Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luvalla vieraisiin?

Vierailija
17.05.2016 |

Miten reagoisit, jos kumppanisi pyytäisi sinulta lupaa käydä yhden kerran vieraissa? Antaisitko luvan? Haluaisitko itse tällaisen luvan? Kehtaisitko itse kysyä tällaista lupaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olisi ihanaa päästä välillä vieraisiin ilman, että tarvitsisi tuntea huonoa omaatuntoa. Sellainen hetken huuma vieraan miehen kanssa on vain jotain sellaista jota haluaisin välillä kokea. Olen ihmissuhteissani aika rehti ja osaisin varmasti pitää pelkän seksisuhteen ja varsinaisen elämänkumppanuuden toisistaan erillään. Ptiää varmaan ottaa miehen kanssa puheeksi, eiköhän hänkin joskus vierasta haluaisi

Vierailija
22/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten reagoisit, jos kumppanisi pyytäisi sinulta lupaa käydä yhden kerran vieraissa? Antaisitko luvan? Haluaisitko itse tällaisen luvan? Kehtaisitko itse kysyä tällaista lupaa?

Saisi pyynnöstä käydä ihan niin paljon kuin sielu sietää. Ottaisin saman linjan itsekin ja katottaisiin kummalla pää kestää. Veikkaan, että mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä jätkä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisi pyynnöstä käydä ihan niin paljon kuin sielu sietää. Ottaisin saman linjan itsekin ja katottaisiin kummalla pää kestää. Veikkaan, että mulla.

Niin mitä kestää?

Vierailija
24/33 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tätä ehdottanut vaimolle. Olisihan se kuumaa... mitenköhän todellisuudessa???

Vierailija
25/33 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkoitus ja mielekkyys on parisuhteella, jossa pyydetään ja annetaan lupia tuollaiseen?

Vierailija
26/33 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ikinä suostuisi :(

Vierailija
27/33 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lupa käydä vieraissa tietyin ehdoin: 

- asianmukainen ehkäisy

- ei kotikulmilla eikä tuttuja ihmisiä

- kertaluontoiset panot, ei mitään sivusuhteita

- näistä ei kerrota kumppanille, ainakaan yksityiskohtia

Asia on molemmille täysin ok, että esim. työmatkalla katsastaa tilannetta.

Mä en pystyisi tuollaiseen, että ei kerrota kumppanille ja etukäteen puhuttu että esim. työmatkalla. Tulisin täysin hulluksi miehen ollessa työmatkalla, kun kuvittelisin ummet ja lammet! Voihan toi toisille sopiakin, meitä on erilaisia.

Vierailija
28/33 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Mikä tarkoitus ja mielekkyys on parisuhteella, jossa pyydetään ja annetaan lupia tuollaiseen?

Tarkoitus lienee vaihtelunhalu ja elämästä nauttiminen. Perustuuko oma parisuhteesi pelkkään seksiin? Omassa suhteessani on paljon muutakin.

Vierailija
29/33 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin luvan ja sain luvan. Mieheni ei tunne kuka minua nai mutta tietää nimeltä ja millä paikkakunnalla kävin pari päivää. Tietää myös että olen edelleen toisinaan yhteydessä joskus muissakin asioissa. Mieheni myös tietää että homma hoidettiin joka kerta paljaalla sisääni vaikka edellytti kortsua. 

Asioista voidaan keskustella ja olen onnellinen että saan toteuttaa välillä itseäni. Mieheni on ihana ja ensisijainen mutta välillä onkiva hakea jännitstä. Lisäksi kun motään ei tarvitse salata ja voi sanoa suoraan jos jotain on tehnyt.

Vierailija
30/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lupa käydä vieraissa tietyin ehdoin: 

- asianmukainen ehkäisy

- ei kotikulmilla eikä tuttuja ihmisiä

- kertaluontoiset panot, ei mitään sivusuhteita

- näistä ei kerrota kumppanille, ainakaan yksityiskohtia

Asia on molemmille täysin ok, että esim. työmatkalla katsastaa tilannetta.

