Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naissiivoojat miesten suihkutiloissa EI TODELLAKAAN ole OK

Vierailija
18.05.2016 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016051721582757_uu.shtml

Teinipoikia ahdisti riisuutua nuorten naisten edessä. Ymmärrän täysin poikia. Miksi ihmeessä naiset voivat tulla tirkistelemään miesten suihkutiloihin, mutta miessiivoojat eivät saa mennäsiivoamaan naisten suihkutiloihin? Voin vain kuvitelle, mikä metakka syntyisi, jos mies, varsinkin keski-ikäinen, menisi hääräämään mopin kanssa nuorten ja miksei vanhempienkin naisten suihkutilaan! Mutta toisin päin asia on ihan OK, eli esim. herkässä iässä olevien murkkupoikien seassa saa naiset häärätä kenenkään siihen puuttumatta. Tuskin kaikki vanhemmatkaan miehet haluavat naisia suihkuun tirkistelemään. En ymmärrä ollenkaan. Missä on tasa-arvo? Miksei kukaan puutu asiaan?

T-Miespuolinen

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein eikä ole oikein jos naissiivooja joutuu siivoamaan miesten tiloja kun paikka on auki. En minä ainakaan edes uskaltaisi mennä. Varmaan tosi ahdistava työ.

Vierailija
22/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia kannattaa varmaan viedä suoraan uimahalleille eikä Vauva-palstalle. Uimahalleissa käyvät miehet voivat yhdistyä ja esittää asiansa.

Jep. Miehet taas vinkuu ja odottaa, että naiset hoitavat naisasian sivussa myös heidän miesasiansa.

Eikös koko palstan pointti ole tämä aiheeton vinkuminen ja ulina? Joka ketjussa vikistään että mies sitä, päiväkodissa tätä ja julkkisnainen tuota, vaikka mikään näistä asioista ei korjaannu täällä ruikuttamalla.

Mikä siis on näiden keskustelujen tarkoitus? Mietihän kovasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia kannattaa varmaan viedä suoraan uimahalleille eikä Vauva-palstalle. Uimahalleissa käyvät miehet voivat yhdistyä ja esittää asiansa.

Jep. Miehet taas vinkuu ja odottaa, että naiset hoitavat naisasian sivussa myös heidän miesasiansa.

Naisasian edustajat väittävät ajavansa tasa-arvoa, mutta todellisuudessa he ajavat vain naisten etuoikeuksia. Samaan aikaan miesasiamiehet leimataan heidän taholtaan sovinisteiksi ja "lassukoiksi".

Vierailija
24/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse siivoojana tehtaassa, jossa oli todella suuret miesten pukuhuone- ja suihkutilat. Siivoukseni oli ajoitettu juuri niin, että näitä tiloja siivotessani vähintään puolet miehistä lähti juuri tällöin suihkun kautta kotiin. Harmitti kun työ keskeytyi aina tämän takia, en halunnut jäädä paikalle nuorien/samanikäisten miesten ujojen katseiden ja vanhojen ukkojen pervouksien heittelyiden vuoksi. Olisin toivonut että työaikani olisi ajoitettu jotenkin paremmin, mutta en voinut itse vaikuttaa siihen. Esimieheni mukaan tämä ei ollut mikään ongelma. Toisaalta vaikka olisinkin mennyt tiloja yhtäaikaa siivoomaan, ei siinä ihan oikeasti sen sekuntiaikataulun vuoksi olisi edes ehtinyt ketään tirkistelemään.

Vierailija
25/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun joku esittää näkökulman, jossa mies on tasa-arvoisesti huonommassa asemassa, niin se on ulinaa? Kun nainen esittää saman asian, niin se on tasa-arvon hakemista?

Menkääs jo roskiin trollit, tai voisitte vähintään katsoa tasa-arvon merkityksen sanakirjasta.

Miesten puolelle miessiivoojat ja naisten puolelle naissiivoojat. Niin ja hoitotyössä saisi olla enemmänkin miehiä, sillä siellä on aika paljon sellaisia hommia, joissa miehistä on apua ja hyötyä. Eikä asiakkaiden suihkuttaminen ja saunassakäyttäminen ole kunmallekkaan sukupuolelle kivaa. Ja kaipa potilas itsekkin haluaisi ennemmin itsenäisesti peseytyä, kuin olla muiden pestävänä.

Vierailija
26/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitten naispuoliset hoitajatkaan eivät saa suihkuttaa miespuolisia asiakkaita. Eikä toisinpäin.

Niin se pitää ollakkin

Vierailija
27/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä ole esillä siivousaikataulut? Jos ei, niin pitäisi.

Itseänikin ihmetyttää, miksei miehiä ole siivoojina. Onhan se palkka huono, mutta jos sillä pärjää nainen, niin pärjää mieskin.

Koska niitä ei oteta siivoajiksi. Johan heidän esimiehensä niin sanoi.

Vierailija
28/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Kyllä ne uimahallin siivoojat ovat jo kaiken nähneet, ei heitä kiinnosta tirkistellä. Niin mies- kuin naispuolisetkin.

Vierailija
29/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma kirjoitti:

Eli kun joku esittää näkökulman, jossa mies on tasa-arvoisesti huonommassa asemassa, niin se on ulinaa? Kun nainen esittää saman asian, niin se on tasa-arvon hakemista?

Menkääs jo roskiin trollit, tai voisitte vähintään katsoa tasa-arvon merkityksen sanakirjasta.

