Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on ostaa farkut, joissa on valmiiksi reikiä?

Vierailija
18.05.2016 |

Niin että mitä järkeä on maksaa yli satakin euroa farkuista, joissa polvet on kulutettu valmiiksi puhki? Kyllähän jokainen ne reiät saa niihin itsekin tehtyä ja yleensä niitä ilmestyy ihan itselläänkin kun käyttää tarpeeksi kauan/kaatuu. Ainakaan itse en ostaisi farkkuja jotka on jo ostaessa rikki.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ostaa uudet farkut nopeammin.

Vierailija
2/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan sellaisia farkkuja, ne ovat räväkät. Tällä hetkellä omistan valitettavasti vain yhdet farkut, joissa on polvet auki, mutta ostan lisää heti kun löydän jotain ihania :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa reiälliset farkut niin miksi ei ostaisi valmiiksi sellaisiksi tehtyjä? Jos saa vielä samaan hintaan tai halvemmallakin kuin ehjät?

Vierailija
4/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on ostaa farkut ja sitten tehdä uusiin kalliisiin farkkuihin itse reikiä? ( jos haluaa reikäfarkut, ja muotiahan ne nyt näyttäisi olevan..)

Vierailija
5/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne on saman hintaiset kuin reiättömät, mitä väliä? Jos haluaa farkut rei'illä, miksi pitäisi ostaa ehjät ja tehdä itse niihin reikiä, kun kerran sellaisia saa valmiinakin? Tai jos haluaa ne reiät nyt, ei kai sitä halua odotella vuosikausia että ne kuluu puhki tai alkaa kaatuilla tahallaan että saisi ne rikki? Sun logiikka vähän ontuu.

Vierailija
6/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kaatuile 2-vuotiaan tavoin polvilleni niin paljon että farkkuihin kerkeis reiät tulla, kaatuiletko sä sitten? Ja käytössä farkut kuluu ainakin mulla ensin persiistä rikki, ei polvista.

Vierailija
7/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ne on saman hintaiset kuin reiättömät, mitä väliä? Jos haluaa farkut rei'illä, miksi pitäisi ostaa ehjät ja tehdä itse niihin reikiä, kun kerran sellaisia saa valmiinakin? Tai jos haluaa ne reiät nyt, ei kai sitä halua odotella vuosikausia että ne kuluu puhki tai alkaa kaatuilla tahallaan että saisi ne rikki? Sun logiikka vähän ontuu.

Herää pahvi? Siis tottakai reiättömät farkut maksaa normaalisti enemmän koska niiden valmistamiseen on jouduttu käyttämään enemmän työtä. Ja valmiiksi reikäisten farkkujen ostaminen on periaatteessa ihan yhtä tyhmää kuin minkä tahansa rikkinäisen tavaran ostaminen vaikka sellaisista tykkäisikin. Lisäksi tuollaisten farkkujen käyttöikä on huomattavasti lyhyempi kuin ehjänä ostettujen.

Vierailija
8/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pitää olla rikkinäiset? Mitä hienoa se on?

Nooo.. parinkymmenen vuoden päästä sillekin hullutukselle naureskellaan.

Vierailija
9/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika avuton jos reikiä ei saa kuin kaatuilemalla tai kuluttamalla.

Ihan  tiedoksi mutta sakset on keksitty. Samoin voi antaa kulumisapua hiekkapaperilla tai karkealla sienellä.

Vierailija
10/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan  tiedoksi mutta sakset on keksitty. Samoin voi antaa kulumisapua hiekkapaperilla tai karkealla sienellä.

Miksi mun pitäisi alkaa leikkelemään ja hiomaan, jos saan sellaiset kaupasta samalla hinnalla?

