Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet voivat valita mieleisensä naisen/naisia.

Vierailija
17.05.2016 |

Olipa koulutustausta ammattikoulua tai parikin akateemista loppututkintoa ja sopivan komea ja supliikkimies, niin valintoja voi tehdä naisten suhteen. Kummasti riittää naisia, vaikka olisi edellisissä suhteissa ollut kuinka pettäjä tahansa. Pari päivää olen kuunnellut sydänsuruja ystävältäni ja vihaksi pistää. Moni mies pitää naista on-off-suhteessa ja pitävät yhteyttä silloin, kun tarvitsee kuuntelijaa tai ainakin seksiä. Naisen tunteilla ei ole mitään merkitystä, sitoutumishaluton mies etsii aina uuden, ellei sitten jatkuvasti ole kierrossa useampia.
Työkavreini, joka on pian eläkeiässä, on vuoden aikana ollut samassa tilanteessa kahdesti. Liian kiltti ja palveluhenkinen nainen on ja ilmeisesti helppo hyödyntää. Tuollaiset ikävy miehet eivät parane iän myötä, mutta tuskin ovat koskaan oikeasti onnellisia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin avuttomia ja passiivisia.

Vierailija
2/4 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten. Olen nähnyt miehiä ja naisia, jotka pitävät jotakuta varalla. Monesti varalla oleva mies ei tosin tästä piittaa, koska virityksiä on muihinkin naisiin.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs juoksette niiden jännämiesten perässä. Jännämiehillä on valinnanvaraa. Ei tosiaan millään tavismiehellä ole hirveästi varaa valkkailla, mutta nepä miehet ei teitä kiinnosta.

Vierailija
4/4 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kuin jännämiehiä? Vuoden aikana olen tavannut kolmea eri miestä (seksiä vain yhden kanssa) ja tapailut loppuneet 6-8 viikon kuluessa. Kaikilla ollut ero vuoden sisällä ja vielä kiinni entisissä tai sitten kuviossa on ainakin yksi muu nainen. Mieluummin ole yksin, kun osana tuollaista peliä. Tavallinen seurustelu ei näy kiinnostavan saati sitoutuminen yhteen naiseen.