Vierailija

Mateli edessä siinä ja siinä rajoitusten mukaan, mutta annas olla kun koitti ohituskaista, kyllä silloin löytyi kaasupoljin.

• ylös 24
  • alas 7

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinähän se törttääjä olet jos roikut oikein ajavan puskurissa.
No kyllä mun mielestä hän olisi voinut vaikka bussipysäkille väistää ja antaa tietä.

• ylös 8
  • alas 11
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin annan perässä roikkujille usein opetusta 200 heppaisellani. Jostain syystä ne eivät sitten ohituskaistalla menekään ohi ;-)

• ylös 7
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajoi siis aivan oikein rajoitusten mukaan. Sinä olet se kuspiä!
No hiinä ja hiinä kuten sanoin. Mun mielestä ohituskaista ei ole kiihdytyskaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi jatkaa rajoitusten mukaan myös ohituskaistan kohdalla?

• ylös 21
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hiinä ja hiinä kuten sanoin. Mun mielestä ohituskaista ei ole kiihdytyskaista.

Usein ohituskaistan kohdalla on korkeampi rajoitus, ja rajoitustenkin mukaan ajavalla on luonnollisesti oikeus kiihdyttää siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Usein ohituskaistan kohdalla on korkeampi rajoitus, ja rajoitustenkin mukaan ajavalla on luonnollisesti oikeus kiihdyttää siihen.
Mun mielestä jatkaa samalla nopeudella ja antaa perässäroikkujien ohittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja millähän lisenssillä kuspiä sitten lähtee ohittamaan ylinopeudella?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jatkaa samalla nopeudella ja antaa perässäroikkujien ohittaa.

Ai että rajoitusten mukaan ajavan on annettava tilaa törttääjille lain rikkomiseen. Eipä minusta.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tilapäinen ylinopeus ohituskaistalla on luonnollisesti sallittua. Sitä vartenhan ne on luotu, jotta sumppuliikenne purkautuisi. Ärsyttävää ajaa yhden järjenjättiläisen takia kuin jossain hautajaissaattueessa.

Vierailija

Kyllähän nyt ylimieliselle ylinopeussankarille pitäisi tietä antaa ja oikein punainen matto levittää.

Nyt me kaikki yhdessä kumarramme sinulle oi SUURI ap.

Vierailija

Mä taas ajelin kaupungissa tänään 40kmh alueella pitkään auton takana joka ajoi 20-30kmh. Meinas hermo mennä,valoihin se myös hidasti jo piiiitkältä niin että vaan se kerkes vihreillä ja mä justjust. Kaupungissa ei voi ohittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai sekö siirtyi ohituskaistalle. Oletettavasti ohittamaan edelläajavia kuten sinäkin. Taidat olla hieman itsekäs liikenteesä(kin).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voisi myös kysyä, millä lisenssillä se edellä ajava kuspiä ajaa ylinopeutta juuri, kas kummaa, ohituskaistan kohdalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Järkiratkaisu tuohon olisi merkitä ohituskaistalle korkeampi nopeusrajoitus kuin reunakaistalle, esim 100 ja 80 km/h.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tilapäinen ylinopeus ohituskaistalla on luonnollisesti sallittua. Sitä vartenhan ne on luotu, jotta sumppuliikenne purkautuisi. Ärsyttävää ajaa yhden järjenjättiläisen takia kuin jossain hautajaissaattueessa.

Eh, et ole tainnut autokoulua käydä, nyt olisi kyllä syytä pyrkiä!

Vierailija

Tullut joskus kiireessä ajettua aivan hullua kilpa-ajoa kiihdytyskaistalla. Olin myöhässä eräästä tilaisuudesta ja autoja meni edellä sellaista vähän alle nopeusrajoituksen vauhtia. Sitten ohituskaistalla talla pohjaan mutta ei, silloin kaikki tekivät saman ja ehkä yksi auto pääsi jonkun ohi mutta muut vetivät täysillä ohituskaistan ajan ja sen jälkeen vauhti taas tippui.

Vierailija

Ohituskaistoja ei ole rakennettu törttääjien leikkiä varten, vaan raskaan liikenteen ohittamiseen.

Vierailija

Minä ohitan aina ohituskaistojen ulkopuolella -ja sekös noita nysvääviä ohitusten estäjiä vituttaa...

Mutta kertokaas nyt joku: miksi te ajatte siinä possujunassa reilusti alle rajoituksen ja sitten ohituskaistan ajaksi kiihdytätte 20 km/h ylinopeuteen ja sitten taas alatte nysvätä? Mitä te saatte siitä? Miksi te ette osaa ajaa?

• ylös 10
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.