Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas järjenjättiläinen liikenteessä!

Vierailija
19.05.2016 |

Mateli edessä siinä ja siinä rajoitusten mukaan, mutta annas olla kun koitti ohituskaista, kyllä silloin löytyi kaasupoljin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullut joskus kiireessä ajettua aivan hullua kilpa-ajoa kiihdytyskaistalla. Olin myöhässä eräästä tilaisuudesta ja autoja meni edellä sellaista vähän alle nopeusrajoituksen vauhtia. Sitten ohituskaistalla talla pohjaan mutta ei, silloin kaikki tekivät saman ja ehkä yksi auto pääsi jonkun ohi mutta muut vetivät täysillä ohituskaistan ajan ja sen jälkeen vauhti taas tippui.

Kirjoitin vahingossa kiihdytyskaista, kun se tuntuu olevan kaikille sellainen vaikka on siis ohituskaista.

Vierailija
22/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoi siis aivan oikein rajoitusten mukaan. Sinä olet se kuspiä!

Miksei voi jatkaa rajoitusten mukaan myös ohituskaistan kohdalla?

Ja millähän lisenssillä kuspiä sitten lähtee ohittamaan ylinopeudella?

Tilapäinen ylinopeus ohituskaistalla on luonnollisesti sallittua. Sitä vartenhan ne on luotu, jotta sumppuliikenne purkautuisi. Ärsyttävää ajaa yhden järjenjättiläisen takia kuin jossain hautajaissaattueessa.

Eh, et ole tainnut autokoulua käydä, nyt olisi kyllä syytä pyrkiä!

Jossain autokouluissa ei taideta opettaa kuinka ohituskaistalla toimitaan. Siinä ei ole tarkoitus tehdä kiusaa toisille autoilijoille. Hitaat ja varovaiset antavat tilaa ohittajille. Järjenjättiläsen perässä oleva sumppu puretaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan aina rajoituksen mukaan. Kuspiän liimautuessa puskuriini hidastan vähän ja alan vilautella jarruvaloja.

Ohituskaistan alkaessa kuiskaan 200 heppaiselleni, että miksikähän kuspiä siirtyi rinnalle ja sen naama punoittaa ja otsasuoni pullistuu. Ei sitten kuitenkaan mene ohi vaan ilmestyy taas taustapeiliini ;-)

Niillä on usein myös vikaa äänimerkissä kun se menee itsestään päälle, ja valoissa kun ne vilkkuvat.

Vierailija
24/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten autoissa on hätävilkut että niillä saa ladun auki. Mulla ei ole aikaa hidastella. Olen mä semmoinen katujen kankkunen ja nimi viittaa enemmän olotilaan kuin ajotaitoon. Perkele mulla on isältä peritty uuden karhee lada. Vasta katsastinkin sen vuonna 1995, tällä pääsee hirmu lujaa. Nelivetokin, vetää nääs kaikista ovista.

Vierailija
25/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoi siis aivan oikein rajoitusten mukaan. Sinä olet se kuspiä!

Miksei voi jatkaa rajoitusten mukaan myös ohituskaistan kohdalla?

Ja millähän lisenssillä kuspiä sitten lähtee ohittamaan ylinopeudella?

Tilapäinen ylinopeus ohituskaistalla on luonnollisesti sallittua. Sitä vartenhan ne on luotu, jotta sumppuliikenne purkautuisi. Ärsyttävää ajaa yhden järjenjättiläisen takia kuin jossain hautajaissaattueessa.

Eh, et ole tainnut autokoulua käydä, nyt olisi kyllä syytä pyrkiä!

Jossain autokouluissa ei taideta opettaa kuinka ohituskaistalla toimitaan. Siinä ei ole tarkoitus tehdä kiusaa toisille autoilijoille. Hitaat ja varovaiset antavat tilaa ohittajille. Järjenjättiläsen perässä oleva sumppu puretaan.

Voisitko vielä nimetä sen autokoulun jossa annetaan lisenssejä ylinopudella törttäämiseen?

Vierailija
26/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä järjenjättiläinen on moukka. Tai sitten muuten vaan vajaa.

Vierailija
27/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kuspiä on moukka. Tai sitten muuten vaan vajaa.

Vierailija
28/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kuspiä on moukka. Tai sitten muuten vaan vajaa.

Hitaan ja epävarman on parempi antaa tietä osaavalle. Jotkut haluaa jo oikeesti kotia.

Vierailija
29/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitusten mukaan ajavan ei pidä antaa tietä kuspiälle, vaan vähän kouluttaa sitä.

Vierailija
30/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajan aina rajoituksen mukaan. Kuspiän liimautuessa puskuriini hidastan vähän ja alan vilautella jarruvaloja.

Ohituskaistan alkaessa kuiskaan 200 heppaiselleni, että miksikähän kuspiä siirtyi rinnalle ja sen naama punoittaa ja otsasuoni pullistuu. Ei sitten kuitenkaan mene ohi vaan ilmestyy taas taustapeiliini ;-)

Niillä on usein myös vikaa äänimerkissä kun se menee itsestään päälle, ja valoissa kun ne vilkkuvat.

200 heppaa ei sitten todellakaan ole sellainen teholukema että sillä voisi elvistellä ja yrittää estää ohituksia.

Perustoyotalle tms sillä pärjää toki mutta muuten.... ei.

Vierailija
31/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjenjättiläinen köröttelee kahdeksaakymppiä kolmekymmentä kilometriä, mutta annas olla kun koittaa ohituskaista, kyllä on talla pohjassa.

Vierailija
32/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni haluaisin uskoa, että tässä ketjussa on vain tuo yksi mopoautokuski, joka piruillakseen vedättää ja opettaa vaatimattomampia jarruvaloillaan. Valitettavasti kuitenkin liikenteessä on oikeasti tuollaisia, kuten appiukko, joka pitää itseään maailman parhaana kuskina.  Hän oli sairastelujen kanssa ajokiellossa ja ehti sillä aikaa suututtaa kotikylänsä kaikki taksikuskit niin, ettei kukaan enää suostunut häntä kyytimään. Onneksi hän sitten pääsi palikkatestit läpi ja sai ajoluvan takaisin. Silti suvulla on pelko p*rsiissä koko ajan, että koska pappa aiheuttaa kolarin, jossa menehtyy viattomia sivullisia.

Vierailija
33/33 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan tuntuu, että se suurin kuspiä on siellä 200-heppaisen ratin takana :)