35% miehistä ei ole lapsia.
Kun on lukenut näitä kaikenlaisia vihaavia kommentteja ympäri nettiä, ymmärrän mainiosti miksei joidenkin miesten kanssa haluta geenijatkumoa.
Kommentit (20)
Olen omasta halusta lapseton. Ajoista tulee vielä kovia. Säälittää nuoret perheet jo edeltä käsin.
Tarkoittaako tämä että 65% miehistä on lapsia. Siltä se välillä ainakin tuntuu että tuo on lapsi muiden joukossa.
Mitkä kovat ajat? Olemme tosi kaukana kovista ajoista. T.60-luvun lapsi
Mies ei ole määritelmästi lapsi vaan aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun on lukenut näitä kaikenlaisia vihaavia kommentteja ympäri nettiä, ymmärrän mainiosti miksei joidenkin miesten kanssa haluta geenijatkumoa.
Johtuisikohan osa niiistä vihaisista kommenteista juuri siitä.
Miesvihaa, kyllä mamukriittisiä löytyy myös naisista.
hanska kirjoitti:
Sitä vain on ajoittain vaikea uskoa.
Vai että kovat ajat, no saapa nähdä. Ajat on kovat sitten kun ruuasta alkaa olla puute, samoin juomavedestä, ei ole asuntoa, ja jos on asunto, ei ole mitään millä sitä lämmittää. Ajat eivät ole kovia, jos ei ole varaa uuteen puhelimeen ja ipadiin ja kanettavaan. Ei edes silloin ole kovat ajat, kun ei ole varaa ulkomaanmatkoihin tai autoon. Ihan äkkiä ei tässä maassa tule puute ruuasta ja vedestä ja asuntoja on vaikka millä mitalla, puuta poltettavaksi ja no...kaikkea on yllinkyllin. Tietysti nykyään on paljon avuttomia, jotka eivät tiedä mitä tekevät jos kaupasta loppuu mikroateriat.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla umpisokea ellei näe tuota. Kohta luotia lentää.
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan kaikki on hyvin. Olen lähes 50 -vuotias mies ja en koskaan halunnut lapsia. Avovaimo olisi halunnut mutta tyytyi haluuni olla tekemättä lapsia ainakaan minun kanssa.
Odotin täältä miesvauva-asiaa. 65 % miehistä on kuin pikkukakaroita.
hanska kirjoitti:
No miksi 65% miehistä on silti (kuin) lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole kauaakaan, kun luin uutisen siitä, kuinka arvioiden mukaan v. 2050 Suomeen pyrkii 2 miljoonaa ilmastopakolaista. Euroopan tasolla puhutaan kymmenistä miljoonista. Kyllä mä silloin mietin, että minkähänlainen aikuisuus mun lapsia odottaa.
80 % naisista tykkää ostaa kenkiä. Eli ehkä nainen nyt kuitenkin on se pöhkömpi sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole kauaakaan, kun luin uutisen siitä, kuinka arvioiden mukaan v. 2050 Suomeen pyrkii 2 miljoonaa ilmastopakolaista. Euroopan tasolla puhutaan kymmenistä miljoonista. Kyllä mä silloin mietin, että minkähänlainen aikuisuus mun lapsia odottaa.
Molemmat luvut ovat rajusti alakanttiin.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomessa-50-vuoden-paasta-u…
"Jos heistä kaksi miljardia lähtee liikkeelle ja tulee Eurooppaan, silloin Suomessa voisi olla noin 110-120 miljoonaa pakolaista."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat luvut ovat rajusti alakanttiin.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/suomessa-50-vuoden-paasta-u…
"Jos heistä kaksi miljardia lähtee liikkeelle ja tulee Eurooppaan, silloin Suomessa voisi olla noin 110-120 miljoonaa pakolaista."
Varmaan joku defenssi iski kun noin alakanttiin muistelin, mutta "hyvä" kun korjasit. Eipä jää epäselväksi, että kyllä ne on kovat ne ajat, jotka on edessä.
Suurin osa tänne vaeltaneista partalapsista taas on aikuisia miehiä. Saadaan lisää jihdisteja tänne, kun kuulemma Mosulissa ISIS:släisistä ajaa partaa ja vaihtaa pukeutumistaan. Saadaan päänleikkaajia lisää tänne, jotka ovat 17-vuotiaita...
Tuo pakolaistulva todellakin pitää aidata Euroopan ulkopuolelle. Välimeren saa miinoittaa. Jos käsky ei mene perille, niin DDR:n muurin konstit käyttöön. Johan väheni karkureiden määrä siellä.
Toivottavasti ei kenenkään kaa. Jopa niitä lapsellisia miehiä tarvitaan enemmän kuin lisää ihmisiä.