Oletko vaimoni? Meillä sama juttu, tosin vaimon aloitteesta.

Vieraissa saa käydä jos tilanne etenee siihen, mutta sen pitää olla sattumanvaraista ja kertaluonteista + ehkäisy. Etukäteen ei saa suunnitella, sen pitää olla spontaania.

Erona lainattuun tekstiin se, että vaimoni haluaa kyllä kuulla ainakin pääpiirteittäin mitä on touhuttu.

Enpä ole kertaakaan tätä optiota käyttänyt ja luulenkin, että vaimoni on saattanut itse joskus vuosien mittaan käydä vieraissa ja tällä tavalla luvittaa sen itselleen jälkikäteen. 

Ihan sama tosin vaikka näin olisikin, ei herätä mustasukkaisuutta enää näillä yhteisillä kilometreillä.

Vierailija
31/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kain se oli että aina lapset matkassa. Olimme Levillä kahdestaan mökissä ja kövimme ravinrolassa, siideriä tuli otettua. . Ies puhui vieraan miehen mukaan ottamisesta.  Sanoin että saa odottaa sitä. 

Mies pyysi kahta nuorta miestä yö kylään ja saunomaan . Kun päsimme mökkiin teki heti meille monet, mutta kun mitään ei tapahtunut lähti laittamaan saunaa lämpenemään. Toinen pojista käytti tilaisuutta ja yritti suudella mua mutten antanut. Jotenkin se sai housuunsa pois ja sen kulli seisoi, se nosti sykettä ja halua. Jotenki se sai minut makuu huoneeseen ja kouri  minua. Näin mieheni seisomassa ovella, ja antaun, äkkiä pikku housut oli lattialla ja huomasin huohottavan. Tunsin kuinka pillu löytyi jostain karvojen seasta ja kulli meni reikään ja voi että teki hyvää.  En halunnut että se loppuu koskaan, olin taivaissa ja huohotin kuin hengen, hädässä. 

Mutta niin kun aina siemensyökyyn se loppui. Kirosin ääneen. Kuulin mieheni äännen, sinun  vuorosi.. Tunsin että nuori mies oli äkkiä päälläni ja yritti saada siitintä sisään  ja sillä seisoi ja hyvin menikin kun oli pystössä. 

Vierailija
32/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oli kun mieheni oli mukana niin uskalsi antaa tilanteen kehittyä siihen että 

minut naisiin. Hyvää teki kun vieras tyydytti itsensä. Paljaalla tehtiin, oli väärä että tulen raskaaksi , otettiin uusiksi monta kertaa. Mies katsoi vaikka luulin että jää yhteen kertaan. Sinä yönä huusin. 

Vierailija
33/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi loukata miestä kysymällä lupaa. Hänestä varmaan tuntuisi että ei riitä mulle (niinkuin ei oikein riitäkään). Haluaisin kai kuitenkin harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa, vaikka vain ihan kerran, sillä jaksaisi taas pitkälle tätä seksittömyyttä. Jos mie pyytäisi lupaa niin sais luvan, mutta suhde loppuis siihen koska mun kanssa seksiä haluaa tosi harvoin

Voisihan tuo vieraissa käynti herättää miehessäsi uudelleen kipinän seksiä kohtaan. Ainakin joillain olen kuullut näin käyvän.

Pelkäämpä olevan juuri niin että seksi muiden naisten kanssa voisi kiinnostaakin, mutta mihin minua siinä yhtälössä enää tarvitaan?

Voi olla, että muna murjottaa, kun ei saa olla villi ja vapaa. Jos olet se, joka on tilanteeseen tavallaan syynä (miehen moraali ei anna pettää) tai jos olet se joka antaa luvan pipulin seikkailla, niin voi hyvinkin sataa myös sinunkin laariisi, mies innostuu seksistä uudella tavalla, sinunkin kanssasi. Vähän noin se itsellä meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän