Vierailija

Tämä ex-vaimo on oikea noita. Tekee kaikkensa että miesystäväni ja minun yhteiselo ei onnistuis. Ei anna miehen tavata tytärtään kun lapsi on kuulemma aivan sekaisin kun isällään on uusi nainen. Soittelee joka päivä ja haastaa riitaa. Ja jotakin kumman kautta on päässyt käsiksi miesystäväni facebookiin ja poistanut minut exänsä kaverilistalta sekä poistanut minun jakamat kuvat. Samoin puhelimesta oli yllättäen hävinnyt minun puhelinnumeroni. Ei käsitetä miten on päässyt miehen puhelimeen käsiksi. Ja vielä kiistää kaiken.
Ei olla ehditty seurustella kuin parisen kuukautta. Millaista elämä tulee olemaan jatkossa jos nyt jo on tällaista. Mä ainakin tuun hulluksi ellei tämä lopu. Ilmeisesti on vielä aika voimakkaita tunteita ex-miestään kohtaan, en keksi muuta selitystä tälle. Nyt vaan pelkään jos mies tuntee samoin.

• ylös 2
  • alas 5

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies itse poistaa sinua elämästään, koska olit vain laastari.

Nimenomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tohon että puh nro poistettu: ne on ollut toistensa luona kylässä (panemassa) ja ex muija on sillon poistanut sun nro sen miehen puhelimesta. Ei oo oikeen muuta selitystä.

Te ootte ollu vasta pari kk. Jaksatko sä tollasta kauankin? Se exä meinaan saattaa jaksaa vaikka vuoden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tohon että puh nro poistettu: ne on ollut toistensa luona kylässä (panemassa) ja ex muija on sillon poistanut sun nro sen miehen puhelimesta. Ei oo oikeen muuta selitystä.

Te ootte ollu vasta pari kk. Jaksatko sä tollasta kauankin? Se exä meinaan saattaa jaksaa vaikka vuoden.

Apua, nyt vainoharhaisuus nostaa päätään... :-(
ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.