Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitteko viestiä varatulle naiselle, jonka kanssa miehenne on pettänyt teitä?

Vierailija
19.05.2016 |

Ex-avokkini petti minua muutama kuukausi sitten naimisissa olevan naisen kanssa kotonani. Tuntuu, että haluaisin laittaa naiselle jonkinlaisen viestin, mutta pelkään, että kuulostaisin katkeralta ja säälittävältä. Kannattaako jättää sikseen vai etsiä esimerkiksi naisen puolison yhteystiedot? Nainen on naimisissa ja tiesi minusta - silti puski kotiini ja sänkyyni (eksän toiminta toki vielä törkeämpää) haluaisin mielenrauhan enkä usko että saan sitä ilman minkäänlaista yhteydenottoa...

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita naisen miehelle.

Vierailija
2/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se katkeraa ottaa yhteyttä.

Mutta entä jos kerrot naisen miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilanteessa raivostuu helposti, nolaa itsensä ja käy entistä pahemmin kierroksilla vielä pitkään.

Vierailija
4/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sikseen ja katse eteenpäin !

Vierailija
5/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla

Vierailija
6/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin laittaa viestiä naisen miehelle, koska hän on kuulemani perusteella hyödyntänyt häntä melko julmasti muutenkin.. -ap

Vierailija
7/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys ehdottomasti naisen mieheen!

Vierailija
8/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi... en ajattele että se hyödyttäisi minua mitenkään.

Vierailija
9/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä vaan!

Vierailija
10/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti naisen miehellä on oikeus tietää petoksesta. Kuten oli ainullakin. On oikeus saada päättää, haluaako jatkaa vai jättää petollisen kumppanin. Laita viesti miehelle, ei sille pettäjälle, joka elää jo valheessa.

Vierailija
11/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluaisin tietää jos mieheni pettäisi minua. Ostaisin salarakkaalle (käräyttäjälle) skumppapullon. 

Vierailija
12/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin viestin. Sanoisin, että hänen tekonsa oli törkeä ja että on ala-arvoista puskea toisen kotiin ja sänkyyn, kuten asian itse ilmaisit. Itselläni se riittäisi mielenrauhan takaisinsaamiseen. Naisen teko on tuomittava ja sen voi sanoa, mutta jos haukut naista itseään, et saavuta sillä mitään.

Vierailija
13/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän suhteensa oli jatkunut puolitoista kuukautta töissä, mielestäni on väärin myös naisen miestä kohtaan jos on elänyt kaksoiselämää kotona -ap

Vierailija
14/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti vuosia sitten työkaverinsa kanssa. Nainen oli juuri eronnut miesystävästään joka myös oli samassa työpaikassa. V*tutti niin maan p*rkeleesti. En ottanut yhteyttä. Nainen palasi myöhemmin yhteen miesystävänsä kanssa ja on nyt raskaana miehelleen. 

Ikinä en anna miehelleni anteeksi vaikka olemmekin jatkaneet yhdessä. Sanoin miehelle että jos jotain vastaavaa tapahtuu enää ikinä, järjestän semmoisen paskamyrskyn ettei tosikaan.

Vierailija
15/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti naisen miehellä on oikeus tietää petoksesta.

Onko petetyllä oikeus olla tietämättä tai esim. kieltää kuulemasta "totuutta".

Vierailija
16/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin laittaminen on tavallaan tappion myöntämistä. Ihan minkälainen vaan viesti viestittää lähinnä että pidät naista uhkana suhteellenne ja että pelkäät miehesi lähtevän tuon naisen mukaan. Tuollainen viesti on kuin puhaltaisit hiileen tulta jos nainen on oikeasti kiinnostunut miehestäsi. Toki jos haluat siirtää miehesi tuon naisen riesoiksi, niin sitten, laittele viestiä.

Vierailija
17/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16/16 mies on jo jätetty ja jos nämä kaksi ihmispaskaa haluavat yhdistyä niin aivan vapaasti, eksä on melkoisen katkera kun laitoin lusikat kerrasta jakoon :D -ap

Vierailija
18/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaisin viestin. Sanoisin, että hänen tekonsa oli törkeä ja että on ala-arvoista puskea toisen kotiin ja sänkyyn, kuten asian itse ilmaisit. Itselläni se riittäisi mielenrauhan takaisinsaamiseen. Naisen teko on tuomittava ja sen voi sanoa, mutta jos haukut naista itseään, et saavuta sillä mitään.

Mä taas olen sitä mieltä että missään tapauksessa et ota naiseen yhteyttä. Suuttuneena sitä tulee sanoneeksi tai kirjoittaneeksi asioita joista voi joutua käräjille (herjaus). Sen sijaan otat mieheen yhteyttä ja kerrot kaiken mitä on tapahtunut.

Vierailija
19/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin tuon naisen miehelle tapahtuneesta. Toki samassa yhteydessä mainitsisin, että olen surullinen ja vihainen, enkä saa mielenrauhaa ennenkuin olen kertonut. Mitä luulet haluaako tuo mies tietää totuuden..joka tapauksessa olisi hyvä jos hän tietäisi. Hänen päätettävissään, jatkaako suhdetta.

Vierailija
20/64 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita molemmille tekstari, samanlainen, muotoile niin että molemmat tietää saaneensa samanlaisen viestin 

kun puoliso. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi