Vierailija

Mä tein lohkoperunoita ja kesäkurpitsa-linssi-juustopihvejä. Oli hyvää!

• ylös 4
  • alas 2

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kasvispizzaa, satsuman ja kahvia

Saanko kysyä, mitä täytteitä pizzassa oli?

Ap

Vierailija

Kasvispihvit kermaviilikastikkeella, paljon salaattia, uunipunajuuret, pikku marjakiisselilasi jälkkäriksi. HYvää ja halpaa meidän lounasravintolasta.

Vierailija

Nostan, mä avaan aika usein näitä ketjuja, koska niistä saa joskus hyviä vinkkejä ruuanlaittoon.

Ap

Vierailija

Jääkaapintyhjennyskeittoa: pari paprikaa, punasipuli, varsiselleriä ja punajuurta, kookosmaitoa ja hillittömästi mausteita. Lapselle tuohon kaveriksi raejuustoa ja eiliseltä ylijääneitä makaroneja.

Vierailija

Vihersaalaattia 100g, kanaa 80g. 2 mukia vihreää teetä. Kilo olis saatava painosta pois ensi viikon torstaihin mennessä :o

Vierailija

Mun "lounas" on päivän ainoa lämmin ruoka. Pinaattikeitto, muna ja kaksi palaa ruisleipää.

Vierailija

Savulohta ja mätikasteiketta. Salaatti-juustosämpylän. Jälkkäriks kahvi ja jäätelö;)

Vierailija

Mikrotin kahvihuoneessa lihapullia ja muusia-eineksen. Taisi siinä muutama pikkuporkkanakin olla.

Vierailija

Salaattia, pari lihapyörykkää, pienen paahdetun perunan, palan kasvisfrittataa ja palan päivän pizzaa. Jälkkäriksi pannaria hillon ja kermavaahdon kera, nam :) Lounasbuffassa kävin, tänään ei tarvitse muuta sitten syödäkään.

Vierailija

Miten teit nuo kesäkurpitsalinssijuustopihvit? Googletin mutta hän löysi vain tämän keskustelun :)

Vierailija

Kuhaa ja salaattia. Kuha kylmäsavustettuna ja salaatissa friseetä, tomaattia, kurkkua, saksanpähkinää, kalamtaoliivia, pippuria. Jälkkäriksi tuoretta ananasta, eurolla ostin 5 ja on vaan niin hyvää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.