies voi tehdä niin, mutta ruma mies ei".
Kaikista pahimmat miesten harhaluulot ovat siinä, kun osa miehistä sanoo, että hyvännäköisen miehen on oikeus vaikka läpsiä tai puristaa naista pepulle, mutta ruman miehen ei ole. Miksi miehet eivät ymmärrä sitä, että juuri kukaan nainen ei kaipaa varsinkaan ainakaan randomina tapahtuvaa takapuolen lääppimistä keneltäkään mieheltä tuosta noin vain? Ei vanhoilta miehiltä, ei nuorilta miehiltä, ei rumilta miehiltä, eikä komeilta miehiltä.
Mun pyllyä ei oo kukaan ikinä katsonut. Sillä vaikka se piukka onkin, niin ei vaan ole hyvän näköinen, huonon muotoinen.
Kunnes kaksi vuotta sitten seksikkäin mies, jonka olen ikinä tuntenut, tuijotti sitä, kun vilkaisin taakse päin. Oli vieras kokemus, mutta olin myös helpottunut, että kyseinen nuori mies harrastaa tuollaisia terveitä maneereja.
Sen jälkeen on toinenkin nuori mies sitä katsonut, kun yllättäen käännyin. Kivahan se on, että kiinnostaa. Etenkin kun nämä kaksi kokemusta ovat elämäni ainoat.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika taas näitä aloituksia. Tämä on taas sitä sarjaa että "hyvännäköinen mies voi tehdä niin, mutta ruma mies ei".
Kaikista pahimmat miesten harhaluulot ovat siinä, kun osa miehistä sanoo, että hyvännäköisen miehen on oikeus vaikka läpsiä tai puristaa naista pepulle, mutta ruman miehen ei ole. Miksi miehet eivät ymmärrä sitä, että juuri kukaan nainen ei kaipaa varsinkaan ainakaan randomina tapahtuvaa takapuolen lääppimistä keneltäkään mieheltä tuosta noin vain? Ei vanhoilta miehiltä, ei nuorilta miehiltä, ei rumilta miehiltä, eikä komeilta miehiltä.
Suurin osa naisista on valitettavasti eri mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpäjät? Kyllä todella moni nainen on otettu komean miehen huomiosta ja katsoo tämän tekoja sormien läpi enemmän kuin ruman miehen.
Tänään, monet miehet tsekkaavat mutta harvoin täällä suomessa tulee sen näköisiä miehiä vastaan että viitsisi tsekata takaisin. Tänään oli virkistävä poikkeus kun lihaksikas, melkein parimetrinen komistus hymykuoppineen tsekkasi perään, piti kääntyä ja vinkata silmää. :) Ei tosin tainnut olla suomalainen mies.