"Sä et varmaan polta" ???
Miksiköhän mulle aina sanotaan melkein joka paikassa samaa. Miten voi muka tunnistaa tupakan polttajan . En minä ainakaan ulkonäöstä tunnista kuka polttaa ja kuka ei. Minne vain menenkin niin aina tuo "sä et varmaan polta" ihankuin ne tietää jo etukäteen etten polta. Ja enhän minä polta, mutta ihmetyttää, eikö pitäisi ennemminkin kysyä : " poltatko ?"
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä että poltan. Poltan joskus 1 päivässä joskus jopa 5. Joskus olen päiviä polttamatta. Mulla on erikseen röökitakki, jota en käytä muualla. Pesen kädet heti tupakan jälkeen hyvin. Minusta ei voi tietää poltanko, vai en. Kukaan sitä ei edes pääse haistamaan, kun teen sen salaa nurkan takana yksin kotipihassa.
Mammoilla on kuudes aisti, sen vaan tietää. Ei auta vaikka kerrot että et haise ja käyt tyyliin suihkussa röökin jälkeen ja peset kiiltävänvalkoiset hampaasi. Sen vaan tietää! Perusteluita he eivät anna.
Tupakoitsijan iho haisee, samoin hengitys. Siitä hajusta tulee semmoinen perusominaisuus.
En tarkoita sitä kammottavaa löyhkää joka puskee kun on juuri polttanut, vaan semmoista miedolla joka ei poistu vaikka kävisi pesulla ja vaihtaisi vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä että poltan. Poltan joskus 1 päivässä joskus jopa 5. Joskus olen päiviä polttamatta. Mulla on erikseen röökitakki, jota en käytä muualla. Pesen kädet heti tupakan jälkeen hyvin. Minusta ei voi tietää poltanko, vai en. Kukaan sitä ei edes pääse haistamaan, kun teen sen salaa nurkan takana yksin kotipihassa.
Mammoilla on kuudes aisti, sen vaan tietää. Ei auta vaikka kerrot että et haise ja käyt tyyliin suihkussa röökin jälkeen ja peset kiiltävänvalkoiset hampaasi. Sen vaan tietää! Perusteluita he eivät anna.
Tupakoitsijan iho haisee, samoin hengitys. Siitä hajusta tulee semmoinen perusominaisuus.
En tarkoita sitä kammottavaa löyhkää joka puskee kun on juuri polttanut, vaan semmoista miedolla joka ei poistu vaikka kävisi pesulla ja vaihtaisi vaatteet.
Sä et sitä musta haista, ku ei sitä haista kukaan muukaan. Ei edes mieheni. Terveisin se joka polttaa joskus 1 joskus 5 ja joskus savuton.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tupakoimaton haistaa ne jotka polttaa säännöllisesti. Lisäksi viimeistään 30+ ikäisestä pitkäaikaisen tupakoinnin näkee yleensä jo päällepäinkin.
Miksi kellekään tupakoimattomalle tulisi mieleen kysyä toisen tupakoinnista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et haise, etuhampaasi eivät ole ruskeat, ihosi on terveen värinen ja olet fiksun oloinen.
Einstein ei ollut fiksun oloinen?
Jos Einsteinin näköinen pummi seisoskelisi jossain kulmalla nortti suupielessä niin ei totta tosiaan olisi fiksun oloinen. Kyllä se silti laskea osaisi.
Einsteinin aikaan oli muuten pikkuisen eri tavalla tietoa tupakoinnin haitoista kuin nyt, vähän säälittävää joutua hakemaan todistusta noin kaukaa. Naisetkin ovat epätäydellisiä koska Aristoteles oli sitä mieltä ja oli fiksu kaveri omalla ajallaan?
Polttaahan Jörn Donnerkin.
Paljon polttavan paskakin haisee erikoiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt tiedä. Tupakoijilla nyt ei vain oikein sitä hajuaistia ole, joten eivät omaa löyhkäänsäkään haista. Vähän sama kuin alkoholinkin kanssa.
Mistä se löyhkä tulee, jos on edellisen tupakkansa polttanut eilen, tai toissapäivänä ja sen jälkeen peseytynyt ihan normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että kateeksi käy. Minä en pysty siihen, että polttaisin vain yhden silloin tällöin. Olen nyt kolmatta vuotta savuttomana ja nelisenkymmentä vuotta tuli keuhkoja tervattua vähintään askillisella joka päivä. Vieläkin tekee välillä mieli vetää savut, mutta koska tiedän, ettei se jää siihen yhteen, en uskalla sitäkään tehdä.
Ihosi ei ole harmaa, Hampaasi normaalit, et haise.