Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei saa viettää 1v synttäreitään itsekkään ukon takia.

Vierailija
18.05.2016 |

Aloin eilen suunnitella synttäreitä ja olin ihan innoissani järjestämässä hauskaa päivää pikkuiselle. Suunnittelin kunnon siivouspäivät ja leipomispäivät. Katsoin kakun ja muiden ohjeet netistä ja tein pitkän listan puuttuvista aineksista. Näytin sitä miehelle ja keskusteltiin siitä. Minun rahat on menneet jo kuun alussa vuokraan ja ruokaan joten miehen piti ostaa ainekset ja lupasin ne sille maksaa ens kuussa takaisin, mutta mitä tekee hän? Menee ja tuhlaa kaikki rahansa samana iltana kun asiasta sovittiin. Mies on siis lapsen biologinen isä. Veikatkaa oonko vihainen ja surullinen lapsen puolesta? Nyt sitten täytyy alkaa perumaan kutsuja.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies uskotellut sulle ettet saisi pitää lasta yksin?

On. Olen oikeasti äärimmäisen tyhmä ihminen ja mies saa sen helposti todistettua. Silti olen täysin kykenevä äidiksi, mutta en usko, että muut uskovat niin, siinä tapauksessa, että mies osoittaa minut tyhmäksi. Hän on myös keksinyt kivan pikku tarian alkoholi-ongelmastani. Olen siis ollut teini-ikäisenä alkoholin suur kuluttaja ja se tiedetään lastensuojelussa. Onnistuin kuitenkin lopettamaan kännäilyt pari vuotta ennen raskautta, Otan silloin tällöin YHDEN saunajuoman, mutta mies aikoo sanoa, että juon aina niin kauan, kunnes nukahdan.

Otat sosiaalityöntekijään yhteyttä ja kerrot miehesi uhkailuista. Kerro tilanne ja pyydä vaikka sukulaisesi tai ystäväsi mukaan tueksi.

Vierailija
122/127 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelma:

Kerää salaa kassiin tai eväslaukkuun avaimesi, rahasi ja lapsen neuvola/kelakortti sekä oma henkilöllisyystodistuksesi.

Ota puhelin mukaan.

Sen jälkeen lähde sopivana hetkenä retkelle ulos lapsen kanssa niin että mies ei odota sinua pariin tuntiin takaisin.

Mene retkelle ja kun olet kauempana, tilaa taksi teille johonkin tienristeykseen.

Sano taksille että vie sinut lähimpään auki olevaan turvakotiin.

Kerro turvakodissa heti astianpesukoneesta ja pyykinpesukoneesta ym omaisuudestasi ja sano että mies tuhoaa ne heti.

Poliisit voivat käydä hakemassa tavarasi ennen kuin mies tietää että olette lähteneet.

Suosittelen toteutukselle huomista aamupäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvakoti olisi nyt meidän paikka, mies kun on uhannut tappaa minut, jos lähden lapsen kanssa, mulla on miehen taustan ja väkivaltaisuuden mua kohtaan huomioon ottaen syytä epäillä, että hän toteuttaisi uhkauksensa. Miehellä ei ole mitään positiivisia tunteita mua kohtaan, se on hullu narsisti joka on istunut tapon yrityksestä, lopulta uhri kuoli maattuaan pari vuotta sairaalassa. En tule vastaamaan kysymykseen "miksi teit lapsen tuollaisen kanssa" vaikka hyvä kysymys onkin. Voisiko joku kertoa konkreettisesti mitä tapahtuisi jos menisimme turvakotiin ja mitä vaatii yhteishuoltajuuden muuttaminen yksinhuoltajuudeksi, miten se tässä tapauksessa onnistuisi?En vsin tiedä, miten voisin pakata ja päästä lähtemään, mun oitäisi saada mukaani astianpesukone ja pyykikone. Mies on kokoajan kotona.

Tuohan on sinun kannaltasi parempi, mies ei saa huoltajuutta. Miehesi on väkivaltainen. Älä huolehdi koneista, ne saat myöhemmin mukaan tai haet avustusta sossusta. Miksi sosiaalityöntekijät uskoisivat väkivaltaista miestäsi. Kerro hänen tappouhkauksistaan ja siitä että aikoo valehdella sinusta. Turvakotiin mahdollisimman pian etkä yksin hae omaisuuttasi, pyydät vaikka poliisit mukaan. Usein erotilanteissa mies esittää mukavaa ja kun nainen tulee hakemaan tavaroitaan mies saattaa käydä käsiksi ja jopa tappaa naisen. Tällaisia tositarinoita löytyy.

Vierailija
124/127 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on tuomio pahoinpitelystä, kukaan ei epäile sinua. Turvakodissa sinulla on aikaa näyttää että olet hyvä äiti. Miehen puheet alkoholismistasi kumotaan helposti turvakodissa, jos olisit alkoholisti, lähtisit sieltäkin juomaan.

Aluksi saatetaan haluta että asut turvakodissa tai muussa laitoksessa alkuun. Ja se voi olla hyväkin koska miehesi ei pääse sinne tekemään teille mitään.

Sinulla on asiat paremmin kun pääset lähtemään.

Vierailija
125/127 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä kuuluu?

Kiitos kysymästä. Ei mitenkään erityisen hyvin mene. Olen nyt kolmena viime päivänä ottanut iskuja vastaan. Eilen tilanne eskaloitui, kun mies alkoi syyttelemään minua ja jopa lastakin siivelläeläjiksi, koska joutuu ostamaan meille ruokaa. Sanoin, että "mä maksan sunkin osuuden vuokrasta" ja lopuilla rahoilla ruokaa, niin siksi mulla ei riitä rahat, kun vähän aikaa. paska tuli lyömään mua. Sit sanoin, että "vittu kukahan se siivelläeläjä on", koska olin niin helvetin raivostunut. Se otti sellaisen nuijan ja tuli hakkaamaan mua sillä. Myöhemmin se taas löi mua. Itkin pitkään (en kivusta. Olin surullinen lapsen puolesta.)

Sitten tuli suunnaton viha ja ajattelin jo, että helpoiten kai pääsisin, jos hoitaisin ukon pois päiväjärjestyksestä (jos tiedät mitä tarkoitan). Mutta en halua vankilaan. Lapseni on tärkein.

Jäikö jälkiä? Olisi hyvä käydä lääkärissä ja saada merkintä. Auttaa erossa ja todistelussa miehesi luonteesta.

Vierailija
126/127 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä kuuluu?

Kiitos kysymästä. Ei mitenkään erityisen hyvin mene. Olen nyt kolmena viime päivänä ottanut iskuja vastaan. Eilen tilanne eskaloitui, kun mies alkoi syyttelemään minua ja jopa lastakin siivelläeläjiksi, koska joutuu ostamaan meille ruokaa. Sanoin, että "mä maksan sunkin osuuden vuokrasta" ja lopuilla rahoilla ruokaa, niin siksi mulla ei riitä rahat, kun vähän aikaa. paska tuli lyömään mua. Sit sanoin, että "vittu kukahan se siivelläeläjä on", koska olin niin helvetin raivostunut. Se otti sellaisen nuijan ja tuli hakkaamaan mua sillä. Myöhemmin se taas löi mua. Itkin pitkään (en kivusta. Olin surullinen lapsen puolesta.)

Sitten tuli suunnaton viha ja ajattelin jo, että helpoiten kai pääsisin, jos hoitaisin ukon pois päiväjärjestyksestä (jos tiedät mitä tarkoitan). Mutta en halua vankilaan. Lapseni on tärkein.

Jäikö jälkiä? Olisi hyvä käydä lääkärissä ja saada merkintä. Auttaa erossa ja todistelussa miehesi luonteesta.

Ja lähestymiskiellon hankinnassa.

Vierailija
127/127 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaudu vastaisuuden varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme