Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkasienen hoidattaminen kunnallisella

Vierailija
18.05.2016 |

Mulla on ollut vasemmassa jalassa jalkasieni/kynsisieni tai molemmat ihan pienestä lapsesta lähtien. Jalkapohja kauttaaltaan kynsineen on aivan järkyttävässä kunnossa ja keskimmäisen varpaan kynnen alla on aina ollut ihmeellinen ihomöykky. Joskus varmaankin 10 vuotta sitten lääkäri kutsui sitä mutaatioksi. Äiti varmaan kyllästyi viemästä minua hoitoon asian takia, kun mikään lääke ei ikinä toiminut. Joskus siellä taisi olla syyläkin monen monta vuotta kunnes saksin (kyllä, saksin) sen itse irti.

Nyt olen aivan lopen uupunut tilanteeseen. KAnnan kesäisinkin sukkia mukanani, ja pelkään etukäteen juhlissä ja etenkin kesäisin tilanteita joissa joutuisin olemaan paljain jaloin. Edes avomieheni ei ole ikinä nähnyt tätä jalkapohjaa.

Voiko tällaisen vaivan hoitaa kunnallisessa lääkärissä vai pitääkö hakeutua yksityiselle?

Hoito tuskin tulee olemaan nopea ja halpa, koska se on vaivannut jo viimeiset 16 vuotta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lääkkeet on kehittynyt ja sieniinkin on kehitetty uusia lääkkeitä. Älä käytä mitään itsehoitovalmisteita, sillä näytteenottoa ennen täytyy olla kuukausia ilman hoitoa, jotta sieni saadaan viljeltyä ja tunnistettua!

En näe syytä miksei onnistuisi kunnallisella puolella. Sienien lääkitys ja häätö on joka tapauksess pitkä prosessi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä