Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ensimmäisen kerran tapailit "miehekkään miehen" kanssa?

Vierailija
18.05.2016 |

Alle parikymppiset tytöt tykkäävät poikamaisesta, hoikasta nuorukaisesta, pojasta. 17-vuotiaan luokiolaistytön en usko pitävän partaisesta Beckhamista mutta jo 25-vuotias tykkää. Jossain vaiheessa naisten deitti-ilmoituksissa alkaa näkyä että etsitään "miehekästä miestä" tai "miestä isolla ämmällä". Kukaan 19-vuotias ei sellaista etsi mutta lähes kaikki kolmekymppiset taas haluavat. Milloin sinua alkoi miehekkyys miehessä kiinnostaa, milloin ensimmäisen tapailit poikaystävää joka oli oikea mies eikä poika?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla 19-vuotiaana oli sellainen 51-vuotias kesäkolli, mutta se jäi tosiaan siihen yhteen kesään.

Vierailija
22/43 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16. Oon aina tykänny miehekkäistä miehistä, mutta ei mullakaan mitään erityistä miesmakua (kai) ole. Riippuu niin tapauksesta. Parhaat kemiat oli yhden ihan täysin "ei-muntyyppisen" kundin kanssa kuin ois voinu kuvitellakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöjen pitäisi arvostaa enemmän klassista miehekkyyttä: hyvää fyysistä kuntoa, auktoriteettia ja rauhallisuutta. Stadissa kundeilla menee Justin Bieber -pastissiksi nyt, tyyli aika epämaskuliininen, enemmän "liukas luikku" kuin "raskas mutta rehellinen".

Tämä pitää paikkansa. Klassisen maskuliininen mies myös vanhenee upeasti, kun taas nuo poikamaiset biiberitukat ja muut trendipellet näyttävät 10 vuoden päästä joltain turvonneilta säälittäviltä pallopäiltä. 

Kirveellä veistetyt kasvot, vahva leuka, kookas nenä, pitkä ja raamikas vartalo, leveät hartiat ja kapea lantio. Tässä voittava yhdistelmä.

Höpsistähöö. Ne laiheliinit kasvattaa hartiat noin kolmikymppisenä ja sen jälkeen on aika vaikea erottaa kuka oli poikasena minkäkin mallinen.

Vierailija
24/43 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutos tapahtuu 20 - 25v iässä Toisilla aikaisemmin toisilla vähän myöhemmin. Mutta miksi näin käy? Miesten mielenkiinto kohdistuu koko elämän samanlaisiin ja samanikäisiin naisiin.

Totta, jos yli 20 vuotias nainen haaveilee poikamaisesta miehestä kyse on fetissistä

Vierailija
25/43 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 v ja mieheni 17 v, kun aloimme seurustelemaan. Jossain vaiheessa vuosien vieriessa poikaystäväni muuttui kuin huomaamatta miehekkääksi mieheksi. t. n47

Vierailija
26/43 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies ollut koko ajan. Parikymppisenä hän oli luisevan laiha, nyt nelikymppisenä leveäharteinen ja parrakas. Olen tykännyt koko matkan ja tykkään todennäköisesti silloinkin kun hän on harmaa ja kurttuinen. Oma maku muuttuu just samaa vauhtia kuin mieskin.

Vierailija
27/43 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tosi paljon näkee suorastaan laihoja nuoria kundeja stadissa ja Espoossa. Kyllä tässä joku muoti on kyseessä. Ehkä perinteisesti maskuliininen mies (hartioita, leveät kasvot) tuntuu liian kovalta ja voimakkaalta tapaukselta monille tytöille?

Tai sitten niiden oman ikäisten kanssa on enemmän samalla aaltopituudella? Vanhempia miehiä ei muutenkaan yleensä kiinnosta nuoressa naisessa kuin se nuoruus. Ei kukaan halua olla miehelle vain se ”ihan kuka vaan kunhan on nuori”, vaan sitä haluaa olla toiselle spesiaali.

Vierailija
28/43 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle parikymppiset tytöt tykkäävät poikamaisesta, hoikasta nuorukaisesta, pojasta. 17-vuotiaan luokiolaistytön en usko pitävän partaisesta Beckhamista mutta jo 25-vuotias tykkää. Jossain vaiheessa naisten deitti-ilmoituksissa alkaa näkyä että etsitään "miehekästä miestä" tai "miestä isolla ämmällä". Kukaan 19-vuotias ei sellaista etsi mutta lähes kaikki kolmekymppiset taas haluavat. Milloin sinua alkoi miehekkyys miehessä kiinnostaa, milloin ensimmäisen tapailit poikaystävää joka oli oikea mies eikä poika?

Paitsi, että kyllä jo suuri 17-19 vuotiaista haaveilee Beckham, bradley Cooper, Ryan Gosling, paul walker tyyppisistä miehistä.

Tämä kertoo enemmän omasta ikäryhmästäsi.

Vierailija
29/43 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilititappi Tilititappi täältä tulee hiiiilmuinen Mörökölli on miulla mielessä phillu Tilititappi Tilititappi, ei muumitaloa lukita yöksi, hei muumit!

Vierailija
30/43 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 21v ja mulla 28v poikaystävä, todella tyylikkäästi pukeutuva bisnesmies, aina niin tyylikäs ja ajaa sporttisesti Audilla. Todella miehekäs söpöliini.

Vierailija
31/43 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöjen pitäisi arvostaa enemmän klassista miehekkyyttä: hyvää fyysistä kuntoa, auktoriteettia ja rauhallisuutta. Stadissa kundeilla menee Justin Bieber -pastissiksi nyt, tyyli aika epämaskuliininen, enemmän "liukas luikku" kuin "raskas mutta rehellinen".

Tämä pitää paikkansa. Klassisen maskuliininen mies myös vanhenee upeasti, kun taas nuo poikamaiset biiberitukat ja muut trendipellet näyttävät 10 vuoden päästä joltain turvonneilta säälittäviltä pallopäiltä. 

Kirveellä veistetyt kasvot, vahva leuka, kookas nenä, pitkä ja raamikas vartalo, leveät hartiat ja kapea lantio. Tässä voittava yhdistelmä.

Toi sun voittava yhdistelmä on aika ällö. Mutta makuja on monia.

N25

Sano koirakin kun pallejaan nuoli.

Vierailija
32/43 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt poikamaisista miehistä, joilla ei ole edes partaa. En edes teininä.

Vierailija
33/43 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri kukaan ei vastaa kysymykseen

Vierailija
34/43 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voisin vastata kysymykseesi pitäisi sinun ensin määritellä miehekäs mies. Jokainen jota olen tapaillut on ollut poika/mies joten minusta menevät miehekkäästä.

Vierailija
35/43 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäitä miehiä

Vierailija
36/43 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana jo aloin tapailemaan ns miehekkäitä miehiä xD

Vierailija
37/43 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tapaillut, ihan vain seurustellut. Parisuhteet on mun juttu.

Vierailija
38/43 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luusto, suorat leveät hartiat, leuka näkyy, isot kädet, kapea lantio, tasaiset hampaat, miehen nenä, miehen ääni, klassinen komea ilmestys on aina vedonnut.

Vierailija
39/43 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v tyttö halusi minua seksuaalisesti kun olin 46v, tuntuihan se oudolta

Vierailija
40/43 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän