Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on ostaa farkut, joissa on valmiiksi reikiä?

Vierailija
18.05.2016 |

Niin että mitä järkeä on maksaa yli satakin euroa farkuista, joissa polvet on kulutettu valmiiksi puhki? Kyllähän jokainen ne reiät saa niihin itsekin tehtyä ja yleensä niitä ilmestyy ihan itselläänkin kun käyttää tarpeeksi kauan/kaatuu. Ainakaan itse en ostaisi farkkuja jotka on jo ostaessa rikki.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No av-mammat varmaan kulkee kukkahameessa, ei ne voi tajuta muodista mitään.

Vierailija
22/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hienot.

Ei se oo tyhmä joka myy..

http://www.hm.com/fi/product/44033?article=44033-A

Tyhmä on ainakin se joka maksaa noista 40 €.

Sitä tarkoitinkin. Ei ne oikeasti ole mun mielestä hienot, vaan hölmön näköiset.

Tulee mieleen joku tilanne jossa joku farkkuerä on mennyt pilalle, työntekijä tulee hädissään sanomaan että "Apua, nämä jäi liukuportaiden väliin ja repes, mitäs nyt tehdään?"

-Myymäläpäällikkö: "Myyntiin vaan, kyllä ne aina joku ostaa, jos ei osta, niin nostetaan hintaa, sitten ne ainakin menee."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutusyhteiskunta onnistunut lopullisesti pesemään lampaiden aivot. Ei enää tarvitse käyttää vaatteita niin kauan, että menevät rikki, koska rikkinäisiä vaatteita voi ostaa suoraan kaupasta. Elämme hienoja aikoja.

Vierailija
24/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitää olla rikkinäiset? Mitä hienoa se on?

Nooo.. parinkymmenen vuoden päästä sillekin hullutukselle naureskellaan.

reiälliset farkut tulee olemaan aina muotia, ne oli muotia jo 15v ja sillonkin jotkut ihmetteli miksi joku haluaa ostaa valmiiksi rikkinäiset/kulutetut farkut

Don't think so. Mulla on kuule enemmän perspektiiviä muotijuttuihin . ~40 vuotta enemmän - ainakin. Jos siis oot joku parikymppinen.

Vierailija
25/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse pari vuotta sitten yhdet farkut, joihin tein reikiä, niin sain haluamani revityt housut :) Jos on vähän vanhoillisempaa ja herkempää sukua, niin kannattaa varautua hieman hämmentäväänkin vastaanottoon - mummu otti vähän turhankin henkilökohtaisesti nähdessään mut ko housut jalassa 🙈

Vierailija
26/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ne on saman hintaiset kuin reiättömät, mitä väliä? Jos haluaa farkut rei'illä, miksi pitäisi ostaa ehjät ja tehdä itse niihin reikiä, kun kerran sellaisia saa valmiinakin? Tai jos haluaa ne reiät nyt, ei kai sitä halua odotella vuosikausia että ne kuluu puhki tai alkaa kaatuilla tahallaan että saisi ne rikki? Sun logiikka vähän ontuu.

Taidat olla aika avuton jos reikiä ei saa kuin kaatuilemalla tai kuluttamalla.

Ihan  tiedoksi mutta sakset on keksitty. Samoin voi antaa kulumisapua hiekkapaperilla tai karkealla sienellä.

Miksi mun pitäisi alkaa leikkelemään ja hiomaan, jos saan sellaiset kaupasta samalla hinnalla?

Voi nasu pieni - kätevä emäntä ostaa halvat farkut ja tuunaa ne kalliimman näköiseksi.

No, mä en ole kätevä enkä varsinkaan emäntä, ja mulla on varaa ostaa sellaiset farkut mitkä haluan ja jättää tuunauksen väliin.

Vierailija
27/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mun 80-vuotias isoäiti ihmetteli aina tätä :) tuli muistot mieleen, kiitos ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän