Mitä söitte lounaalla?
Mitä söitte lounaalla?
klo 12:52 | 19.5.2016
Mä tein lohkoperunoita ja kesäkurpitsa-linssi-juustopihvejä. Oli hyvää!
Lue keskustelun säännöt.
Mä tein lohkoperunoita ja kesäkurpitsa-linssi-juustopihvejä. Oli hyvää!
Ladataan...
Sivut
up
Lohisalaatin ja ruisleipää.
2 Oululaisen ruispalaa juustolla + kahvia
Lämmitin kasvis-tofurisoton ja couscous-salaatin jämät.
Kasvispizzaa, satsuman ja kahvia
Saanko kysyä, mitä täytteitä pizzassa oli?
Ap
Jäätelötuutin, suklaata ja sipsejä. For realz
Kasvispihvit kermaviilikastikkeella, paljon salaattia, uunipunajuuret, pikku marjakiisselilasi jälkkäriksi. HYvää ja halpaa meidän lounasravintolasta.
Nostan, mä avaan aika usein näitä ketjuja, koska niistä saa joskus hyviä vinkkejä ruuanlaittoon.
Ap
Jääkaapintyhjennyskeittoa: pari paprikaa, punasipuli, varsiselleriä ja punajuurta, kookosmaitoa ja hillittömästi mausteita. Lapselle tuohon kaveriksi raejuustoa ja eiliseltä ylijääneitä makaroneja.
Vihersaalaattia 100g, kanaa 80g. 2 mukia vihreää teetä. Kilo olis saatava painosta pois ensi viikon torstaihin mennessä :o
Mun "lounas" on päivän ainoa lämmin ruoka. Pinaattikeitto, muna ja kaksi palaa ruisleipää.
Savulohta ja mätikasteiketta. Salaatti-juustosämpylän. Jälkkäriks kahvi ja jäätelö;)
Sushia kävin syömässä. Nam!
Mikrotin kahvihuoneessa lihapullia ja muusia-eineksen. Taisi siinä muutama pikkuporkkanakin olla.
Salaattia, pari lihapyörykkää, pienen paahdetun perunan, palan kasvisfrittataa ja palan päivän pizzaa. Jälkkäriksi pannaria hillon ja kermavaahdon kera, nam :) Lounasbuffassa kävin, tänään ei tarvitse muuta sitten syödäkään.
2 kananmunaa, 2 porkkanaa, kurkkua, 2 palaa hapankorppua juustolla.
Miten teit nuo kesäkurpitsalinssijuustopihvit? Googletin mutta hän löysi vain tämän keskustelun :)
Einespinaattikeitto ja banaani
Kuhaa ja salaattia. Kuha kylmäsavustettuna ja salaatissa friseetä, tomaattia, kurkkua, saksanpähkinää, kalamtaoliivia, pippuria. Jälkkäriksi tuoretta ananasta, eurolla ostin 5 ja on vaan niin hyvää.
Sivut