Naissiivoojat miesten suihkutiloissa EI TODELLAKAAN ole OK
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016051721582757_uu.shtml
Teinipoikia ahdisti riisuutua nuorten naisten edessä. Ymmärrän täysin poikia. Miksi ihmeessä naiset voivat tulla tirkistelemään miesten suihkutiloihin, mutta miessiivoojat eivät saa mennäsiivoamaan naisten suihkutiloihin? Voin vain kuvitelle, mikä metakka syntyisi, jos mies, varsinkin keski-ikäinen, menisi hääräämään mopin kanssa nuorten ja miksei vanhempienkin naisten suihkutilaan! Mutta toisin päin asia on ihan OK, eli esim. herkässä iässä olevien murkkupoikien seassa saa naiset häärätä kenenkään siihen puuttumatta. Tuskin kaikki vanhemmatkaan miehet haluavat naisia suihkuun tirkistelemään. En ymmärrä ollenkaan. Missä on tasa-arvo? Miksei kukaan puutu asiaan?
T-Miespuolinen
Kommentit (45)
Ymmärrän kyllä nuoria poikia hyvin. Itse taas mielelläni olen alasti suihkussa, eikä tippaakaan haittaa vaikka välillä nuori siivooja on katsellutkin.
Juuri tämmöisillä nuorten poikien tunteita huomioimattomilla asenteilla saadaan kasvatettua niitä huutelevia ja sikailevia aikuisia miehiä. Miksi sama poika maagisesti oppisi kunnioittamaan naisia viiden vuoden päästä, jos kasvuiässä osoitetaan, ettei intiimiä yksityisyyttä tarvitse kunnioittaa?
On surullista, että hauraassa iässä olevalle ihmiselle iskostetaan päähän, että hänen alaston vartalonsa ei ole arvokas ja itsemääräämispiiriin kuuluva.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitten naispuoliset hoitajatkaan eivät saa suihkuttaa miespuolisia asiakkaita. Eikä toisinpäin.
Anoppini 94-v ei suostu menemään suihkuun mieskodinhoitajan kanssa. Ymmärsivät.
Minua ei haittaa ollenkaan naissiivojat uimahallissa. Kaluni on sen verta iso ettei tarvi häpeillä ollenkaan. :D Ymmärrän että pienimunaisen miehen itsetunnon päälle se voi käydä jos nainen näkee hänet alasti.
Mitä täällä asiasta läyhääminen ja riidanhaastaminen auttaa asiaa? Eiköhän suurin osa naisistakin ole kuitenkin ihan samaa mieltä ja voin todellakin kuvitella ettei siivoojalla ole mukava mennä miesten tiloihin. Itse en suostuisi edes menemään ainakaan yksin.