Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkatkaa jotain hyvällä maulla tehtyjä blogeja, jotka piristäisivät vähän tylsää arkea.

Vierailija
20.05.2016 |

Ei lastenvaateblogeja, vaan aikuisten naisten vaate, tyyli, koti, harrastukset yms.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykännyt Avec Sofiésta. Kielellisesti ei ehkä lahjakkain, mutta tykkään siitä, että hän on kouluttautunut, pitää jalat maassa ja pitää bloginsa useimmiten positiivisena. :)

Ps. en ole kyseinen bloggaaja, enkä tunne häntä henkilökohtaisesti.

Vierailija
2/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ en vaan kestä, kun blogi jonka kirjoittaja on jo pidempään asunut Ranskassa ja silti pitää tuon täysin virheellisesti kirjoitetun bloginimensä Sofié (accent aigu eli é) - ikäänkuin nimi muka lausuttaisiin "Sofiee". Joskus perusteli kauan sitten että "näyttää kivalle".

Turha sanoa että ihan sama, jos osaat ranskaa, ymmärrät pointtini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salamatkustaja. Kirjoittaja on ammattilainen, joka asuu Islannissa.

Vierailija
4/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka aikuisia naisia tässä haetaan, mutta Noora&Noora on ihan jees Naistenlehti-henkinen- blogi.

Vierailija
5/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä mausta en tiedä mut kovasti mua piristää Sinkkublogi. Hauskaa pohdintaa sinkkuelämästä

Vierailija
7/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ en vaan kestä, kun blogi jonka kirjoittaja on jo pidempään asunut Ranskassa ja silti pitää tuon täysin virheellisesti kirjoitetun bloginimensä Sofié (accent aigu eli é) - ikäänkuin nimi muka lausuttaisiin "Sofiee". Joskus perusteli kauan sitten että "näyttää kivalle".

Siis itse asiassajan Sofié äännetään Sofie. (ei tarvita pitkää eetä, vai e)

Sofie äännettäisiin Sofi

Eli ei mua ärsytä, vaikka ranskaa osaankin. Ei tosin ihan kauheasti kiinnostakaan. Enkä itse perustelisi sitä, että "näyttää kivalle" vaan että haluan että mun nimeni äännetään edes suurin piirtein oikein. Tosin jos blogi on suomeksi niin ääntämisohjetta ei tarvita.

Vierailija
8/10 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis itse asiassajan Sofié äännetään Sofie. (ei tarvita pitkää eetä, vai e)

Sofie äännettäisiin Sofi

Eli ei mua ärsytä, vaikka ranskaa osaankin. Ei tosin ihan kauheasti kiinnostakaan. Enkä itse perustelisi sitä, että "näyttää kivalle" vaan että haluan että mun nimeni äännetään edes suurin piirtein oikein. Tosin jos blogi on suomeksi niin ääntämisohjetta ei tarvita.

^ Väärässä olet lausumisen suhteen.

- Sofie/Sophie lausutaan "sofii"

- é viimeisenä kirjaimena lausutaan pitkänä e:nä eli tässä tapauksessa "sofiee" vaikkei nimeä noin kirjoitettuna ole olemassakaan.

Vierailija
9/10 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kaksikielinen, kotikieleni on ranska. Eikä bloggaajan oikea nimi ole edes Sofié.

Vierailija
10/10 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katselemassa 40+ blogeja.