Miesten puolelle miessiivoojat ja naisten puolelle naissiivoojat. Niin ja hoitotyössä saisi olla enemmänkin miehiä, sillä siellä on aika paljon sellaisia hommia, joissa miehistä on apua ja hyötyä. Eikä asiakkaiden suihkuttaminen ja saunassakäyttäminen ole kunmallekkaan sukupuolelle kivaa. Ja kaipa potilas itsekkin haluaisi ennemmin itsenäisesti peseytyä, kuin olla muiden pestävänä.

No tuohan se on se palstan henki.

Vierailija
30/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran ajatellaan, että teinipojat ovat vain räkiviä kusipäitä, joilla ei ole minkäänlaista tunne-elämää ja jotka voi huoletta rinnastaa vaikka aikuisiin miehiin.

Vierailija
31/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedäpä feministi vähän henkeä ja lue aloitus ajatuksella.

Uutisessa oli kyse pojasta JA pojan äidistä eli naisesta. Ei yhdestäkään MIEHESTÄ. Silti naisia ei kiinnosta aihe. Ilmeisesti salaa toivovat poikiensa ja muiden poikalasten saavat traumat kun isompi pillun omistaja vilkuilee uimahallissa? Ihan oikein tuleville miehille, että "saavat vähän kärsii" ??

Niin kauan kun uimahallissa ei näy miesiivoajia naisten puolella niin koko asia ei näköjään kiinnosta naisia?

Vierailija
32/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä viihtyisin siivoojana miesten puolella. Eikä naisten puolella oleva miessiivoojakaan häiritsisi.

Mä siivosin joskus uimahallia. Mä en suostunut menemään pesemään miesten suihkutiloja. Pukuhuoneessa kyllä kävin siivoomassa vaikka ällöä se oli, kun keski-ikäiset kaljamahat ehdottelivat että "tuutko myös saunaan selänpesijäksi". No en tod! *OKS!!* 😖

Vierailija
33/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle esität asian? Kun päättäjät on naisia joiden mielestä mitään korjattavaa ei ole.

Naiset vinkuu koko ajan miehiä hoitamaan heidän asiansa.

Vierailija
34/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedäpä feministi vähän henkeä ja lue aloitus ajatuksella.

Uutisessa oli kyse pojasta JA pojan äidistä eli naisesta. Ei yhdestäkään MIEHESTÄ. Silti naisia ei kiinnosta aihe. Ilmeisesti salaa toivovat poikiensa ja muiden poikalasten saavat traumat kun isompi pillun omistaja vilkuilee uimahallissa? Ihan oikein tuleville miehille, että "saavat vähän kärsii" ??

Niin kauan kun uimahallissa ei näy miesiivoajia naisten puolella niin koko asia ei näköjään kiinnosta naisia?

Feministien miesviha on jotain aivan käsittämätöntä.

Vierailija
35/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uusi ketju samasta uutisesta. Johan tämä käsiteltiin ja todettiin, että naisille naissiivooja miehille mies. Muihin aiheisiin.

Siinä ketjussa lukuiset feministit vertasivat miehiä pedofiileihin ja näki miessiivoajat naisten puolella ongelmaksi ja miehet vinkuviksi luusereiksi.

Vierailija
36/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä viihtyisin siivoojana miesten puolella. Eikä naisten puolella oleva miessiivoojakaan häiritsisi.

Mä siivosin joskus uimahallia. Mä en suostunut menemään pesemään miesten suihkutiloja. Pukuhuoneessa kyllä kävin siivoomassa vaikka ällöä se oli, kun keski-ikäiset kaljamahat ehdottelivat että "tuutko myös saunaan selänpesijäksi". No en tod! *OKS!!* 😖

Jep, samoja kokemuksia.

Oli tosi inhottavaa pestä miesten suihku -ja pukutiloja kun vähän väliä tulee muka hauskoja ehdotuksia.

Mutta valitettavasti siivoushommiin ei ole miehillä hinkua joten on ymmärrettävää että useimmissa paikoissa on nainen siivoamassa.

Vierailija
37/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma kirjoitti:

Täyttä asiaa

Vierailija
38/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uimahalli on auki 6-21 niin siellä on kyllä pakko siivota pitkin päivää, vessat lainehtii pissaa muuten

Vierailija
39/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, samoja kokemuksia.

Oli tosi inhottavaa pestä miesten suihku -ja pukutiloja kun vähän väliä tulee muka hauskoja ehdotuksia.

Mutta valitettavasti siivoushommiin ei ole miehillä hinkua joten on ymmärrettävää että useimmissa paikoissa on nainen siivoamassa.

Kyllä sinne on miehiä tulossa mutta kun niitä ei sinne oteta

Vierailija
40/45 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin (nainen olen) suutuin poikien puolesta, kun luin tuon uutisen. Ihan käsittämätöntä, että kummankaan sukupuolen pesutiloissa voi hääriä vastakkaisen sukupuolen edustaja. Jos niin on, niin mitä varten sielä uimahalleissa edes on miesten ja naisten puolet erikseen. Ei kun kaikki vaan sekaisin samoihin pesutiloihin, jos me suomalaiset kerran niin luontevasti alastomuuteen suhtaudutaan.

Eniten yllätyin Iltalehden kommentteja lukiessani siitä, että nimenomaan miehet pitivät poikien valitusta ihan turhana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi