Vierailija

Mun mielestä se ei ole noloa vaan oikein hyvä harrastus jossa kunto nousee! En vaan ymmärrä miten se voi joidenkin mielestä olla noloa

• ylös 29
  • alas 3

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
:DDDDDD kuka sun lähipiiriin oikee kuuluu
Ilmeisesti kaikenlaisia hörhöjä :D Ne oikeesti pitää sitä nolona harrastuksena ja eivät muuten ilkeä edes kylillä mennä pyörällä kun muut saattaa katsoa että "mikähän totakin vaivaa" kun ei voi autoa ajaa. Ap

• ylös 23
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis kuka pitää nolona? Minusta fillarointia suorastaan ylistetään hienona liikuntamuotona ja ekologisena tapana siirtyä paikasta toiseen. Niin pitääkin.

• ylös 79
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kaikenlaisia hörhöjä :D Ne oikeesti pitää sitä nolona harrastuksena ja eivät muuten ilkeä edes kylillä mennä pyörällä kun muut saattaa katsoa että "mikähän totakin vaivaa" kun ei voi autoa ajaa. Ap

Kuulostaa Suomen maaseudulta 40-50 vuotta sitten. Silloin pyörällä ajoivat vain lapset ja köyhät  naiset.

• ylös 42
  • alas 2
Vierailija

Kun joka asiaan nykyään sotketaan näitä viher-kasitteitä, voi pyöräily oikeasti joidenkin mielestä leimata käyttäjänsä joksikin ituhipiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa Suomen maaseudulta 40-50 vuotta sitten. Silloin pyörällä ajoivat vain lapset ja köyhät  naiset.

Asun pienellä paikkakunnalla, melko maaseutumaisella ja asukkaita täällä on vähän yli 7000. Kyllä vain, moni mun tuttu ja "kaveri" ei kehtaa ajaa pyörällä koska se on noloa, mielummin menevät kävelemällä. Ap

• ylös 4
  • alas 14
Vierailija

Pyöräilijät törttöilevät niin paljon liikenteessä, sen takia heistä ei pidetä.

• ylös 9
  • alas 26
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun joka asiaan nykyään sotketaan näitä viher-kasitteitä, voi pyöräily oikeasti joidenkin mielestä leimata käyttäjänsä joksikin ituhipiksi.
Tästä ei ole kyse vaan asiat oli näin jo 10v sitten. Ap

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis kuka pitää nolona? Minusta fillarointia suorastaan ylistetään hienona liikuntamuotona ja ekologisena tapana siirtyä paikasta toiseen. Niin pitääkin.
Mun mielestä se on kans hyvä liikuntamuoto mutta en itse omista pyörää.. Nyt vaan on ollut niin kauniita päiviä ja lapsuus on alkanut tulla näin 24 kesäsenä mieleen ja tekisi mieli ostaa pyörä ja ruveta pyöräilemään pitkiä lenkkejä. Mun mielestä se ei ole noloa mutta vähän pelkään että kaikki nauraa mulle jos alan pyöräillä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on kans hyvä liikuntamuoto mutta en itse omista pyörää.. Nyt vaan on ollut niin kauniita päiviä ja lapsuus on alkanut tulla näin 24 kesäsenä mieleen ja tekisi mieli ostaa pyörä ja ruveta pyöräilemään pitkiä lenkkejä. Mun mielestä se ei ole noloa mutta vähän pelkään että kaikki nauraa mulle jos alan pyöräillä. Ap

Kannattaa ostaa :) Itsellä kans maantiepyörän osto edessä kun viimekesänä sain testata kaverin peliä. Mahtavaa vierailla naapurikunnissa pyörällä kesäisessä Suomessa. Ja kuntokin kiittää! 

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Asun pienellä paikkakunnalla, melko maaseutumaisella ja asukkaita täällä on vähän yli 7000. Kyllä vain, moni mun tuttu ja "kaveri" ei kehtaa ajaa pyörällä koska se on noloa, mielummin menevät kävelemällä. Ap

Olen korkeakoulutettu ja useimmat ystäväni ja tuttavani ovat akateemisia. Tuossa 5-10 vuotta sitten pyöräilystä tuli valtava muoti-ilmiö. Kaikkien piti ajaa. Se nousi vähän kuin "miesten saunailtojen" asemaan eli oli ne, jotka pyöräili, ja sitten ne muut. Eikä tuota pyöräilyä missään tapauksessa tehty hyötyliikunta tai ekologisuus mielessä, vaan autolla tultiin edelleen töihin ja sitten töiden jälkeen/viikonloppuisin päristeltiin metsissä. Sanomattakin selvää, ettei näillä ollut lapsia.

No, päristely jatkuu edelleen. Ei kiinnosta. Ehkä ne on kaikki impotentteja tai satula on hautonut siittiöt kuolleiksi, koska ei niillä ole vieläkään lapsia.

• ylös 3
  • alas 21
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyöräily on mukavaa ja halpaa menoa. Sopii hyvin nivelrikkopolvelle. 
Lapsena ajoin paljon pyörällä, ihan joka paikkaan ja aina <3 mutta se jäi teini-iässä ja se ei ole tullut uudestaan tavaksi kun täällä missä asun, siihen ei suhtauduta hyvin vaan se noloa.. Lenkkeily on hyväksytty harrastus, mutta sen lisäksi pitäisi harrastaa myös oikeaa liikuntaa eli salia tai jääkiekkoa.. Muita liikunnan harrastusmahdollisuuksia täällä ei oikein ole, paitsi urheilukenttä jossa voi pelata vaikka pesäpalloa. Myös tenniskenttä löytyy mutta ei ketään kaveria joka sitä pelais. Ap

Vierailija

Eipä ole koskaan tullut mieleen, että pyöräilyssä voisi olla mitään noloa! Olen asunut pienessä maaseudun kunnassa, pikkukaupungissa ja pääkaupungissa, ja kaikissa pyöräillyt tyytyväisenä.

Vierailija

Ainakin pääkaupunkiseudulla pyöräilyä pidetään coolina, fiksuna ja ekologisena.

En tiedä sit landesta.

Vierailija

Ap, älä nyt hyvä ihminen rajoita itseäsi miettimällä mitä mut ajattelee. Pyöräile, jos siltä tuntuu!

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika oudolta kyllä kuullostaa. Mikähän mahtaa tuo paikka oikein olla? Tosin maaseutukylissä usein on kaikenlaisia omia omalaatuisia käsityksiä. Pyöräilyn suosiohan on itse asiassa kasvanut ja kaupungeissa ainakin koko ajan pyritään parantamaan pyöräilyedellytyksiä pyöräteillä ja -kaistoilla, lainattavilla kaupunkipyörillä jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Enpä ole missään päin Suomea aiemmin kuullut että pyöräilyssä olisi jotain noloa, ennemminkin aina suosiossa oleva laji. Voisin kuvitella että jotkut tosi nuoret hevarit/gootit eivät kehtaisi ajaa viittatakkiensa kanssa pyörillä koska he näyttäisivät naurettaville omasta mielestään. Ei kannata ehkä miettiä niin paljon mitä muut ajattelee vaan tehdä miten itse haluaa, harva sitä toisia edes ajattelee sen kummemmin, ihmiset usein miettivät vain itseään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.