Vierailija
11/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää pahvi? Siis tottakai reiättömät farkut maksaa normaalisti enemmän koska niiden valmistamiseen on jouduttu käyttämään enemmän työtä. Ja valmiiksi reikäisten farkkujen ostaminen on periaatteessa ihan yhtä tyhmää kuin minkä tahansa rikkinäisen tavaran ostaminen vaikka sellaisista tykkäisikin. Lisäksi tuollaisten farkkujen käyttöikä on huomattavasti lyhyempi kuin ehjänä ostettujen.

No silloinhan mun kannattaa ehdottomasti ostaa ne valmiiksi reiälliset, jos ne kerran vielä halvemmalla saa, eikä tarvitse itse nähdä vaivaa niiden rei'ittämiseen. Eikä tuollaisissa muotifarkuissa tarvitse mitään 10 vuoden käyttöikää, johan ne on muodista pois viimeistään ensi vuonna.

Vierailija
12/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan niitä koska tykkään niistä enkä usko, että olisin niin tyytyväinen lopputulokseen jos itse yrittäisin tehdä reikiä ehjiin farkkuihin. Voisi tulla vaikka mitä virheleikkauksia ja sitten harmittaisi kun uudet housut ovat pilalla. Eikä mun farkut muuten maksa satasta.

Miksi tällaistakin täytyy niin kovasti ihmetellä, kai ihmiset nyt saavat pukeutua mihin haluavat. Miksi välität muiden vaatteista, tuskin kukaan nyt sua pakottaa ostamaan tai laittamaan päälle rikkinäiset farkut.

Vierailija
13/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitää olla rikkinäiset? Mitä hienoa se on?

Nooo.. parinkymmenen vuoden päästä sillekin hullutukselle naureskellaan.

reiälliset farkut tulee olemaan aina muotia, ne oli muotia jo 15v ja sillonkin jotkut ihmetteli miksi joku haluaa ostaa valmiiksi rikkinäiset/kulutetut farkut

Vierailija
14/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi alkaa leikkelemään ja hiomaan, jos saan sellaiset kaupasta samalla hinnalla?

Voi nasu pieni - kätevä emäntä ostaa halvat farkut ja tuunaa ne kalliimman näköiseksi.

Vierailija
15/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeähän siinä nimenomaan ei ole.

Vierailija
16/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten muotia oli likafarkut eli farkut, jotka oli jo uutena likaisen näköiset. Mietin jo silloin, että nyt on kaikki nähty, mutta ei, vielä tuli reikäfarkut. Joko seuraavana on muotia reikäinen t-paita tai reikäiset sukat?

Oma teini liukastui talvella pahasti ja farkut repesi toisesta sisäsaumasta haaroista polviin. Lapsi murehti, että olipa noloa, mutta minä lohdutin, sinähän olet vain muodikas.

Vierailija
17/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan kaatuile 2-vuotiaan tavoin polvilleni niin paljon että farkkuihin kerkeis reiät tulla, kaatuiletko sä sitten? Ja käytössä farkut kuluu ainakin mulla ensin persiistä rikki, ei polvista.

En ole tuo kenelle kysymyksesi osoitit, mutta otan kantaa silti. Ikinä ei ole kulunut farkkujen perseeseen reikiä käytössä, nimenomaan polvien kohdalle ne reiät muodostuvat. Farkuthan ovat työhousut, pidän niitä usein töissä haalareitten alla. Mutta olen saanut reiät polviin sellaisiinkin farkkuihin joita käytin vain vapaa-aikana, ja kaatuilemalla ne reiät eivät tulleet, vaan hiljalleen kuluivat puhki.

Vierailija
18/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa jo niin köyhää että näkee rikkinäisiä varkkuja nuorisolla? Hurjaa!!!! 

Vierailija
19/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hienot.

Ei se oo tyhmä joka myy..

http://www.hm.com/fi/product/44033?article=44033-A

Vierailija
20/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hienot.

Ei se oo tyhmä joka myy..

http://www.hm.com/fi/product/44033?article=44033-A

Tyhmä on ainakin se joka maksaa noista 40 €.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä