Arvostelkaa ulkonäköni
Kommentit (25)
Kiva kroppa. Liian pitkät lahkeet.
Ostaisin teiltä käytetyn auton, mutta en kovin kallista.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kroppa. Liian pitkät lahkeet.
Tai liian lyhyet jalat.
Lihaksikas, kiva kroppa. Varmasti ilman vaatteita erittäin hyvä, mutta tyylitaju on vähän MINUN mielestäni ei niin hyvä. Ehkä joku tyylitaitoinen kaverisi voisi viedä sinut shoppailemaan uusia vaatteita? ;)
Naama näyttää aika söpöltä, mutta huulet voisi olla rentoutuneemmat, kasvon ilme olisi tällöin luonnollisempi ja rennompi.
8/10
Minua kiinnostaisi myös jatkokysymys, miten itse arvostelisit oman ulkonäkösi? :)
Äkkiseltään en keksi mitään vikaa, kivannäköinen mies :) hymyn kans varmasti tosi hurmaava!
No siinä on kaikki wt:n tyypilliset piirteet: Kampaus, kaulakoru, lappari-tölkki, kivipestyt farkut, laminaattilattia, pyökin värinen lipasto Jyskistä, matto Anttilasta, vaatteita lattialla, vanhan mallinen pönttö-tv...
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
No siinä on kaikki wt:n tyypilliset piirteet: Kampaus, kaulakoru, lappari-tölkki, kivipestyt farkut, laminaattilattia, pyökin värinen lipasto Jyskistä, matto Anttilasta, vaatteita lattialla, vanhan mallinen pönttö-tv...
Ei jatkoon.
Ihanaa, että ulkonäköä arvostellessa kriteereihin kuuluu myös huoneen arvostelu. :D Entä, jos kuva onkin otettu kaverin luona?
Oikein söpö. Hiukan tyylinmuutosta niin hyvä tulee!
Hiukset ja tyylitaju uusiksi, noihin lahkeisiinhan kompastuu kävellessä. Muuten on ihan hyvä.
Ihan perus. Ihmetyttää vain suuresti nuo lahkeet?! Miksi käytät liian pitkiä farkkuja? Näyttää tosi hölmöltä.
Käytätkö korokepohjakenkiä tasapainottaaksesi alavartaloa ylävartalon kanssa? Ja sen takia pitkät lahkeet, että kengät jäisi piiloon?
Voimakääbik. Miksi postaat koulukiusaajaasi?
Hmmh, no naama on aika pyöreä ja pienet huulet. Housut tosiaan ehkä hivenen liian pitkät. Hiuksiin lisää pituutta ja samalla erilainen hiustyyli. Ehkä vähän liian juntti mulle, mutta pienellä (aijemmin mainituilla) ehostuksella sanoisin 7/10. Hyviä puolia olivat lihaksikkaan näköinen kroppa ja t-paita.
Ollut joskus hyvin ylipainoinen (pihtipolvista sen nakee).
Muuten sanoisin 6/10.
Ja tosiaan vielä, vaikuttaa että keskityt salilla yläkroppaan melko vahvasti. Kannattaa myös pitää niitä jalka-persepäiviä, ettei tule epätasapainoinen kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon.
Ihanaa, että ulkonäköä arvostellessa kriteereihin kuuluu myös huoneen arvostelu. :D Entä, jos kuva onkin otettu kaverin luona?
No sitten se kertoo huonosta mausta kavereiden suhteen, mikä on myöskin merkki perus-wt:sta.. =)
8,5/10